Foae sătească, 1843 (Anul 5, nr. 1-52)

1843-05-23 / nr. 21

ANULT. Arbetă Foaie officială est odată pe săptămână, cu patru Suplementuri pe lună, în Tipografia Sf. Mitropolii a Moldaviedă. Departamentul trevilor din avântru. Mai 11. No. 8969. Însămnămdu să aice semnele a 11 boi de furat ce sânt la Isprăvniciia țânt. Tecuciu, precum și fisionomiia furilor, care încredințază că s'au și făcut nevăzuți, să publică spre înștiințare păgubașilor de asemenea vite Ccarii să se înfuțoșeze cu dovezi la Isprăvniciia de Tecuciu, și descoperire furilor. Semnele voilor. 3 poi la trup de mijloc, la păr ce gri, mari la coarne, 2 boi la păr porumbi, unul cu coarnele mari țapoși și altul mai butac. 2 voi porumbi țapoși la coarne. 4 voi la păr porumbi, la drum de mijloc cu coarnele potrivite. Fisionomiia furilor. Ioniță la stat nalt, la față balan, părul capului castaniu deschie, ochii albaștri, mustețile galvine, îmbrăcat cu spențer de postav. 2. Vezeteu lastat mărunței, la față emolit, purul capului și mustețile negri, îmbrăcat cu bere și cojoc. 3. Ca stat de mijloc, părul capului castaniu, ochii cam negri, la față roșcovan, mustețile mici și galbine, îmbrăcat cu antereu roșu scurt și șalvari de postav, vorbesc cam muntenese. Divanul Anelatie a țării de Sus. April 22, No. 2000. De cătră acest Divan, încredințândusă pe formă supt Mo. 1998 și 1999, învoelile săvârșite între Cuvioșiia sa Arhimandritul Teodorit egumenul Monast. Râșca, cu D. boieriul Alecsandru Costandin Moruz, pentru despărțire moșiei Zvorăștea despre Zamostia, să însamnă lice întocmai copie de pe acea învoială, și totodată sa publică spre obștesca știința. Învoială. Desparțire hotarului între moșiia Zamostița a Monast. Râșca, supus la organizațiia Rasezământului și dată supt Z egumeniia jos iscălitului, și între moșiia Zvorăștean Dsale voieriului Alecsandru Costandin Moruz, amăndoă aceste moșii în țânt. Dorohoiului, urmândusă pe o direcție cotită pentru care în vremea întregilor publicații din anul 1834, Monast. au și fost întins reclamații de împresurare, acum după înțălegire avută cu Dluj voieriul, nem învoit că de acum și în veci să fie dispărțirea pe o linie treaptă statornicită pe fața pământului, întocmai precum s'au tras și pe harta Monast, făcută de D. ghometrul Alecsandru Ion Braun, LE 721. Preșuare se face în Iași la Redacție, în țânaturi pe la DL. Sameși Prețul pentru particulari este un galvăn neap. prințiatului molnavului IAȘI, DUMINICĂ 23 mai 1835. e ș ..loni cu piele și chebe lungă blănită lup alb, pantacu blană de L V