Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-01-26 / nr. 4

„ cu găitan de mătasă, pantaloniștri, cămeșă, izmene, civote de iuft și căciulă nestă de cel ase tocmit în casă, tșteșia, și prin locurile la 1 a curgătoarei luni, furând mai multe lucruri din casă, s'au facut nevăzut, i se publicz spre obștesca știință, ca ori lde s'ar afla numiții fugari, visteriia Mo .No. 51 Deși s'au fost. că al 3-le strie are vânzării poșainii vitelor pe 3 ani înțepători cu anul curgător 1847, urmează a fi în presuastria Onștiștii Adunări, la 25 Ianuadar fiindcă după punere la une curgător cale ce s'au făcut, această stregare lea ațiitoarei luni Fevruarie, se publiazeare ovșteeca șriință. . ținutului Bacău. No. 202. Diasă arii Dsale Post. grigori Doni partași în moșiia răzășască Vogdăneștii de la acest ținut, urmări a se vinde prin mezat orănda văuturii din acel hotar, se spre opșteasca știință, ca acii ne vor fi loritori muștrrri, să se înfățoșeze la aceată isprăvnice la 2 3 Ffări vbiitor, purtă Judic CĂTORVOCĂ. Departa amentula Dreptății. 4 No. 14. Să conți eui liceespre obșteasca știință circularea ce sau slopeziu Judecătoriilor ținunite, atingătoare de urmarea ce ar trebui să în pricinile în care au apucat a înîn lucrare foștii pănă. aacum vechili. u pie de pe țhesturnica Departatiusi dreptășii din 19 Ianuarie anul 1817 No 13. uticularea auulicaturii Foie Săjac cu No. 13 din 27 Octomvrie 42 elu mărtirizit de la 1u Ianuarie să nu să mai utedue ceii, fără atestatul legutui, potrivit aceasta cu Așezamântul ce stă în ddunarea lezmarilor tipărite la rude pene care de la ace vreme sau și oprit cu totul întărirea vechili melelor, pe numele unor fețe care nu vor ave atestatul dogofieției, acum însă spre înlăturarea a tot felul de îndoială asupra înțălesului acei circulare, sau socotit de trebuință a să lămuri prin aceasta, că puterea acii circulare nu are înmurire asupra vechimelilor întărite mai înlinte de una Ianuarie, după care însă vechilii vor fi apucat a întra în lucrarea ce li sau încredințat, și că unii ca aceștii român slobozi ași mântuirecIai ce li să vor fi mai înainte de ziua arătată. Asemene sau socotii de trebuință a să chema luare aminte acelui Tribunal și asupra înțălesului Artic 25 din acel Așezhământ, după care casnicii vecini, care vor fi îndatoriți pentru pricinile de giudecată a proprietariului, sânt scutiți de forma acelui Așăzământ, ca unii ce după osebite legături, urmează a înnlini însărcinare care după încrelire li să pune, și că între casnicii vechili să lețăleg și dele cele mai apropiete, vatafi, tobovarăși și posesori numai a unora, Divanul Apelativ. 1) No. 171.- Pricina următoare între răzășii de moșia Iteștii nemul Stocesc, cu Dlor clironomii răns. Stolnic Ioniță Istrati, pentru pământ din numita moștie, s'au terminat spre cautare de cătră acest Divan în vade de 50 zile. 2) No. 371.- pricina următoare între răzășii de moșiia Crucea de jos, cu Dlor clironomii Sardar Iosăn Gățău, proprietar acum moșiilor găvanile și Slăvuțul, pentru hrare surare de pământ, o au terminat spre căutare de cătră acest Divan, în v demeni se public spre îngioțare 5 3 le, tuturor acelor ce facu parte în aceste profeturi, ca la împlinire arătatului termin negreșit să se înfățețeze la acest Di han, cu dovezile ce vor fi având, însuși sau prin g. vechili, căci la din împrotiră se vor hotări pricinile numai înființa stăruitori. 1) No. 62. - pricina următoare între femeia Ioana, cu soțul ei Vasili Soroceanu, penzastre, la care face parte și Dlui Aganachi Stamati, i răzășii de moșiia Sărjcinești, anume Gheorgi Codreni, Trovin Postolachi, picolai 3”5 Dimitrie Baciu, dupa Pona frmnetele ce la urma lor, împreuna găsi la dânșii, să de postav, se prindă s'au mutat competente, să se cu toate celru dat prin asemene vechilimele AGN -. . u . - - - ...L38- 3. ...-