Foae sătească, 1846 (Anul 8, nr. 1-52)

1846-10-20 / nr. 42

- 308 - îton zacurile ce pănă acum prine de pe la sate rengurile de jos, s'au legiuit ca împotriva atestare, fiește cărua soldat Dubă 5 sau jur de 9 ani să li se dee de cătră satele pentru care au slujit, căte doi voi și o vacă, spre ași pute închipui gospodărie în urma ovolnirei; ldeci se publică spre obșteasca știință această vinere la cade. No. 22,381. Pe găsiții lice în capitalie fără cuvenitul masanori ruși, blume Teodor Taresov și Ivan Gustu, dândusă peste hotarul Dunării, li se însamnă lice fisionomia, și Totodată se pun. ori când saruisi în acest CVrincipat or se prindă negreșit, vlică spre obșteasca știnț Fisionomia. Teodor Tarasov, în vârstă de 30 ani, statul de mijloc, părul capului și sprincenile castanhii deschisă, ochii cărnii, valul arigăreii, mustețile galvine, ture petrichită, parnba castanie rade, al față puțin utrivat de cărsat. Ivan Gusov, de 48 ani, la stat de mijloc, părul capului, sprintenile și mustețile galbine închisă, gura potrivită, barna rade, la față balan stricat de vărsat, și cu o grivilă în opraz din dreapta. No. 22,800. Caensulatul Galiei, pe lângă nota subt Co. 123, împărtășăște acestui departament jaloca ce au primit de la supusua acei protecții Erhard Repsamen, cu propunere că Dlui Herman Stern, jcătră mai multe terestre precum cătră Dlui lei areptorul fabricii luiiuiarilor etearine, și cătră Dlui țrat, un ceît a depozita amanet pentru vani, o poliță ce zice că ar avea de la ea, și pentru că asemine poliță nici cum nu este cunoscută și nici iar latori, ca nu cumva aceia să fie prestotrafă, care să poată amăți pe vre n neguțitor a o accepta, să dea se 3a ei antilarisire, căci nu o va plăti nici odinioareă ca una ce o cunoașteii nici ar fi așa; deni se puplică spre obșteasca știință această propunere. 1) No. 22,585. - O țigancă a Dsale Fard. Pnaronachi Vasiliu, anume Melița, la stat de mijloc, la față mare cam albiniță, ochii negri mari, părul capului și sprincenile sare, ezede cam cepeleag, s'au făcut prevăzute de vr'o cățica ani din târgul Romanului. 1) No.tărui R.eprăviinin ținului Baciu, prin ranertuți cu Nă. 15 138. înștiinșiizză la 12 noaptea spre 13 dent. trecut, 3 - 30 familii țigani di pe moșie Grozașii. Dici se publică spre obștineni ștință pent, liluzia și trimetere acelor fugari tenta Isprăvicie la urmări. No. 23,488, 23,520 și 23,800. Din slujba Miliției Pământești, dezertam redaroii gheorghi Buruiană, dat de satele Petre- Vasili a Vezhmii, dat de satele Vruteștii cu Izveștii și Giosănii de la ținutul Bacăului. rul Macsinești și Stănița ținut. Romanului, precum și cominerul Nicolai Unturitul din comanda pojarnicească din Fălticeni; ai se îneeamnă lice fisionomiia și totodată și a pubaică spre știința lăcuitorilor de prin sate și cu viința din partele regulariire, pentru negrciitl a lor aflare. Misionomil ții mărunți deși la fană 1. gheorii Buruiană, părul canului și evrine” nile castanii, frupte mare, ochii berii, nasul potrivit, mutepile în friză, gura mică, dingălan și cu un negel lungărețumartoto. 2. Nasuli a pormii, părul capului, eprindeneli și mustețile ceri, frunte și nasul mare, ochii gurai și din ții petriviți, la fați emal! 3. Necolai un” gureanu, în vărstă ca de 50 ani, la stat de mijloc, la față smad, părul capului sprincenile și mustețile tegri, voreiire amorțit, au fult cu tine și o manta veche. 1) No. 22,9877 - Is prăvildiu ținut. Pămți chitele și pantaleni. prin raportul cu No. 8867, înștiințează că locuitorului Costandin Suciul din satul Veriișii, în noaptea spre 9 Cent. trecut, sau furez trei vitejii. 2) No. 23,008 și 23,2 int. Bacău, pric de raporturi seștințeaze ci în noaptea sapre zi Sept. trecut, s'au furat orină la păr folisă, țintată în frunte, cam scurtă de o iapă neagră, vlogă au urichi, și înserate amărroz vu Ci. C. a locuitorului Ioan Miron din satul Flavineștii ținut. Nămțului. ne trecut, s'au furit o iană sură în doi leri, cu pete labe, de șă, candrul cozii sur. a locuitorului cetr Bernadele din satul Teaștii. 3) No. 23,846. - locuitorii din satul Mi- C--- Ioprăvnicia piși Asemine pn noantă spre ? I coama în stănga, 3