Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-12-03 / nr. 49

1 ANUL GI. le 49. PRINGLATULUI MOLDAVICEI. ilași, rumgică 23 DECEMVRIE 1UIA. - tiisiopomniia și straile ce au luat cu ea, se pu Departamentul trebilor din lăuntru, blică spre obșteaca știință pentru negreșit al No. 23,916. sarea , prinderea și trimeterea lui prin compe- Ie prăvnicia țânt. Bacău, prin raportul cu tenta Isprăvnicie aice la Departament împreu No. 16,230, în urmarea jaloirii Dsale boerului că cu toate cele ce s'ar gesi la dânsul. Costachi Roset, au făcut arătare, că la 6 noaptea spre 7 Poemvrie trecut, i s'au rătăcit de Fisionomis. gheorghi Surigiu, la cat de mijloc, părul capului galbăn cam închie, sprintenile galvine, ape câmp cinci cai poștalioni, trei la păr pegri cam șoricii (din care unul genăr), șar dei oi verzi cam tulburi și mici, nasul de ștuleu murgi, deci se publică spre obșteasca știință, penși ascuțit, mustețile albii și mici, gura potru negreșit aflarea și trimeterea acelor vite Triuită, la față sarbăd și spănatic, cai prin competenta isprăvnicie la ate de Ba Straile furate, cuu, spre a se da jăluitorului voer. O cutiulă de mântu, fundul ei cu părți al No. 7â441. lei și roșii, bhebie mică arnăuiască cu flori de Dlui lorgu Sigara, prin saletă cătră Depostav roșu, ilie cu găitane roșii la pentu, partament lau făcut ajutare, că la 8 a treptăți verde, șalvari largi verzi, colțuni mari cu tei luni Octomvrie în vreme ce se afla lisurugieții, șiubote, cojoc și meșini albi.ce în capitalia lașii, tocmind suruțiu pe un Comitetul Sănătății, Gheorghi, cu seară de 280 lei pe an și un tacăm, No. 1179, strae surugiești, pe care i au și facut cheltui Starea sănătății lăcuitorilor din amăndoăind 250 lei, dândui și din leafa ea 120 lei. Principaturile, după științele adunate de pe la spre plata oarecărora datorii ce au arătat că locurile cuvenite este bună, precum asemine și are lice în Iași, și pornindusă împreună cu în a dreapta parte a Dunării de la Balcanuri el la țară, de acolo furând o pungă cu 700 încoace, se găsește ferită despre molipsitoare leice Dlui jăluitorul au uitato în trăsură, voală; deci se publică spre oaștea ca știința. alestă Foaie ofițiilă esă odată pe ămână, mai dăapid încă pe tună și că Suplementuri, împreună și cu doă a Foiei de învățături folositoare. porRTĂ ADMINISTRATIVĂ. Prevalerația se face în Iași la Rudacție, în ținuturi pe la DD. Sameșii Prețul pentru particulari este un galbăn pe ap, s'au făcut nevăzut, deci însămnăndui se aice