Foae sătească, 1846 (Anul 8, nr. 1-52)

1846-10-27 / nr. 43

-a 151 asuații. dunareiomendaniu n fastă toți aceștiia precum și alții lu înreprins și urmează a se reprezenta devechili pe a toate locurile presudsifiilor uulocvtoreții, atât din îndeletnicire unor asemine fețe asuprăle însărcinări de vechi lccuri, ru ași ave căștigat și dritul duureu aceasta, născut multe pecuviinți, împilătoare îmbcinaților. Deci pentru a se aduce cu desăjrșire în deplinătate scoposul acestui Așământ asiguritor, Departamentul acesta găăște de neapărat a face o din nou dezgiuitare din această țiruulare, ca îndeoușe toți acii e se află îndeletnicindusă cu însumiruri de cilucuri, precun și acii ce vor vor de acum nainte a întreprinde o aseminăe lucrare, să o înfățoșeze la acest Departament ca săși căștige atestatul anume terut de gentru ca să poată fi primiți de vechili, vine înțălegândusă că la această diepoziție ernt supuși și elevii care vor fi săvărșit cursul privirilor, precum și acii ce de mai înainte au fost în slujbe diranicești, căci la din împrotiră de la 1 ianuarie anul viitor 1847, acii ce nu vor aveasemine atestaturi, nu vor mai fi îngăduiți a urma mai mult această întreprindere, pe temeiul Așăzământului. Spre care efuruit odată cu s'au pus înainte îndeobște tuturor juguner Judecătorești, ca de la vreme nici să mai adeverescă chechilimele pe numele vreunii fete ce nu ar avea atestatul dogofeției, și nici să primească la înfățoșare pe vreun vechil împrotiva acestor prințimii a așăzământului înadins statornicit pentru merticire fețelor ce pot , însărcinare de vidiacuri, afară de acii ce s'ar reprezenta pentru pricinile prevăzute la art. 25 din așăzământ. Drept care, se publică și spre cineasca știință. Judecătoriia ținutului Iașii. Secția Ș. No. 4626. llaciciată Judecătorie, urmând primiri între Polcv. Toader Ghețul, cu Dlui Vni Polihiii, pentru o somă bani, s'au și *. prin Îi vișe de jurnal încă în anul tresui 1834, și pentru că acum s'au ezvârșit din viiață atât jicuitorul Polcovnic, precum și carte rămasă din judecată Polihroni, a cuma clironeamu este Marghioala Polihroni, și fiindcă dună ințintte pe vunita Marghioala Polihroni, nu s'au putut găsi spre a-i se înmăna copia de jurnal, se publica prin aceasta spre înștiințarea numitei Marghioala, că dacă pțici pănă la 12 a viitoarei luni Noemvrie nu să va înfățoșa lice spre ași șriri zisa copie de jurul, apoi se va urma potrivit art. 367 din Reghement, judeczătoria vinstului Tecuciu. No.13109. În privire, că clironomii răpe. . bet aar după încunoștiințările ce li s'au făcut n'au urmat a încunoștiința Judecătoriei de să mulțămesc cu prejeluire făcue venitului pretendat de ei de la casa răps. Stoaniu Ioan Tacu, a 800 st. din hotarul Medelinii, ci în neființele s'au făcut de cătră Judecătorie prin fostul asesor al ei Dlui Ciuc. Ilie Teodor, ca la întămplare de nemulțămirea lor să se facă alta în ființele; se publică prin aceasta spre științele; că dacă nici în vade de 15 zile de aa data publicațiii, nu se vor înfățoși lice spre ași ajuta mulțămiră, apoi judecă tema va înainti cuvenita potrivit legilor în asemine. No. 3221. Snivrenii casii răps. Spit. Vnadhi Negruț, prin jalobă au cerut că vremea ce D. Slug. Alecu Vulitin, posesorul părților de moșie a acei casă, din Tamiri, Gârpivățul, Țogenii și pervnziciii, au călcat prin urmarea stăpănirii condiii ne guntracurii, apoi să se dee în posesie in mezat altei fețe, pănită la împliniri anilor văzute, în urme căriia cereri se publică spre ns știe ca ființa darea în posesie a arutetelor părți di Mpie pe vreme de doi ani, (dlecăreetuli vietii nepostolită a stăpăni peste orul de huni, ca ai . condițiilor 4-r în contract) cu fi doritori muștrrri, să se înfășușeze la aacii ce vor cesi trivpunal în termin 40 sile, spre ase înținti vucetita lucrare., 1 No.aztă dureriră Dsalle petracil geui, și trunul casii rănt. seu văriute Stoln. Ioan Tacul, s'au scos a se vinde prin furt, Un Vunamieste cordin uueră acei casă; deci se publiaz spre obșteasca știință, ci anii ce vor fi doritori mușterei să se înfățoșeze la acest Tribunal în termin de 40 zile, de li s'au dat, și norate - - DNC ImN - „| - - - - - - - - -