Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-04-08 / nr. 14

Drorz . - 4 efe G ED 72 - 109 - alilea pricinilor cu No. 28 și 26 spre localnncă despatere în uructorul an în locul peror scoase; No. au a reclamației Sf. Mormânt pentru îmbu adăogire însă că pricina cu tresurare moșiei Luleștii și Stoicanii, rămâne a se înainti laurarte pe următorul an, numai despre moșiia Frumușica a Dsale Vist. Iorgu Ghica, și Sohodolu, despre care nu este sfăârșită. Judecătoriia ținutului Iașii. Sălcția I. 1) No. 1521. Ioan Mitacsa și Coste Picolau, epitropi averii răps. Grigoraș sin Gheorghi Mahalu, au vândut de veci lui Vasili sin gheori, un loc cu bina pe el aflător în acest oraș, la ulița târgului de sus, supus vezhmănului cătră Monast. Golița, (pentru care s'au și învoit cu Monast, a plăti câte 5 carboave pe an), în preț de 3500 lei. 2) No. 1555. - Jilovul Zisu Broștean, au vândut de veci lui Ioan dazul, clopotar, 6 st. fața în sat și dosul, din trupul locului ce are în acest oraș, la mahalaoa Muntenimei de jos, în preț câte 6 galurii st. Zapisele acestor vânzări s'au încredințat vremelnicese, dar spre înștiințare legiuiținor pretentatori se publică în termin de 6 luni. Judecătoriia ținutului Botoșenii. No. 1716 și 1723. Între moșiile clasificate a se hotări în vara anului curgător, fiind însămnate și moșiile: 1. Stănteștii i Cătămăreștii a casii răposatului Pornic Alecu Calimah, despre moșiia Ipoteștii răchtmască, și 2. moșiia Ipoteștii (în care are nărtășie și D. Aga Cocsachi Hurmuzachi) pentru împresurarea te ar pătimi despre acele megieșite, această Judecătorie potrivit poroncii Departamentului Dreptății din trecutul ap 1844 No. 7922, pe de o parte au făcut cunoscut obștiei răzășilor acei moșii, ca la termitele însămnate de inginerul Statului, șii anume, pentru cea întăi pricină la 10 și pentru cea a doa la 25 a viitoarei luni Mai, să se afle la fața locului cu documentele mi arbitru, dar totodată se și publică spre înștiințare lor, cu adăogire că dată la aceste termine, nu vor fi următori a se înfățoița însuși sau prin formalnici vechili, lucrarea se va înainti nepreșit și în pefiiițele, pe temeiul degilor în asemine ca. Judecătoriia ținutului Bucevii. 1) No. 737. - Jidovul Nuta Vutnarul sin Șmil Frăinarul, particular au vândut de veci jidovului Ițic sin biba Croitorul, o casă a sa aflătoare în târgul Fălticenii, pe proprietatea Dsale Spat. Cantacuzin, în preț de 1509 lei. 2) No. 793. - Dlor Cnejii Grigori, deon și gheorghi frați Cantacuzinești, pe temeiul vechilimelii ce au de la varietule lor D. Coms. gheorghi Cantacuzin, întărită și de Consulatul Roșienesc sub No. 2454, particular au vândut de veci Dsale Agăi Alecu Lazu, niște case aflătoare în târgul Fălticenii pe loc cu bezmăn a Adgăi Dimitrie Cantacuzin, în preț de 700 galbini. Zavisele acestor vânzări sau încredințat vremelnicește, dar spre înștiințare leșgiuiților pretentatori se publică în termin de 6 luni. Judecătoria ținutului Putnii. No. 1408. Fiindcă siguranția averii catagrafisită a pevrăstnicilor fu a răposat. Ioniță Chetreanul din târgușorul Panciu acest ținut, s'au regularisit după Pravilă a se cunoaște în averea rănduitului mitrop Trghi Vetreanul, se publică spre obștească știință, că numitul epitrop nu este în dreptate ași înstrăina avere sa pănă după desfacerea pestei epitropii. Judecătoriia ținutului Tecucii. No. 1070. Judecătoria pinut. Vasluiu încă în trecuta lucru Octomvrie anul Jula, pe tempul art. 287 din Reglement, au trimes acestui Tribunal o lucrare înființată la sa în anul 1837, după pretenția Ecaterinei, fosta soție a răposat. Dimitrie Șlicarul, asupra clironomilor răposat. Blci Gheorghie Iosipescul, pentru o parte pământ din moșia Murgeștii acest ținut spre a i se da legiuitul curse, și fiindcă după lucrările înaintite nici într'un chine'au putut afla pe jăluitoare spre i se înmăna chiemările, s'au hotărit din nou termin pentru săvărșirea acestei lucrări, și anume 30 zile, deci se publică spre îngriințare putnitei măsăluitoare Șlisan a lui Nicolai Câmpanul ce din lucrare se vede că 'lau avut odineoara vechil, ca în arătatul termin negreșit să se înfățopeze la acest Tribunal, căci la din protivă, pe temeiul ofisului Domnesc cu No. 104, lucrarea se ca închide pentru totdeuna. cărița,