Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-11-22 / nr. 47

- 350 - în de veci vânzare cutră Dei Bantsa Maria Feștilă, nișe case din mahalaoa Păcurarii pe loc cu bezmăn a Dsale Dogoretecsii Anica Roset, în preț de 80 galvini blanc. 2) Noembr. 5, No. 51753. - Dlui Sard. Costachi Mile, prin particula mică alcătuire au trecut în de veci vânzare cătră jidovul Rupu, Naișor, o dugeană cu locul ei de la ulița Sf. Vineri împreună cu dritul păretelui dughenilor jidovului Avram Samoil, în preț de 135 galpini plane. 3) Poemvr. 5, No. 5178. - Dlor Mariia ri.zu și Slugerean Catinca Chearinos, prin particularu că alcătuire au trecut în de veci vânzare cătră neguțitoriul Nastasi Bruche; o casă cu 4 odăi i bucătărie alăturea, de la vale de veserica Curalarilor, ojumătate din totalul locului lămurit prin tâbula mezatului din 1814 (pe care jumătate de loc să află făcută casa) precum și jumătate de pivniță, în preț de 4400 lii. (Însă fiind că partea de joc și binalele de pe era a vânzătoarei Catinca, sânt cumpărate cu banii zostrii, prețul părții sale sau eiguri cu soțul său Dlui Slug. Vasili Chearinos, în binalele se are la podul Rung cumpărate prin mezat de la Ștefan Bărlădeanul.) 1) Noemvr. 11, No. 5268. - D. Post. Mie Cogălniceanu, prin particula mnică alcătuire au trecut de veci vânzare cătră sora Diale Dei Spătăreasa Marița Cocotă, niște case cu locul lor din târgul Botoșenii aflătoare la mahalaoa Vrăvienii, în preț de 400 galbini olandezi. Zanisele acestor vânzări, potrivit cererii sus numiților vânzători și pe temeiul titlurilor de proprietate ce au înfățoșat, pe de o parte s'au încredințat vremelnicește, iar pe de alta să publică în termin de 6 luni spre munuarii tuturor acelor ce vor ave legiuite pretenții sau larii de răscumpărare, ca să se înfățoșeză la acest Divan, în terminul arătat. Poem nr. 5, No. 5181. După reinre Dsale Slug. Iordaci Harnav s'au scos a să vinde deveii prin mezat niște case a sale în cuprindere de 6 odai sus și 4 jes, i pivniță le piatră, făntană în ogradă și alăturea o altă casă rece, toate aceste pe loc de veci în marime de 81 stânjini 3 palme Gospod, aflătoare la mahanaua Boghiului de lire din orașul Ișii, deci să publică spre obșteaca știință în termin de 40 zile, ca toți acii ce vor fi doritori mușterei sau vor avea vreun feliu de pretenție, să se înfățoșeză la acest Divan în terminul arestat, spre ată înainti lucrarea celor de cuviință, Judecătoria ținutului Sucevii. Noemv. 5, No. 4323. Scoalelor evrești pe proprietateasale Spat. mihalachi Cantacuzin, ce au fost amanetarisite cu întapularicire acestui Tribunal la anul 1836 ghenari 14, pentru 3000 lei ce proprietariul lor jidovul Deiba Noeh alămar, au fost luat cu împrumutare de la neguțitoriul Zalman Clisemberg, acum s'au priimit jalobă de la creditor cucerire de a să destabulari și amanetațiia fiindcă s'au îndestulat cu arătații bani, odată s'sau înfățoșat și datoruicua Dreilea Alămariu, cucerirea să întari tapicul cu care arătatele case ce au fost amanetarisite, au trut particularnic în de veci vânzare cătră jidovul Mendelsin Inie, în preț de 150 galbibini, deci judecătoriia pe temeiul acelor cereriile jurnalului închiet întru aceasta, pe de o parte au destabularisit amanetațiia din condiția ce este pentru asemenea obiecte, iar pe de alta încredințând zapisul vremelnicește, numai încât priivege de netăgăduire iscăliturii vânzătoriului, să publică în trrmurile 6 luni spre înștiințarea tuturor de puști, ca toți anii ce vor ave legiuite pretenții sau arii de răscumpărare, să se înfățoșeză la acest Tribunal în terminul arătat. Judecătoriia țenutului Neamțu. Noemvr. 5, No. 5296. După înoirte acestei Miudecătorii din 20 pa trecut, urmeează a să face îndestulare Deme Filip Manoliu, cu 3118 lei ce cu sunet și amanetare a lua de la jidovul Iosip Ntovoi și soțiia sa Vetira, ldin vânzarea amanetului, adecă o dugeană ce are ane în târgul Pietrii, deși să publică în termin de 6 luni spre știința rudeniilor datornicului și a celor ce vor vor a plati datoriia și să răscumpere amanetul, precun și în termin de 40 zile (după acel de 6 luni) spre știința doritorilor de al cumpăra, carii să se înfățoșeză la acestătudecătorie în terminurini și tot-