Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-04-20 / nr. 16

Jli însuflănd Adunarii simțire de recunoștință, îndrăznește cu tot respectul a recomendui la luare aminte a Îazaținei Voastre sentimentele aceste vrednice și patrioticești a luminarii Sale Prințului Dimitrie. (Iscăliți) Mădularile No. 7 Consulatul prin Nota supta No. 75, răspingând de la a sa protecție pe numitul Timofti Leopold Cofetariu de aice din capitalie, să publică spre onțeasca știință, că numitul rămâne pe vitorime a fi cunoscut supt dispoziția Ocărmuirei locale. Iforia orașului Botoșenii. No. 145. Prin pulgerul aceștii eforii pe curgătoriul an este încuviințat a să face din nou 50 stânjini pave de peatră și 100 stânjini de reperații socotit stânjinul unul în lung și trei în lat, să publică spre obșteasca știință aflarea doritorilor, e în antrepriză asemine paveluire cu peatră în acest oraș, care vor voi a lua asuprăsă se înfăpoșeze la zvilile la 20, 25 când urmează a să săvărși a 3-a strigare asupra celui ce arlăfolosul Vioriei, și cuvenitele chiaducând totodată doritorii zășii siguripsitoare în contrădăluirii. Doroboiuu. Isprățnia ținutului No. 2715. Terminele contlicturilor căsăpiilor mar-geniilor și a pităniilor din târgurile acestui ținut, anume: Mishlilenii, Dorohoiu, Săvenii, Rălăuții și Mamornița, să înmplinescu la 1 Octomvrie viitor, și de la aceaași zi urmând a se în contractă lui pe un alt an, după condițiile ce au strigările mezatului se pot ceti, se publică spre oașteaca știință, ca acii ce sor fi loritori mușterei, să se înfățoșeze cu formale în scrie cizămii la starea locului în însămnatele târguri, și anume: pentru târgul Mihlilenii, la 1, 15 și 20 Iunie; pentru Dorohoiu, la 5 și 20 iunie i la 2 l0lg pentru Rădăuți, la 8 și 23 Iunie, la 6 Iulie, pentru Săveni, la 10 și 25 Iune, i la u iulie, și pentru târgul Mamornița, la 15 și 80 Vnee, și la 10 Iulie, când are a se săpărși legiuitele periodice în finiera D-dle dregătorului de ținut, pletă judecătorie că. Divanul apelativ. 1) No. 2223. - După cereri Dsale a iesii Castasia gareri născută cinste, sau scos a se vinde de veci prin 105 st. pământ ce iare în trupul moșiei Găznarii ținut. Fălciiului. 2) No. 22832 - După cerere Dsale Canter. Costandin Apostoliiadi, au scos a se vinde le veci prin mezat o dugheară cu 3 odăi i alte 3 odăi n se o are aice în capitalie la ulița târgului de sus, pe loc cu vezmăn a Nenastirii Aron-Vodă. 3) No. 2233. După erert Slom. Mihalachi Mălinescu, s'au scos a se vinde de veci prin mezat, a vie ce o are în podgoriia Piorogarii pe moșii Monast. Gola a ținut. Iașii, supusă dejmii, în mărime de 4 pogoane vie roditoare, un pogon pol livadă și o falce loc de fânaț,i puțin loc de ormanat, precum și o casă cu cramă i osebită rojinie. 4) No. 2396. - După ce rirt Dsale Mogărdici Caracaș, s 'au scos a se vinde de veciuriu mezat nigie pinale a sale de aice din capitalie în dosul chiselor Dsale Vist. Nicolai Reset Roznovanu, cu locul lor vecinic în mărime de 50 st. Gospod împregiur, spre îndestulare Dsale Mioriții Mariia Afendule, cu panii ce prin sipet întabulat îi datorește sunt amanet acele bin le. - una ani Deci se publică spre origieasca ființă, ca azor fi duritori muștereni să se înfățoșeze la acest Divan în termin de 40 zile, asemine și acii ce vor ave vreun fel de pretenție, scași pornească a lor r.. la Judecătoria ținutului tot în curgerea acestui termin, înființănd și pe divan. No. 2376. Pricina urmatoare după pretenția Dsale Vlencu Frumulchii, uzgra Dsale Slug. Picelai Vișu, pentru bun, s'au mai terminat spre căutare de cătră acest Divan, în cea mai de pe urmă dată la 12 Mai vune , deci se publică spre înștiințare împricinaților, iar mai cu samă a Dsale Vlencu Frumu zace că dacă nici în acest termin nu ar urma a se înfățoșa, apoi acta închizăndusă, să va trineze la Arhiva Statului, ca nărăsită. Judecătoriia ținutului de eștire 1) No. 2337. Pricina următoare între de strigări ce au a fi și 28 a aceștii luni Papria, sa cu mai jos preț pentru un anume: cii ce Z