Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-11-26 / nr. 48

- - ML V - D - -- N Amotă fonecesă odată pe o stănănă, mai lună îmă pe lucă și cu Surmencentii.. împreună și cu doă vețsuri folositoae. Rersutul Petre Munteanu, o pagină adnișeteatiță. - departamentul trebilor din lăuntru. No.. fără. Înslănciuni duce lice pumele și fizionemia a intru tipuri de jos dezertate din Miliția păuunteca, se publică spre știința lăcuitorilor și uvezita din partele uriare pentru aflarea rimurilor . . . Fisienomiia, mnu, frunte vetritia, eprintenile castanii, 73 în natul potrivit, gura mică, musteți cultarale, la fața 7) Rediavoiul Hurmaci birnnc, părul canului ușan, frunte tetrivită, sprintenile castanii, cesti galbini, nasul de mijloc, musteți 157 la cmvia roșcovan, barba race, gura de mijloci Regdavoiul Costantin Țotăngă, părul caa castaniu, fruntze de mijloc, epricstenile , ochii verzi, pasul cărpii, mustețile înz, musmolit, rade, gura poă, ochii ne gri, nasul potrivit, mustețile înfirează, gura potrivită, dinții mărunți, la față smad. Visterița Moldaviei. No. 8118. eprăvniția țânt. Iașii prin raportul cu No. 10. dao, au făcut arătare cu un Vasili Apostol mazil din acest oraș, au pribegit me Can unde, deci se publică spre obștencca știință pentru nogreșita lui aflare. Secretariatul de Stat. No. 2037 Domnul Castelmard Consul al S. Rigăi Evraniei în Principatele Moldaviei și Galației, prin nota sub No. 1424, împărtășește Secretariatului știință, că după învuire Guvernului seu, urmând a face un voiaju în Italia, s'au pumit de geranta jruculatului. D. advocat Carl Salvio, pănă la întoarcerea Domnului Castelmard; deși se pridică spre oaștepca știință, aceată punere la cale. No. 2709. Locuitorul Moldaviei D. Costandin Zafirescul, povățuit de a sale interesuri, au arătat a se dispera și a rămne u tot șirul emis . Prepunerația se face în Iași la redacție, în ținuturi pe la DDd. Prețul pentru particulari este un galvăn pe an. MOLDAVICHI. Iași, Duminnică 119 NOEMVRIE IULA. se,uune unuiuuzucii de lorință 3. Reluceria ghorghi Marin, are capului cal- deauna în Austria, unde , enile negre, publică spre obșteaca să șii știință, de multă vreca toți acii să găcește, dezi se  . Gamenii: