Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-09-17 / nr. 38

„ 3, departamentul averilor Bisericești. No. 993. Contracturile moșiilor Mitropoliii, a Episcopiilor și a Monastirilor pământești ce s'au dat în posesie prin mezat în trecuta lună iulie, pregătinduse, să spre cuințariilor sale gestisorilor carii nu s'au infățoșat pănă acum, ca să vie se iscăleacă și se primească contractul moșiei ce au împosesuit. Isprăvniciia țănutului Botoșenii. No. 802. De pe toloaca Schitului Una din acest țănut, s'au perdut trei vite cai, adecă lozele și un cal, a Monahiei Dionisi, deci să publică șe obșteasca știință, pentru aliare unor asemine vite și trimeterea lor la atentă ieprăvnicie. Viorița orașului ighilații No. 1AUI. Fiindcă trepezmii, contractului sratului coritei de la carantină, să împlinește la 31 a viitoarei luni decemvrie, și de la aceiași vreme sga să în contractului pe vreme de trei ani; să publică spre obșteasca știință, ca toți anii ce vor fi lovitori mușterei de a lua asumăle și arătatul hat, să se înfățoșeze în presudsifia acestei eforii, la 10, 20 și 30 a piitoarei lupi Octomvrie, de unde pre larg vor lua lămurire și de condițiile cu care are a se vinde acest ifat, partă judecătorescă. Divanul Domneesc. No. 275. Fiindcă pe Marghioala soțiia lui Gheorgii Costantinovici, după căutit ce i s'au făcut nu s'au putut găsi de pi se face cunoscut ca să se înfățoșeze în acest Divan la 4 Octombrie anul curgător, în pricina ce, fuurut cu moșiei Mihalaci Teodorul și alții ai lor, curgători din vasili Palaga, au voruit asupra răzășilor de moșiia Voineștii din ținutul Tutovii curgători din bătrânul Alpbul Roipescu, pentru părțile lui Gheorghie Manoli, să puridică spre înștiințare primitei Marghioala, ca la terminul arătat de 4 Oct. pe greșit să se înfățoșeze la acest Divan, căci la din împrotivă, pricina se va certeta și în desiniții. Divanul Apelagie a țării de Sus. No. 3891. Fiindcă pe Gherrgi Cevrig după câtă căutai s'au făcut, nu s'au putut găsi spre a isă inchirie i cenart Liestui Divan, în fumte ce cre cu un supus Ausriecesc, au mai încuviințat lici un trmin și cel mai de pe mă la 27 a viitoarei luni Septemvrie; deci să publică spre înfriințarea numitului Covrig, ca în arătatul termin negreșit să se înfăcoș"”:; la acest ficat, căci la din împrotrrr pricini se va hotări numaimi ființa Dsale Aragomanului C.C. Agenții, protectora părții celalte. Judecătoria ținutului Iașii. Secția I. No. 3950. - Jidecul Bercu sin bir vroigoriu, particulariic au vândut de veci Mdecului Peram Ușurovici otoler, un st. 5 palme și 9 palmace loc fața te lare în acest orați la ulița Rusască, îi preș de 35 galbini. 2) No. 3951. - Jidovul bercu sin Iancu croitoriu viețuitor în târgul Bărladului, particularuiu au vândut de veni jidovului Butum sin Calcăp, un sf. 3 palme și 5 palmace loc șel are în acest oraș la ulița Rusască, în preț de 50 gaduiii. No. 42230. „ .Zapisele arztatelor dintri s'au încredințat gremelnineștelir spre Aștiințarte legiuiților pretendatori, să publică în termin de 6 luni. Judecătoriin ținutului Botoșenii. No. 4229. Spre a se pute afla pe cliroponiihu farman Vogdan Treancu, asupra căruia urmeză pretenție din partea fraților Isliia și Iohan Trîeancu, pentru jumătate casă, să publică în termin de 40 zile spre înștiințarea unor a sesculta cuprindertea jurnalului în chiet și ași iscăli provița, căci în urmă nu vor mai fi ascultați. Din docladul mesii reghistraturii văzânduse că nu să știi unde ar fi Ioan sin Grigori Manșa, între care urmează profes la această Judecătorie, cu Gheorghi Bral, pentru răscumpărare unei case, să publică spre înștiințare cai-