Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-10-22 / nr. 43

- 371 - hjici, Andrii Dima, Gheorghi Mavrodin, Iamandi Nicolau, Dimitrie Pascal, Tanasachi Belicoiu și Șetcu Stoșa, pentru îndestularea orașului cu păne și jărină, pe vreme de un an, 1ucișător de lai a curgătoarei luni Octomvrie, ofevit de mnchizăsluiite ce au făcut pumiii unul pentru altul, au siguripsit acest articol, și cu amacetarcire averii nemișcatoare ce au unii din chiestiia aice în capitalia Iașii, care lucres'au și prețăluit de Orășăneasca Agie și Viorie. Deci însămnâănduse aice atea prețăluire, se puplică spre obștea sa știință că averea pumnților nu mai poate fi supuusă vreunei alte amanetarisiri, pe toată vremea lucrării acestui contract. Prevăluirea acareturilor ce depun drept siguranție compania chitarilor vechi, 42.000 lei, vinalele neguțitoriului Petcu Stoian aflătoate pe Ulița spre Papafil cfartalul al C-le, cuprinzătoare: o pitărie și 2 dughene cu pivniți, ochi deasupra și toate cheurile în ptrală, pe loc de veci. 30,000 lei, areps. M.aitrie Belicoiu, atât partea din cvartalul 1 une loc de veci, precum și pităria din cvartalul al 2-le, pe loc cu vezmăn. 28,400 lei, a Dsale Iamandi Chitariu, atât pităria cât și crâșma din dea afartoare pe loc cu bezmăn a Gelații peste rohatua Nicolimii. 124, 30 lei, a D. Costaci Manzovici, cu 2 văniuri zidită de cărăminc, având și 3 pivniți de pttră, aflătoare la ulița mare pe loc cu bezmen a Bisericii Sf. Nicolai, în care vicinile sânt siguripsiți și 1800 galbini a Dsaleheorghieș Răducănescu. IA,600 lei, a neguțitoriului Iani Anastasiu, aflătoarei la Ulița pecurarii crartului 18, cuprinzătoare: o pitărie cu o odae din dos și osevit o dugeană cu pivniță de peatră dedesupt, pe loc cu vezmăn. 28,400 lei, a Dsale Dimitrie Pavăl, aflătoare pe loc de veci în cvartalul al V-le, cuprinzătoare: 2 pivniți mari de patră și alte scliuntrui, iosebit alte case pe un șturea cu a pivniților, și 28,400 lei, vinalele r„unii Anahii Dima sau Petrov, cuprinzătoare de 4 dughene în rând care din față vin 2 rânduri, cu pivniți de peatră, aflautoare în cvartalul al A-le pe loc cubezuța Geczalle Numan, arhitector orașului. Această prevăluire făcănduse în ființa noastră, se adeverește. Gecăliți: Ioan Vrabie Comis. Dimitrie urzicz Camn. N. Contovici Sard. Negre Picolau Slug. dormăiu Sard. No. ZIZAO. Iprăvniciia țânt. Tecușiu, prin raportul cu No. 9262, bitințeza că în zilele trecute s'au răzlețit de pe moșiia Plăcințanii, cinci vite cai a Dsale Opat. Costea Dimmandopolu, și anume: un armasar la păr murg-închie, un cal asemine la păr, umblător, doi cai murgi, patrari, și onpă neagră cu mânzul ei roip, tretin; deci se publică spre obșteasca știință pentru aflarea și trimeterea acelor vite prin competenta isprăvnicie la acea de Tecuciu, spre a le încredința proprietariului lor. No. 21,5608. Is prăvniciia țănt. Tecuciu prin raportul cu No. 9498, „științeză că un Petre sin lie Bulgariu, furând de la stăpânul seu preotul gheorghi din satul Bulvoaca partea Valahiei, un cal la păr sur, s'au prinășit în satul Movilenii acel țânut, unde arestuindusăz de cătră județul sătesc, s'au scăpat de sunt privigeri, văzorulu, iar calul rămvina s'au dat păgubașului; deci însămnânduse lice fisionomiia și vorba numitului fugar, se publică spre obșteasca știință, pentru negreșit aflarea, prinderea și trimeterea lui prin competenta ioprăvnicie la acea de Tecumiu. Fisionomie. Petre sin Ilie Bungariu, în vârstă de 25 ani, la stat nalt, părul capului negru deschis, ochii verzi mari, mustețile în fireazcă, negre, la față lungăreț, albineț, nasul lungăreț, gura potrivită, barba racheg îmbrăcat cu cămeșă mocenescă, ițari alb și sarică. No. 21,582. Dimitrie Nourescu de aice din Iași, prin jalovă cătră Departament, au făcut ajutare cu la 6 a curgătoarei luni, secutura din ograda casii sale, doi vite cai, adecă: un armasar murg- închis, țintat în frunte, și o iapă murgă-deschisă, cu urechile spintecate, având și alte osebite semne, amăndoi înserați la piciorul drept dinapoi cu litera D. Deci se publică spre obșteasca știință, pentru aflarea și trimeteră acelor vitelice prin competenta isprăvnicie. No. 21,813. Secretariatul de Stat rricomoșeniia subt No. 2448, împărtășeșc știință, că pe Dimitrie Ivanovici, Consulatul Prusienesc lau ruspine de fupt protecțiia sa, ca pe unul ce lau aflat că