Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-01-23 / nr. 4

-18- Redactor N. Cogrălniceanu. pl, au vândut de veci Căpt. Vasili Iosip, 10 st. 2 palme moșie din hotarele Trei bătrâni și Sorcă, în câte o jumătate falce împrejuri AI mi bani, și au auat împotrivă 5 st. Gospod moșie în sat din hotarul Grăieștii. 8. Murțiuna fiica diiaconului Ioan Bărar au dat înschimb cumnatei sale Catrina, 10 st. moșie din Domneasca acest țânut, și au luat însă și întări actul. 9. T. Dogofăt Ioan Stupul, au vândut de vecii Dsale Maiorului Iancu Priaos, 20 st. moșie din hotarul Șărpăneștii, în preț câte doi galbini șiudecătoriia țânutului Vasluiu. No. 87. Primindusă catagrafia și prevăluireace din 7. sverișii Minești 53 st. Grigori Abaza și Șarban Tălăbăscu, un schinmb între au dat aștetui potrivă alți 10 10. Costin zăt Popa, Neculai zăt nou s'au Făcut verii rămasă de la răposatul Ban Grigori Lighelici i a fișurilor zăstrii soției sale, s'au sorocit spre căutare pricina reclamarisită de cătră creditorii iviți pănă acum în avere pomenitului răposat, cu anume termin la 172a viitoarii luni Ferruarie, despre care pe de o parte s'au făcut cunoscut acest termin tuturor creditorilor iviți, iar pe de alta să publică spre obșteasca știiță, ca toți”acii ce vor mai fi de asemenea creditori, să se înfățoșeze la aceată viudecătorie în terminul arătat, căci în urmă nu vor mai fi ascultați. Judecătoriia ținutului Fălciiu. 1) No. 53. - Văduva Zamfira, particulariic au vândut de veci neguțitoriului Stefănachi Hristodor, o casă a sa din acest târg, cu locul ei în mărine de 47 st. 6 palme împregiur, în preț de 2000 lei. 2) No. 51. Neguțitoriul Costachi Petrov, particulariic au vândut de veci neguțitoriului Calciu Sava, o dugheană a sa din acest târg cu mare împregiur, în preț de 4100 lei. Zanisele arătate, pe de o parte s'au încredințat vremelniciște, iar pe de alta să publică spre înguințare tuturor de obștii, ca acii ce vor ave vre o legiuită pretenție, să se înfățoșeze la acest Tribunal în termin de 6 lulni. Dovin, și Ștefănachi sin Ioniță Grecu, au vândut de vecin lui Costandin Sărghi, Gheorghi Dupul, Ieon locul ei în mărime de 16 st. Ripalme și 4 pal- Stogul și Paunini Pangrati, 217, st. moșie din hotarul Ghișeștii, în preț câte 100 leii st. 11. Ine Tătarul cu soția sa Katrina și fiii lor, au vândut de veci aguțitoriului Ioan Căprarul, 5 firte vie și 5 filere loc stării din dealul Hănțăștilor, în preț de 550 șii. Zapisele arătatelor vânzări și acturine de schimb, s'au încredințat vremelnicite, dar totodată să publică spre înștiințare tuturor acelor te sorii având vre un fel de pretenție, carii în termin de 6 luni, să se ia atot Tribunal. Judecătoriia țânutului Covurluiu. No. 43. Praporșiicul Grigori Ioan, particularnic lu vândut de veci Praporșiicului Stefănachi Popov, un căsoeș pe loc moșie în mărime de 59 st. împungur, cu preț de 700 lei. Zapisul de vânzari sau încredințat premelnic, dar spre a să face știut tuturor acelor ce vor ave pre un legiuitorit sau oferite pretenții, să publică în termin de 6 luni. No. 55. Alacest Tribunal urmând proces între Sfințiia sa Sechelariul Alecsandru Savin, cu văduva Dragna soțiia răps. Penu Blgariu din Huși, Alecu Radu, Dănilă Coșăr și Gheorghi Radu, pentru un loc, prin jurnalul din 87Prilie 1813 s'au mărginit, și după căutarea ce s'au făcut numitului Gheorgi Radu, neputândusă pici cuml afla, să publică spre științai, că în termin de 60 zile, este în dreptate a veni în presudorii acestei șiudecătorii, spre a priimi conia jurnalului și a da înscris de mulțămire eli pe munlțămire, cu adăogire că, la întâmplare de ar rămâne pemulțămit, este îndreptate a apelțrei procesul la Divanul țării de DMios, dacă mai întăi va depune în Piudecătorie cauție 24 lei, pe valora a 120 h. prițul locului în gâlcevire, căci la din împrotră urmare, i se va socoti închis dritul apelativ. din urmă țânutul Covurluiului, st.unde urmează an cu ei, adecă, cel întăi o casă lin Grădpri st. din Znulți, Găstaci și a