Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-06-01 / nr. 22

PRINCIPATULUI MOLDAVIUEI. Iașii, Dumșică 1 iunie lult. Anulop MIDI. Ametă foae oficială esăepe săptămână, mai dând încă și patru Supleșenituri pe lună. Prenumerația se face în Iași la Redacție dn ținuturi pe la Dn Iameși, prețul pentru particulari este un galbăn pe apa. 22. SSSTS ralăzan Parteadimitoreană, secretariatul de Stat. Nov. 1054. După înpărtășirea primită la Secretariatul de Stat prin Nota sub No. 574, D. Colce Iorda și Voinescu Consul Voinesc urmând a lipsi pe căteva zile din capitalie, au însărcinat cu înplinirea datoriilor sale pe Directorul Vantileriei Consulatului D. Vistatie Ghiorgandopulo, pentru care să face știut. No. 1101. Dune priimită de la Consulul prin Nota sunt No. 77, D. Coarica rușduinluca din Înalta poroncă Consul la Lipsca, sau însărcinat pe D. Viță Consulatul din Galați Diclos cu suruuii pricinilor Consulatui, ăzau la sosirea noului Con- 3 Dialegherald, despre care să face obște NCII - Tecuciu. Haral obiectelor de îndestulare acestui târg cu carne și lumănuri, pe viitorul an, 1848, urmând a se mai face 2 strigări, se publică spre obșteasca ființă, ca acii ce vor fi lovitori mușterei, să se înfățoșeze .șntete Ctorie, la 1 Iunie, i la 15 cfiter. PRTĂ bijudianăn ORESCĂ. Departamentul Dreptății. No. 2017. Din împărtășirile Secretariatului de Stat subt No. 819 și 864, văzăndusă că egumenului de la Monast. Dancu de aice din Iași, sau împlinit terminul, și pănă la rănduiril altuia, hotărândusă a se răndui epitropie, se publică spre obșteasca șiință, că atât triunalurile, precum și inginerii, în pricinile privitoare pe averile numitei Monastiri, să se înțălegă cu Vnmitropil. Divanul Domnesc. No. 1278, pricina următoare între Alui Comisul lupu Călimănescu, cu clironomii răps. Păhăraci, Soltana Tehari, și Lupu Buzne, pentru pă rriciuuite la partea din moșiia Brăndeștii, sau terminat rora căutare de cătră acest Divan în ce mai de pe urmă dată la 12 Iunie curgător, deci se publică spre înștiințarte împricinaților, ca în acea zi să se înfățoșeze la acest Dicatș cu devezi, însuși sau grifvevili, căci la din împrotivă sa ca hotări pricina numai în ființa părții stăruitoare. Apelatiev. 1) No 3ov 9. - Dun chirt deace dlreai, nu Bogoș, sau scos a se vinde de veci prin me