Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-06-03 / nr. 22

- 161 6) No. 1945. - Jidovul Iosip a Marcului, și soțiia sa Hava, lu vândut de veci jidovului Iosin a Branui, o velniță a sa de pe moșiia Mărățău, proprietate a D. Hat. Iordachi Costachi, în prep de 3000 lei. 7) No. 1982. - Dlor Gheorghi Manoliu și Ioan Covrig, prin bună învoire au săvărșit între ei schima niște locuri alor cu îmbunătățirile de pe ele, alartoare în târgul Pietrii pe urășr cetate răzămască, dănd cel întăi acestui din urmă și 1200 lei adaos. Zapisele arătatelor vănzări și acturile de schimb s'au încredințat vremelnicește, dar spre înștiințarea lestuiților pretendatori se publică în termin de 6 luni. Judecătoriia ținutului Romanu. 1) No. 1625. - Georgi Bârjovanu, particular lu vândut de veci Dsale Post. grigori Doni, 18 st. moșie din hotarul Compeștii acest ținut. 2) No. 1696. D. - Porții Darie Titilică, au vândut de veci lui Ioan Focșa, 17 st. moșie din hotarul Poenarii acest ținut. 3) No. 1653. - Gheorghi loan, particular fu vândut de veci jidovului dejla Negru, o dugeană a sa cu locul ei din acest târg. 4) No. 1728. - Llipovanul Gherman sin grigori Macarin, au vândut de veci neguțitorului Ovanes Anton, o casă a sa cu locul ei din acest târg. 5) No. 1283. - împreună cu soțiia și moaica sa, cu pisc narticularau vândut de veci 2 a a adecăt Unul lui Dănilă sin Jidovul Iancu sin Moisi doă zași altul jidovilor Mendel Cibotariu lor din acest târg, Herșcu, și Hlim Croitoriu. 6) No. 1859. - Dlui Vorn. Costachi Stur za, prin piepte zapise particular au cumnăretle peci niște porți de moșie din hotarul Poenile Dancii, și anume: 2 pași de la Ioan Balan; 8 pași de la Doan și gheorghi Lachi, Moisi Căprate; 1 pas de la Pascal Irimie și Onachi Șătranz o falce de la Vasili Pleșca; 2 pași de la tocină Săgneanu; 4 pași de la Toader, Zamfira și Marița sin Radu, și 7 pași de la Catril, Paraschiva și Balașia nepoatele lui Acsinte văvăruc. Zișaisele acestor vănzări s'au încredințat vremi zăiinite, dar spre înștiințarea legiuiților prezendatori, se publică în termin 6 luni. Judecătoriia ținutului Putnii. 1) No. 2133. - Jidovul Aazăr sin Iancu leib, au văndut de veci lui Ghiță Calotă, o casă a sa din Focșeni cu locul ei vecinic, în mărime de 7 st. fața în lat, 7 st. fundul, și 23 st. lungul, în preț de 5500 lei. 2) No. 2192. - Costachi trandaf și Mopahia Vpolinarie, au văndut de veci Dsale Sard. Pavăl Mmitriu, un beciu din Focșeni, cu casă deasupra și șopron, pe loc vecinic, în mărime de 127/, st. lungul, iar fața și fundul căte 37/, st. cu preț de 7000 lei. 3) No. 23240. Anahii Bodescul, au văndut de veci Arhimanaritului Teofilact Egumen Monast. Bogdana, 3 firte și un filer de colige din satul Ursoiu, în preț de 2487 lei. Zanisele arătatelor vănzări s'au încredințat vremelnicește, dar spre înștiințare legiuiților pretendatori, se publică în termin de 6 luni. judecătoriia ținutului Tecuciu. No. 1675. 11. Ivanciu Vălcu, au văndut de veci Dsale Ivanmu Gheorgi Dovrovici, jumătate de loc din întreg locul părințesc ce are în acest târg, în sumă de 95 st. 6 palme și 4 palmace, în preț de 2200 lei. 2. Sava Toader Vulgarul, au văndut de veci Dsale Ioniță Crăescu, o casă din acest târg, cu locul ei în mărime de 74 st. și 4 palme, în preț de 2000 lei. 9. Dlui Vaminarul Ioan Bercarul, au dănuit Dsale Teodorachi Mancăș, casele sale ce le avea în târgușorul Podul Turcului acest ținut, proprietate a Dsale Postelnic. Casandra Iamandi, (în care înscris au adeverit și cei proprietaral fii al Dsale Basili, că este cu voia Dlorsale această dăruire, și că și Dlor au hărăzit bezmănul acelor case cu ograda lor în 5 precum și otcupul văuturii ce va aduce veci, pentru casă). 4. Catrina soțiia lui Ilie Luca, Costandin Mladă și Safta soțiia lui Gavril Vilcă, au văndut de veci lui Toader Vilcă, 3 st. și 4 palme moșie din hotarul Buneștii, în preț de 30 lei st. 5- Neguțitorul Gheorghi Scule, prin 2 zapise au cumpărat căteva firte vie din podgoriia Hănțăștilor, și anume: 1 firtă și un filer de la Isnat Vărhană, în preț de 100 lei, și