Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-09-21 / nr. 38

-390 - galvini, pasul și gura mare, dinții mărunțioiși, la față roșcovan. No. 16123. Dlui Ciuc. Pauaite Neagu, în prilejul trecerii cale prinp ținnutul Vacăului, la feredeile de pe Slănic, au perdut de la trăsură, o cutie în care era o pălărie de castor neagră, 2 vumbi de maneșcă, câte în piatră diamantică, conjurată cu jumalț albastru, un lanț de ceasornic, 2 inele ferecate în trei vergi , alte lucruri; deci se publică pentru aflarea acelor lucruri. . Moaldaviei. No. 5951. Din satul Vreștenii ținut. Sucevii, au privegit un lăcuitor birnic anume Vostachi Vordunănu, la stat de mijloc, la față rătund și roșcovan, ochii albastri, părul capului și mustețile glabine, herbarale, împreună cu sodoria Marița, și doi corni, la față cam smolită, părul cu cam galbăn, ochii verzi, i Petrec fratele lui, la stat nalt, părul capului și mustețile negre, la față smolit, ochii cărnii, parva rade, luănd cu ei și 2 vaci cu vicii o rană, 30 ori pojijna casii; deci se publică spre obșteasta știință pentru zluugă și trimetere lor la urmări. Eforii târgului Frumos. No. 2896. Eratu, ide din nou încuviințate acesteiafeadecă la vacul, vinațele străine, precum și urmând a se da în vteun pe un an, de la 26 Octomvrie, după condițiile iiibere, încuviinspre obșteasca știință, ca acii ce vor fi doritori mușterei, să se înfățoșeze aice, la 15 Septemvrie, la 1 și 10 Octomvrie. Viorița târgului Tecuciu. No. 3156. La 31 Dechemvrie viitor, să împlinește terminul contracturinor hfaturilor acestei eromii, adecă a vinului, rachiul, păcura și dohotul, hotul, căntarul, măhălitul și ocolul de vite, și de la aceiași vreme urmând a să în contractului pe un alt an, se publică spre obșteasca știință, ca doritorii ce vor vor de a lua aceste craturi în antrepriză, să se înfățoșeze la această Vrorie, la 6, 13 și 20 a lunii Noemvrie. Vroria orașului Galații. No. 1522. Terminul eratului corolei de la carantină să împlinește la sfârșitul anului curgător, de la care vreme urmând a să în contractului pe trei ani, se publică spre obșteasca știință, ca toți acii ce vor fi doritori mușterei, să se înfățoșeze la această Eforie, la 11, 21 și 30 Octomvrie viitor, prifată judecătorescă. Divanul Domnesc. No. 1848. Pricina următoare între răzășii de moșiia Onicenii neamul Macoviesc, cu D. Costachi Vin cumpărătorul părților de moșie a neamului Vetresc, pentru împărtășire din moșiia Onicenii, sau terminat spre căutare de cătră acest Divan în vade de 50 zile. Deci se publică spre înguințare tuturor fețelor figuralisitoare întru aceasta, ca la împlinirea arătatului termin, să se înfățoșeze la anul Divan, căci la din împrotiră se va hotară pricina numai în ființa stăruitorilor. Divanul Apelativ. 1) No. 6840. Pricina următoare între obștia răzășilor de moșiia Crăciuni, cu obștia răzășilor de moșiia Mohorății, pentru înpresurare, sau terminat spre căutare de cătră acest Divan în vade de 50 zile. 2) No. 6805. - Procesul următor după pretenția Monast. Bogdana, asupra răposat, acum Costandin Ghță, a căruia clironomi după lămurirea făcută de Judecătorie, sau părut a fi fiiul lui Ioan Ghiță și sora lui Marin, pentru vezmănul unor vinale din târgul Panciu, sau terminat în eoade de 50 zile. 3) No. 60940. Pricina următoare între Filin Iconomu și al său frate, preotul Gavril, fiii Iconomului Costandin, cu Cant. P Vasili Darie, Gheorghi și Costandin Darie, i ai lor, pentru pământ din hotarule Burghilești sau Gugeștii, sau terminat spre căutare în vade de 50 zile. 4) No. 6973. - pricina următoare între casa răps. Spat. Vasili Milu, cu cliropomii mortului jidov Ștrul Focșăntanu, pentru fani, sau terminat în vade de 50 zile. Moi se publică spre înșriințare fețelor figurate de Ocărmuire, se publică