Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-11-11 / nr. 45

greșit aflarea acelor hârtii și aducerea lor lce la ZV Judecătorie, sau la din împrotiră ori unde se vor ivi în urmă la cineca, să nu se ție și să se cunoască ca niște hârtii albe. Judecătoriia ținutului Botoșenii. 1) No. 5270. - Dlui Iohan Binder, particular au vândut de veci O sale Apoloniia Miclasievici nescută Maer, 5 st. loc stărp Gospoda din 18 st. cei are cumpărați de la răposata acum Soltana Veșcu, în preț de 100 galbini. Mărgărinta 2 No. 5361. - Dei născută Panaiti Grecu, particular au vândut de veci Dsale Smarandii născută Iconomul Teodor Buzdugan, o casă a sa cu locul ei din acest oraș la mahalaoa Tresfetitelor, în preț de 36 galbini blanc. 3) No. 5362. - Dlor Tudurachi și Gheorghi frați Manolești, particular au vândut de veci jidovului Iancu Herș Melinștain, o dugeană a lor cu locul ei Gospod, amătoare în acest oraș, în preț de 300 galbini blanc. Zapisele arătatelor vânzări, s'au încredințat vremelnicește de cătră acest 88/2 iar spre înființare legiuiților pretendatori, se publică în termin de 6 luni. Judecătoria ținutului Sucevii. No. 2965. Jidovul Aurim leiba sin Herșcu, perticular au vândut de veci filovului Avram sin Gherșin un loc al seu stării aflător în târgul Fălticenii la ulița mare, proprietate a Dumisale Spat. Mihnachi Cantacuzin, în mărime de 2 st. 7 palme și ulsalmane Ghespod lățimea., iar lungimea precum au și alți megieși în dos, în prea de 45 galbini. Zapisul vânzării s'au încredințat vremel pțicește, dar totodată și publică spre obșteasca știință, ca acii ce vor ave vre un fel de pretenție, să se înfățoșeze la acest Tribunal, în termin def luni. A ținutului Neamțu. 1) No. 4223. După cerire Dsale Iordachi Fote, s'au scos asevinde de veci prin mezat nișe case cu cheiurile . ZN e Pietrii pe loc proprietate răzăriască, în mărinme de 26 st. Gospod latul și 44 lungul. 2) No. 4292. - După șurire Cănt. Ilie Manolica, s'au scos a se vinde de veci prin mezat un loc cea are aice în târgul Neamțului dat de Monast, proprietară cu documentul din 16 Papril 1831, în mărime de 12 st. fața la garcția Prundului și 18 st. lungul, afară de șura și graj boiul ce este pe el. Deci se publică spre obșteasca știință, ca acii ce vor fi doritori mușterei sau vor ave vreun fel de pretenție, să se înfățoșeze la acest Tribunal în termin de 40 zile. 1) No. 4222. - Ileapa fosta soție artos. Costandin Pătrișic, particular au vândut de veci neguțitorului Panaiti Mătăsariu, opucată loc a sa aflătoare în târgul Șietrii pe proprietate răzășască, în preț de 1260 lei. 2) No. 4242. - Vasili Pușcăriu și soțiia sa Acsinii, particular au vândut de veci jidovului Moisi sin Marcu, o bugeapă a lor din târgul Peetrii pe proprietateasale Hat. Iordachi Costachi, în preț de 850 lei. Zapisele arătatelor vânulri, s'au încredințat vremelncește de cliră acest Tribunal, dar spre sciiiuițară 71 ori, se publică în termin de 6 lun io. CUI9. lLa acest Tribunal urmează adă înștepată după reclamația monahiei Cassiana, asupra jidovului Herșcu Steclarul, pentru stricăciune unei mori, și fiindcă după lucrările înaintate nu s'au gasit pe împricinați spre a li se înmăna chiemările, se publică prin aceasta spre științele, ca în termin de 15 zile socotit de la data publicației, negreșit să se înfățoșeze la acest Tribunal. Judecătoriia ținutului Fălciiu. 1) No. 1608..să Croitorul, Herșcu sin Moi- Moldaovul au vândut de veci nguțitorului Gavril Panariian baănar, un loc al seu de dugeană cu beciu aflător în târgul Hușii la ulița Blănăriei, în preț de 1510 lei. 2) No. 4411. - Răducanu Isăcescu, parti.lar au vândut de veci fratelui seu Casilicăo casă a sa cu locul ei aflătoare în cescu, târgul Hușii, la mahalaoa Plopenii, în ora de 2300 lei. lunganisele arătatelor vânzări s'au încredințat vremelnicește, dar spre înștiințare ieșuiților pretendatori se publică în termin de 6 lupi, (udiu Adaos Noui și u) în samă, ca unele ce sănt venit de la cast a M. CAANIENULI --.- .