Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-06-10 / nr. 23

lin 10 Iunie 18453. t trepilor lin zuntru, ou63, 10.431 și formzăi Miliției pămăntești, dezertănd Milișcanu, postuci fuclaz țani, todegese spre știința vigorilor și cuvenita din partele urmare, și finețeri lor la urmaăle. isionomim. Vals-ul Toader Milișanu, dat de sate cin Gurieci și eseviții Călugări, de rutul Baczului, părul capului castaniu, sprincenile castanii, ochii călui mare, mustețile înfirează, gura pobarbarade, la ținut, pănțații, una „ tenile castanii, fruntea mare, ochii căprii, nasul le micloc, mustețile castanii deschise, gura de , anu merunți deșii, ui - Mij, nacul , gura, un măparba nu rade, la are un Sămn. - Zamfir., dat de satele Beszucii, Pogoeștii, Jăvrenii și Helteiu din ținutul Ba ce se afla în comanda de la Galați, păcșuiu costaniu 417 . 31 No. 163. Isona Zoipa Varp, prin înscris că au făcut arătare, că un ținevăzut încă din luna Martie ecut 1844, de la cicele Dsale de acne li cii Clice pumeile și fisionomia, se publică spre obșteaca țirc” redru aflart și prinduri lui, cu , că acel ne îl va atune la dei j formri va primi de la Dei mulțămită 50 lei. Fisionomiia. Vasili Țiganu, în vârstă de 22 ani, la brun nalt și supțire, la fața balan-galbăn, turul capului smalt, creat și tuns, ochii galbini și tulburi, mustețile galbine supțiri, la piciorul stăng are un semn de tăetură la genuntiu. No. 99086. Dlui Spat. Teodor Aslan, prin înscris cătră Dengrlămeii au făcut arătari, că dintre țiganii leale, iau fugit unul anume Vasili Ferariu, cel avea dat în Iași la meșteșugul Ferăriei de cinci ani, deci însămnăndui se aice fisionomii, se publică spre obștesca șiință pentru a lui afoare, cu adă zogire că acel ce îl va prinde și'l va aduce la D. jăluitorul, ca primi mulțămită doi galbini. Fisionomia. posiliforiu, vărsta de la 20- stat mai nalt decăt de mijloc, și supțire, mustețile înfirează negre și subțiri, la fone negru, ochii negri, părul creț și tuns. No. 10,2 Ieprăvniciia . prin reportul cu No. 1937 înștiințeză că la 15 spre 16 a trecutei luni Mai s'au furat cinci vite cai de la trei lăcuitori din satul Buneștii acea ținut; deci însămnânduse bice părul și sămanele acese publică spre obșteasca griviță penacelor vite prin comlor cai, tru aflarea și trimetere petenta ieprăvnicie la acea de Fălciiu, de unde să se poată face îndestulare păluitorilor, spre descoperire furilor. Semnele clider O nană la păr murgă deschisă, cu coama neaînserată cu ferul sptului, și nu mânța i un cal A la văr amurg, bătut de șă din areapcu un penet supt barba, și înserat cu No. 10.331 D. Spat. Costachi jin prin înscris că- a țin „.trivită, dinșii mărunți deși, smad „. - 22 ani, la ce de mică vârstă îl are sofraferul satului, c iapă murgă deschisă, și un cal murg închie cam șargi aceștia neînferși.