Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-10-18 / nr. 42

og roșeză la atentă Judecătorie în terminul arătat: Judecătoriia ținutului Năca 1) Oct. 5, No. 4760. Spre îndestulare Dlor sale Vasili Incevici și gerri C cu o somă bani ce au a lua de la clirenomii ruteșatului Iordavi Mazzl, s'au încuviințat a să vinde și ca mezat binalele aice însămnate, și anume: 1-iu. o în capătul Uliții târgului pietrii despre Muruții, cu o casă intr'un „r”e.hu., și o altă casă din dos, pe moșiia cru prieta a Dsale Hate oranei Costichi, a cărora loc este 2 strivini 4 palme fața la uiță. Al 2-lea crăciun pe ulița nouă tot moșiia Măruții, cu 2 odăi supt un acoperemunt, 1 casă din dos igransiu și beciu dedesupt cu apa vreții de piatră, a căriia loc este 2 stârșini 6 palme fața în curmeziș. Al 3-le, 1 dugheniță cu o odae lângă crăcină, 1 stânjin 7 palme fața în curmeziș, Al A- t 1 casă cu 2 odai sau crudă tot pe ulița căriia loc este 2 stânjini, 3 palme și turn. Al 53-le, acoperemânt, și un grajdiu cu șură în ogradă a căruia loc este nouă, a 3 oferit casă cu o cămăruță supt Un supt alt acoperemânt, la mahalaoa despre Bistriță tot pe moșiia Mărății, a căriia loc este 9 stânjini 4 palme în curmeziș, și 15 stânjini 4 palme lungultul Vălenii de peste vale. 2) Oct. 5, No. 4761. - Spre îndestularea preotului Ioan slușitoriu la beserica Sf. Gheorgi, cu o somă bani ce are a lua de la jidovul Iancu Beiba din Piatră, s'au rigularisit a să vin de dugeana numitului jidov. Deci să publică spre obșteasca știință în termin de 40 zile, ca toți anii ce vor fi doritori mușterei de a cumpăra însămnatele vinale vor avea vreun seniu de pretenție asupra lor, să se înfățoșeză la această viudecătorie în terminul arătat, spre a să înainti sumar celor de cuviință.Judecătoriia câeinului Romanu. Oct. 5, Ne. 4553. Spre îndestularea rectitorilor sui asupra falitului jidov Beriș Hahamul, s'au scos a să vinde de peci prin mezat o crâcimă cu 4 odăiri sală prin mijloc și pivniță cu gărnșiul de călocul ei. în muăricele 35 stânjini 7 panme împregiur, mnsă 1st. 6 panme un colț în lungimime, 4 st. 1 manmă acel colț în curmeziș, A st. lungul locului, 9 st. fața din dos despre apus, st. curmezinus; deci să publică 7 înștiincari pretentatoriior și a voritorilor ubirii de apușibă ca se se înfățoșe Trima în termin lucrire celor de cuviință. CDnura ținutului va fi Dei. 5. No. el. - catriia eșurtului georgi Dăncule din Bazu, - jalobă cătră arenă judecatoriu, au cerut a i se încredinți zapeul cu care prin particula mică alcătuire au trecut în de veci vânzare cătră actarul georgi Ceronat, o casă cu loc a Monast. Precista din Bacău, ției în primvire că totodată s'au priimit otpoșeniia legalii Ieprăvnicii cu No. 7245 cuprinzătoare că așa precum mortul sor a vânzătoarei, să găse din neguțitorii patentari de stare a 3a, și că servând mortul altă stare de a plăti vani hazlinelii pănă la împliniri epiaetiii, să pu se îniuredințeză nici o alcătuire de vânzare a acii casă, potrivit căria regulariin Studecătoriia cele de cuviință, la 25 Sent. s'au primit o moșteniia lo” casii Isprăvnicii cu No. 11,271 cuprinzătoare pă cum nurătoria acei casă, au înși zișiuit formalțic în canfeneria Isprăvniciei, că va r singur datoria mortului Dăncule cătră hazie , pănă la împlinirea curgătoarei sitaetii). 2) Oct. 5, No. 4431. - ifteni creitorii din târgul Bacăului, prin jalobă, au făcut cerire acestei judecătorii de a i se mji credința zapisul cu care prin particulariică alcătuire au cut în de veci vânzare un loc cu casă pe el din acten târgă cătră Dlui Postelnicelul Sandumiriae, în preț de 200 lei. Zapisele acestor în urnari cererei numiților vânzători și pe temeiul titlurilor proprietate ce au înfățoșat, pe de o parte sau încredințat premelnicește, iar pe de alta să puplică în termin de 6 luni spre înșriințarea tuturor de opștie, ca toți acii ce pot ave legiuig tenții udrii de răscumpăr;, te pretent sau drit de răscupărare, să se infățoșeză un anest Trinunal în terminul cnutat, spre a li se taie miestulare, căzi în MI 6-le, o chilie de la Schisau - 2 ză la atesta de 40 zile, spre a să înain rămidă, din mahalaoa Mohorănii acest oraș, cu urmă nu vor mai fi ascultați. aur. 3.. F -