Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-08-02 / nr. 31

cst, din 16. Monaset, Răchitoasa, moșiia Oțălenii țănt. Tecușiului, trânu, pentru averea maicii sale. - 20. Iănachi Bzisan, Iftemi Scriu și acea moșie. - 17. Medemin, scută Fotea, cu cu „retude pentru uneui ai lor, numiii Vasili Cernat, cu gheorgi Tățuli, pentru postena moșiei urleștii sunt. Covurauiului. - 18. Dei Căminăreasa Safta Vesarici nepoți răpe, Ioan Blișan, cu Dei Agoșa Rucsanda Fomaziu, pentru 10 st. moșie din hotarul Dragomirești. - 21. Aristidi Zigomelas, cu Dei Visterniceasa Ecaterina Sturza, pentru o somă buni. - 22. Ileana soțiia mortului dascal Stoica, cu Dumitru Țoroae din târgul Focșpănii, pentru o somă bani. 23. Clironemii răps. Dimitrie Băloianu, cu casa răps. Ioan Veli sanus Austriecesc, pentru o somă viii. 21. Monastirile pentu și Săcu, cu Cnizul Gheorghi Cantacuzin, pentru împresurare moșiei Monlast. Munții. 95. Ioan Băndac și Anița cuția lui Deon Nstor, cu răzășii de Dolhari și Sard. Ioan Vesie, pentru părți din avea moșie. 27. răps. Sarl. Tuturați Mașoliu, i casa răps. Jigiiuier Vasili Duca, pentru J . părților din moșia Hărtioara. Razășii de moșia Movilenii, cu casa. 28. Camn. Hristodor Trmagelu și ai săi răzăși stănzpitori în partea de sus a moșiei Marăstării, curgători din vătrăpul Magosna și stăpânitorii în partea de jos a acei moșii curgători din pătrăpnul Hriste Vernic, în care pricină fac parte: casa răcs. Cons. Pavăl Cerchez, Pah. Iancu Drăghici și soțiia Isale Doftorului Fințn Paiman, pentru împărțire ușei moșii și altele. 2. Vrori: Alesu 6turzi, cu răzășii de Mărășinciti pentru părți din hotarul moșiei Mărășiștii i Aprămerii și din parte bătrânului Stefan Cantan. 350. Camp. Hristodor Timagonu, cu răzășii de moșiia Mărășiștii, pentru 100 stână. lin moșiia Mărășăștii și drumurii cumpărați de la clironomii lui Dimopoviți. Divanul Apelativ a țării de Ode. 1) Vui 6. No. 3220 - L.Clun, Trimiadafin Secelari, în puterea formalnicii piciline ce are de la soțiin Dsale Varvara fosta sopie a răpus. Titulariei Sovetnic Fiodor Veaștevaciu și epitropa conților rămași de la răposatul, la vândut Dsale Canini, Vostavi Reculau, 14 spori țăgani și șune: Dumitru cu femeia lui Nestasia i 2 fii a lor Ghiorghi și Basili, Dinu Bugătariu cu soțiia sa Paraschiva și Un fiu a lor Gheoggi. Mariia vrdugă cu 9 fiice a ii Soltana și Casandra. Varmutaci Primi, gheorghi și Iovna. 2) IVlie 9. No. 3350. D. Elos. Gheoghi Stamati, fu găndut de ecl jidorului Ițic Moscovici, a parte din logul ce are cumparat lela Dlui Aga Iancu E Cantecuhzin, arartoriu lice în Iași aproape le Monast., Golimn și cear în fața locului aceații Monastiri și alzture guliumul merge în sus spre casele Dsale Hat. Anastasa și Bașotă, în preț de 493 galgini plane, și în mărire de 10 st. Gheopod fașa la Ulipă iar la des cu pareș care scălere după apnatogia Iconomului Timitrie de la peserica Banului, 2 locuri ce le au în râpa Mărginenilor, în preț de 35 galbini plane. 5) Die 15, No. 3526. - Dei Sangerean Cafinca Redrinoe, au vândut de veii Precuvioșiei sale Arhimandritului Feofinac, o vie de la Risan, în mărime de 8 pogoane cu livada ei , casă și cramă, în preț le 500 gangini. Zapisele ritatelor ecitări, pe deo parte feu încredinițat premelnicește, iar pe de arta să nuun senin de pretenție, ca să se înfățoșeză la acest Divan în termin de 6 luni. Șiudecătoriia țănutului Iaștii. Vale 11, No. 6157. -Den fața lui Brrcu, și Ițic Cazar, au vândut de puii neguțitoriului Costea,, o vie di pe moșiia Miroslava, în priț de 150 ganvini. năL. Vorn, Stefan Catargiu păCostandie Bretezatu, Petrachi și Stecea tot locul aipa precun ei cete la față. 3) Iași Despa 1) Iulie 14. No. au vândut cepecilor, mine case cu locui de 400 galgini plan p. 4) blică spre înștiințarea acelor ce ver fi având la mahalloa sân Ianiu Muntenimii Racheriul, 3506. D.Valacii Berchiș, Tenie Sămpricii Tarcița Parmai îngust au vândut lon afiatoare de căt de peni aice în de Sus, în priț Iulie 13, Ne. Apu, Midlevii David și pre