Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-10-19 / nr. 42

Relantu G. Asachi. Judecătoriia ținutului Covurluiu. 1) No.Consulatului Elinesc, urmează a se vinde prin casa sinusului acei protecții Antoni mezat Rimpfiachi, ațuzătoare pe moșiia Spiridonii și cu plată de leomăn, spre îndestularea altui asemene supus Nicolai Camburi, cu o somă pani. 2) No. 2172. - O casă a Dsale Dumitru Hagi Marcu, aflătoare în acest oraș la mahalaoa Sf. Dimitrie, pe loc cu perimen a acei vesericii în mărime de 72 coți 1 palmă împregiur. Deci se publică spre obșteasca giință, ca acii ce vor fi doritori muțern, eau vor ave vreun fel de pretenție, să se înfățoșeze la acest Tribunal în termin de 40 zile. 1) No. 1876. Emanoil Ortadoms, Parasvic Paleazoglu și Panaiti Lamprino, în putere vechi finalii ce au de la Ortalonis, Manoil și Casandra Orvel,i au vândut de veci D. Hagi Vracul Iopa Hurmuz, patru dughene din acest oraș, pe nou cu vezmăn a Monast. Of. Spiridon în preț de 2059 lei. 1) No. 1930. Dlui Hegi Ioan Grigoriu, au vândut de vecinui Papaiti Hristonoiu, o dugeană pe loc cu pezmen a Monast. Sf Nicolai, în mărime de 34 st. 41 palme 2 palmace, în orea de 8000 lei. 2) No. 1981. - Vaăduva Viraca . și fiica ei Ileana, au căndut de veci Dsale Vni Vărlan, o casă cu lelul ei din acest oraș, în mărime de 73 ot. 7 palme în preț de 7000 lii. 3) No. 19089. - D. Vaslai Iulie, au vândut de veci lui Cocilă Ungurul, un loc cu bina de lice din târgul Pou supus vezmănului cătră răposatul Dimitrie Lazeur „în preț de 240 carpeave. Zapisele de vânzare sau încredințat vremelnic, dar totodată se publică spre obșteasca știință, ca acii ce vor ave vreun fel de preutenție, să se înfățoșeze la acest Tribunal în termin de 6 luni. Judecătoriia ținutului Vasluiu. No. 2632. Comisiia întrupată de supt iscălitul și ingineriul ținut, Dlui Camn, Ioan la 6 întrunindusă la su .. e a aduce întru împlinire iroma Divanului EAnelativ din 19 Poemvrie Iu Suat No 9435 atingătoare de rrigoniră urată între venzetiru vetăși irre pictorai mătati din moșia Cursaștii, și între la ceilalte giumătate a acei moșii țre pomenitelor gimătați, față fiind at pre cuvioșiia sa Arhimanariul Chris pei hul Sf. Munte Sina, cat și răzășii din 5 stști, după ce Comnena au întruu în pricine potrivit numerarisitei rotenii a vanului, au statut îmbelevării la scurt și după mijlocire și a Corisei cătră ș cuvioșiia sa s'au următoriul chin, după jurnalul Comisiei diet an 7 a aceiaș luni, cu care învele ă „iind lui pțulit hel pan la 1815 să rămâne eute panoru deunpa în veci între mona tire și furat idecă le la fundul văii mari și păn în aezărului moșiei schitului Rișllu e.ză despărțirea făcută de mcă pe fața rământieui, cu movile care este trtă și pe plan cu literile E.D.NC, S.Ce și pe la care s'au inteminit și ar de la fundul văii mari să se urmeze păr . Cursăștilor în gios pănă în hotarul Grozăitii în margine guruului la litira plan unde s'au nlinit mueura 727 et. duni hotarnica din 1799 din pentra colțul Tonerăștilor și Groessrinei cu care vorteștea prin ajutatele ejiune, au rămas stinsă pretențțiia menastirei și a 30 stă cuniinși ierintarnica din 1709 varti unei safte nepoată lui Stahie, pe care memetire pretinda di giumătate de Cursăști a puzășilor. Drept aceia fiind că prea viuma sa printul pihimandrit și Scsarh, prin jilova a484 prea Înzvațatului demp, mijloșire elevozi și luminatul hru-, asupra învoiri, se rueldiczepre obștesca el, a așii ce vor abe cre un fel de pretenție cușgi arătatei în voele, să se A.. la ane Tribunii în terori as 6 luni. re, din Adaos go - și 1951. Potrivit mijlocirei Viț