Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-11-26 / nr. 48

36 - vcnuile t'au dar unre ăștiicțari teguiților pretendatori, se pupifică în termin de 6 lupi. judecătoria țânutului Iașii, recpția NI. No. 7160. Isusem Flighelis și tovarășul seu șniltar, pe lăngă jalovia ce au dat murei logofeții, și cu rezoluții a supt No. 3547, recomeșduite acestui Tribunal, au tdan ceia ce ar avea lua de la unii și alții, și ceia ce au a da pe la aseminea, și așa precum ar fi apucați de creditorii lor spre plata datoriei, și la neînviinuire ce au cu scoatere vagnilor de pe unde la a lua, s'au rugat ca să se în 186fare cele de cuvinte, ca creditorii i învoneză Juvadeiee ale plăti dreptul lor, diar pe de o parte s'au înfintit lucreri ne cuverite cătră crditorii lor, iar pe de alta se publică spre știință, că și acei ce ar lve a da uniților vani, să nu le încredințăze în măna lor, ce ezi aducă la această Judecătorie, spre mlata datoriilor. Vecina I. No. 7133. Dui Aga Costat. Crupenscii, pri jalenia ie dat acestui Trivbunaa, au cezut că așa precum ui se găsește runduit vin-ntrop asupra averi parintelui Diale răte. Corn. Dvndu Crupenști, să se publice pentru toți acei ce au a lua le la casă, eluliada, ca să se poată regularisi cele le cuviință, în armare curia cheri se puijină spre îngriișțare unor asemine creditori și Antornici ca un termin de 1e zile să se înfrățoșeze la acest Tribunal cu dovezile ce fi având judecateoria țânstului Borșenii. 4) No. 5558. - Melcon ein Ariton Șumleanul, au vândut de veci lui Dimachi Popovici o casă a sa cu locul ei, aflătoare în acest oraș, preț de 10u lii. 7) Nougiu. Amin Dărăngă, au vândut de veci jidovului Autar tin Ițic Harabațiu, o casă a sa cu locul ei Gospod aflătoare în acest zeai la mahalaua vraiienii, 1 preț de 105 galniți. 3) No. 619. - Jidovul Hănile sin ie Bersin Daniii, lu vândut de veci jidovului Strule Leina sin Șanișă, o crâșmă a sa aflăteaîn târgușorul Burdujenii acest ținut, pe de 210 galbini blanc. 4) No. 5687. - Neguțitorii eori și Ștefraț Szuleșin, au vândut de veci Dsale Slug. Luca Joilea, o dugeană așa cu locul ei arautorre în acest orați, în preț de 200 galbini blanc. Zapisele trătatelor edin zari s'au încredințat vremelnicește, dar spre îștiiințare lestuițilo 716 luni, vinalelor, locurilor se publică în termin de Noju. Oare îmțetunră Deale Voms. Costandin breescu, cu 1120 galbini, ce cu sinetare a lua de la neguțitoriul armat Andrieș duca, supt siguranție de amanet o casă a ea cu locul ei în mărime de 10u et. 4 palme și 1 palmac împrejur, arartoare în acest oraș, s'au scos a se vinde prin mezat arătata casă după însuși cererte „teriiculu, deci se publică spre înștiințarea truiților vutucaztori și a loritorilor mușterei, ca în zemiu de 40 vile să se înfățoșeze la acest tribunal. Judecătoriia ținutului Vacău. No. 41398. Dlui Costandin Burcii, au vândut de veci razășilor curgători din vătrânul Popa Șefan, 30 st. pământ șie are în 3. Văcuenii acest țânut, în preț câte 8 galbini planc stânjinul. Zașișul vânzării sau încredințat vremealnic, dar spre îștiințare legiuiților prezenatori se publică în termin de 6 luni. No. 4218. Diiz poronna criminaliteecului Trivial suv No. 1390, întemeiată pe hotărirea pre Înălțatului Domn, urmând a se îndestula pe D. Vasili Botezatu cu alții ai sei, pentru prularea miniunetee de dire jilovul Froim sin Klim cu alții ai lui, și pentru că la vinovați aată avere nu s'au găsit, ca să se poată îndestula pe vrăbzii de cât trei dughene ce au tra din vinovați, și anume: Alte perii Radmil Croitoriu și Șmil Badiu, s'au hotărit a se vinde acele dughene, deci se publică spre înștiințare tegiuiților prezentatori și aloritorilor mușterei, carii în termin de 40 zile să se înfățoșeze la acest Tribunal, de unde prelați vor lua lămurire atât despre calitatea precum și despre măsurătoarii mitrulințiat vremeanicește, loc fan cu sezmăn a Monast. Feodorenii, în prii;