Foae sătească, 1846 (Anul 8, nr. 1-52)

1846-10-13 / nr. 41

- 306 4) No. 41451. - Ioan Târnovanul, au văndut de veci lui Petră Tăvăcariul, un loc stărp din jurul Hușii la mahalaoa Răeștii, în preț de 209 lei. „ 5) No. 4599. - Velciu sin Tanasi din satul Laza ținut. Fălciiului, au vândut de veci lui oin Toader, o casă din târgul Hușii la mahalaoa Sf. Dimitrie, în preț de 370 lei. 6) No. 4655. - Ioan Berescu, au săvârșit cu înveiinlă gherei geac, pentru prigonire ce urna între ei de la locul dughenilor ce au în acest târghu șii, dos a lui Isac ce trece pe partea de loc a decât în care astăzi să găsășe, în cuprindere că căsuța din rescului, în timpul va mai sta pe tălpi și acoperemăntul rămâne a se stăpâni de Isac nesupărat de cătră Berescu, iar când se va răsipi din tălpi atunce Berescu să și îndrepteze drept pe linia dugenii sale locul din dos, fără a mai trece Isac sau urmașii lui, pe locul lui Verescu. Zlpisele arătatelor vânzări acturile de încoșială acest tribunal, dar spre înștiințarea legiuiților pretentatori se publică în termin de 6 luni No. în73, poșrei mbrii urmată de Judecătorie în procesul după pretemția clironomilor Pealtului Costandin David, pentru partea ce li s'ar cuveni în hotarul moșiei Viltoteștii care s'ar D2 lui stăpăni c un mit Andropaci Vârsan, urmând a se face cau de răzășii, acei moșii, de cătră pricghitoria de ocoa, lovală rămuși împărțire sin partașilor după neamuri și documente, fire de spițoire în numita moșie, se publică spre înștiințare atât a cliropodii Pealtului David și acelor a lui Andronacărjău, precum și a răzășilor de acea moșie, ca în de amvite socotit de la dacaublicației, să se arfle la otart locului, (fără a- mei aștenta a nartu .. alșă încununinuare ”), căci aa din. um protrivă C Cl căvârși lucrarea numai în ființa cărților utării tulce, iar la pestăuința nici a umim Din fețe, se va încide pretenția potrivit ștegilor No. 4534. Cără complect actii sunusului judecății țian distovit Feliman sin Mihai pentru omorii lu asemine țigan Racoviță find trebuitor și Ioan popot lui Stoica sin Mihai Nistor, Șărban sin Mihai Nistor și tropică a lui Stan Nistor, ce din cercetările urmate, sa descoperit a fi pribigiu, să însampă alte fisionomii a lui Ioan nepotul lui Stoica i a lui E. și totodată se publică spre oșteasca știință în teruiu de 30 zile, pentru aflarea,ci prinderea și trimeterea numiților la acest Tribunal. Fisionomim. Ioan, la stat nalt, supuratic, la smolit, părul capului, ocii, sprincenile și mustețile negre, varbar de. Șărvan, la stat nalt, mare, albineț, părul capului negru și pleșuv, ochii și mustețile gălbarbarade, supuiratic, la ovrabii, No. 4585. Procesul următor la acestiribunal pentru înpresurare Bumvata a Monast. 64. Spirizon, despre moșia Văntioiu, a luminării moșiei sale Domniții Efrosina Moruz; d'nă lipatanil urmată la si Oct. trecut, înființa L.Sar. Costachi Mile, prin mnotentul reclamantei Monastiri, și a Dsale Coms. Petrachi Palada painipotentul Domniști Moru, din'împregiurările N s'au găsit de cuviințăă a fi față în notărirea acestui proțes și dogum ANTERE Potorinii acele hotărtoare despre granița moșiei Bumbăta, precum și locuiren moșiei Coșiei aceștia despre moșiia Vănteanul drept regulari să aduse termin de 39 zile pentru ra aațaa acest proces, se publică spre înștrirea atât a îmvilor prșiștetenii, precum și a proprietarilor de Rădulești și Pojorăhni, la împliniră arătatului termin socotit de la cegreșit o Tribunal cu merșutele documente, căci la din împroură se va băuta procesul numai în ființa părții stăruitoare. No. 4591. Proțesul următor e între Profira fiica răposatului Polcovnic llie din Huși, cu Melanio soțul ei Hrisaci diumu, pentru sfutarisirea strii sale, precum și cu frații lui Hrisachi, anume Ilie, Geran și Opritu, pentru avere - masă de la răposeltul vărstele lor, mai puțin și cu creditorii lui Hrisachi pentru canii ce are a le da, s'au terficat spre Căutare de pătră acest Tribunal în vade de a9 vile, deci se publică spre înștiințarea atan 3 ai s fenelor figure în vroțe spre și s'au încredințat vremelnicește de cătră Răduleștii acele care ar ajuta granițile la aces g Tripunal Rata pubvlicației, creditori a arătau li termin țte, să se înfățișeze vezile ce ni avănd, înuși tu numai în ființa stăruitorilor, acăci latul”. Hrisati, socotit de la ca la pripiiuire data viificacu dosau prin legiuiei din în protivă pricina MOCțIEI mo să se afle la acest - se va căue.