Foae sătească, 1846 (Anul 8, nr. 1-52)

1846-08-04 / nr. 31

Ji  nice a satului Mirmeștii, au pribegit unul anume ruptaștul Simion sin preotul Grigori Dima. Daeci se publică spre obșteasca știință, pentru negreșit aflarea , prinderea și trimeterea numiților fugari, prin locurine competente la urmăre. NDN No .rol1. Potrivit cererii Cămării ocnelor (prilejită din mai multe pevrănduțele), se publică spre obșteasca șriință, ca nimene să numai creditarisască pe rufetașii ocnii fără știre Cămării, nici ai împrumuta, nici ai îndatori și nici ai primi de chizăși sau marturi, căci împrumutândui, sau creditarieindui, ori primindule chizășiile, vor rămăne năgunași, fiind că Canara după toate Aregățile nu'i va pute slobozi din auuzul obnilor spre ai arestui pe aa Dregătorii, comitetul Sănătății. . No. 863 și 892. Notare senvtații lăcuitorilor din amăndoă Principaturile, după științele adunate de pe la locurile cuvenite este bună, precum asemine și în areapta parte a Dunării de la Bancani ori încoace, să găsăște ferită despre molipsitoare voală; deci se publică spre obșteasca știință. tepravnicia ținutului Neamțu. No. 7019. Fiindcă terminul de hareciluirea da 55 stoguri fânse crestruite de pe moșiia Șărbeștii a Dlale Vorn. Iancu Cantacuzin, în pretențila orfanilor casii răps. Iancu Coce, pentru 260 galbini, s'au regularisit a se face în presudistria acestei Ieprăvnicii la 25 Avgust curgător, se publică spre înștiințare doritorilor mușeerii. POARTĂ JUDECĂTORESCĂ. Divanul Apelativ. No. 6577. Spre îndestulare Dsale Medelnic. (acum Vaminar) Atanasie Petriman, cu 44 galbini ce cu sunet formal are a lua de la Dlui Sard. Ioan Capșa, subvt siguranție de amanet niște case a sale aflătoare în acest oraș la mahalaoa Păcurarii, pe loc cu vezmăn a Dsale Slogofetesii Anica Roset Roznovanu, s'au scos a se vinde prin mezat numai azitul locului pe care au fost acele case, în privire că casele s'au topit de foc, cu aneasta însă că cumpărătorul ce va fi are a urma obștește precum se va hotăi și înalt întări, locul ce stă încă în pricină. Deci se publică spre obșttee ca știință, ca acii ce vor fi doritori sau vor ave vreun fel de pretenție, să se înfățoșeze la acest Divan îm termin de 6 luni.Judecătorie a ținutului Iașii, vecția II. No. 3126. Pricina reclama zisită de Iacob Leon Tof, pentru despăgubirea a o sumă bani din avereea Vomei. Vasili Carn, s'au terminat spre căutare de cătră acest Tribunal, în ce mai de pe urmă dată la 20 Avguei știtor, (ân privire că după lucrările înclinuite pe jăluitorul nu s'au putut găsi spre a i se înmăna chemările), deci se publică spre știința pumitului, că dacă nici în arătata zi nu se ca înfăpoșa aice cu dovezi, spre a se da pricinii legiugiul curs, apoi se ca închide acta, jude sateria vințăului Botoșecii. Ani No. 4221. gaza precurmarea pricinii uimitoare între ți Fărdăreasa Anica Barbocschi, cu Clor Sard, Filmș tăutul, Olug, Ioan Radu și Costachi Telincă, pentru lămurirea locului onor casă a D. Sărdărești, mai încuviințănduse încă un termin și cea mai de pe urmă la 23 Avgust curgător, se publică spre înștiințarea împricinaților, că dacă neci în arătata vi nu s'ar înfățoșa vreunul din ei, apoi ca perchearitul reclamației, și casele se vor vinde precum au cerut în mărime locului pre cât să găsăște astăzi îngrăditură. Judecătoriia ținutului Romanu. No. 3465, procesul următor între Dlor E Vucoanele clironoame Jorăști, cu Clor clironomii răposat. Vomis Manolachi Crupenschi, pentru socotele epitronicești, s'au mai terminat spre căutare de captră acest Tribunal, la 30 Avgust curgător, deci se publică spre înșriințarea împricinaților, că dacă nici în acear zi nu s'ar înfățoșa arte, vreunul din ei, se va hotări procesul și în neființă, Judecătoriia ținutului Bacău. 1) No. 4178. Pricina următoare între razășii de moșiia Hertioana, cu Egumenul Mo-