Foae sătească, 1841 (Anul 3, nr. 1-52)

1841-11-16 / nr. 46

350 6) Iliinca fiica răps. Preot Vacili Onum și soțul ei Costandin Pona, prin nari cularnică alcătuire au trecut în deveti vânzare 3 stânjimii 2 palme și 5 nalma de moșie din hotarul Unvrărștii, cătră Dani Șătrariul Neculai Arhin, în priț de 4 galeiii stânjinul. Vapiteie acestor pănzări, în urnari cerrii ce prin jalone această judecătorie au făcut arctații vânzării, și pe temitul titlurilor de proprietate ce lu înfățoșat, pe de o parte s'au încredințat premelnicește, iar pe de alta să publică în tot Prințipatul în termin de 6 luni spre jființare atelor șe por acea vre o legiuită pretenție sau drit de răscumpărare, ca să se înfățoșeză la această Siudenstorie în terminul arătat. Judecătoriia ținutului Fălciiu. Octomv. 27, No. 4667. Spre îndestulare Dsale Mihalil Dare cu 2000 lei, și a Capt. Vasili Mătran cu 1000 lei ce au a lua de la neguțitoriul Iordachi Costandin, având cel al doile și siguranție de amanet o dugeană a datornicului din acest târg, s'au scos a să vinde prin mezat, atât dugeana care să cuprinde în 2 odăi supt un acoperemânt și acolite cu șindilă, iar locul în mărime de 1 stânjin 4 palme și giumătate în curmeziș despre dugărină, 13 stânjini și giumătate , 4 palmacelungime din păretele dughenii pănă în fundul gardului, și 1 stânjin 2 palme în curmeziș la Fundul ogrăzi, asteniene și o vie aflătoare tot în atent turg, unii le 2 pogoane lucrătoare deosebit lipadă cu 50 conati perji, 2 nuci, 2 șeri, 40 perchi, 10 aguzi mici și U un măr, cu cramă făcută de pumpe și acoperită cu stuh, deci să publică spre oneasca știință în termin de 60 luni și 40 zile, ca acii ce vor fi doritori muștrii, să se înfățoșeză în această Judecătorie lu Zis n. șiul viitoriu 1812, când avea să face hare murite. 27. No. 4671. Ioan Cireș și ai lui frați, prin jalonă cătră Octomv. acest Tribunan lu cerut a li se încredința zapisului care prin particula mică alcătuire au trecut în depeni cu moare cătră Dei CC.Safta Danmprino Moisze, în urmari și pe temeiul J 16 stânjini pământ din moșiia le proprietate ce au înfățoșat, pe de o parte s'au încredințat zapisul vremelnicește, iar pe de alta să publică spre ființa acelor ce vor avi vreun feliu de pretenție sau drit de răscumpărare, ca să se înfățoșeză la acest Tribunal în termin de 6 luni. Poemv. 4, No. 4848. Din pogodul oboșeniei judecătoriei țânutului Tutovii supt No. 5475, această viudecătorie au scos în vânzare prin mezat cu termin de 40 zile posesiia moșiei Spărconcești de la acest ținut a răps. Ban Scarlat Patoos, pe vreme de 3 ani începători de la 23 April viitoriu 1842, pentru care să și publică spre obșteana știință, ca acii ce vor fi doritori mușterei, să se înfățoșeză în această Judecătorie, la 5, 10 și 15 a viitoarei luni Dechembrie, când avea să face hareiuire. Noemv. 6, No. 4872. Au această șiudecătorie, urmând proces pornit de cătră Dumitrachi Obreja, asupra diiaconului Gheorgi Munteanu pentru 50 stâmpnini din moșiia Oțălenii, s'au făcut chemare amănduror părților spre a veni întru înfățoșere, însă fiind că pe numitul Munteanu nu s'au putut afla după încredințarea ce s'au luat cer de la locul unde lăcuia în satul Oțzlenii, să publică prin aceasta spre știință, ca la 10 a viitoarei luni Dechemvrie să fie aice spre înfățoșere, fiind acesta cel mai de pe urmă termin. Isprăvniciia țenutului Botoșienii. Poemiv. 6, No. 8915. Din comanda potarniceană din acest oraș, N. curgătoarii luni au dezertat unul anume Vasili Ivanciul, luăznd cu sine și amoniții de a haznelii, deci însămpnăndui să alce fisiognomiia și amonițiile ce au luat, să publică spre obștesca șiință pentru a lui aflare. Fisiognomism. Au stat de mijloc, părul ciiiului negru, sprincenele îmbinate, ochii căprii, la față lungăreț, mustițile înfirează. Amonițiile. 1 cojocel, 1 păriche cinote, 1 pureche pantaloni pânză, și prodovolssia pe o lună. (Che Adlos Po. 71 și 8) . -- --- -- - - i. ----i. - ----l- li - -- „Vin viui .u ". or . Cogălniceanu.