Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-12-21 / nr. 51

- 394 ei răneei purinte, pentru avere de clironomie, sau terminat spre căutare în vade de 50 zile. Deci se publică spre șriința tuturor acelor ce facu parte întru acestea, aa atunce negreșit să se înfățoșeze la acist Tribunal, căci la din împroură să vor hotări pricinile numai în ființa părților le ar stărui. 1) No. 5078. - Snre îndeplinire localii cercetări în princia dinătre obștiia neguțitorilor târgului Hușii, cu clironomii reps. Clucer Ioan Marlari, pentru un aoc de trei dughene și o casă, comandarilă adusă pe Directorul canfileriei, ca în unire cu rănduitul de ținutala Iennăviiuie se îndeplinească locala cercetare, sau și regularisit cel mai nesmintit termin la 3 Ianuarie. 2) No. 5i- prețeaurii valorii procesului următor între epitropiia casii răps. Ioan Cioaric, anume Cănciu Petrov„'și Toader Bizinic, Ecaterina soțiia răps. Cioaric, cu Mihalachi Sienicerul, pentru o dugeană din târgul Hușii, sau terminat a să face la T ianuarie. Deci se publică spre înștiințarea tuturor fețelor figuralisitoare întru acestea, ca atunci e negreșit să se afle la starea ecului, căci la din împrotra să va săvărși lucrarea numai în ființa părții ce artărui 1) No. 4910. Prețeluire valorii procesului 8rmuitor între Vaiscopiia Hușii, cu Dlui Spat. Iorgu Voinescu, pentru împresurarea moșiei Căcăcenii a Voisconiei, despre Huidicenii a Dsale Voinescu, sau terminat a săe fate în vade de 10 zile. 2) No. 5019. Pentru locala cercetare ce arta se face de cptre asesorul acestui Tribunal Dlui Coms. Dimitrie Milicescu, în procesul după pretenția lui Gheorghi Chichiță, asupra moșilor lui Centan, Chirile Munteanu și Scărlătachi Sandu, pentru pământ din moșii Harpusii, Tiurcanii, Ovrvii, Dăncenii și Chițocii, sau regularisit termin de 50 zile. 3) No. 5153. Pentru locala cercetare ce avea să face de cătră asesorul acestui troun al Dlui Slugi Gavril Butuie, în pricina dintre Ioan Genta și Grigori Popai alți răzăși de moșii Portișănii, cu casa răps. Snat. Vnachi,Megruț, pentru bast. 5 palme pământ din acea moșie, sau regularisit, termin de 50 lili. 4) No. 5220. Prepeluirea cerută de Domnescul Divan, în procesul dintre Dlor cliropomii răpeat. Sardar Iordachi Vartolomeiu cu răps. acum Postelnic. Gheorgi Ciuhodarul, peno parte pământ din moșiia Săligenii, sau regularistta că face în termin de 50 zile, de cătră comandarisitul asesorului Comisul Dimitrie Milicescu. Deci se publică spre înștiințarea tuturor acelor ce facu parte întru acestea, ca la în albirea arătatelor termine, negreșit să se afle la stare locului, cu dovezi, caci la din împroură să va săvărși vânzarea numai în ființa stăruitorilor. No. 5211 și 5214. Acest Tribunal în privirea salovilor prinite de la Vasili sin Gheorgi Juverdeanu, arătătoare că sora sa Zamfira, săvărșindusă din viiață, nu poate să înfățoșa atât în procesul reclamat de Grigoraș Agărici, Costachi Bălănescu, Ioana Cozmița și casa răps. Ionașe Cojbă, asupra alegerii a 68 st. 2 palme pământ din moșiia Olatineștii, ce sar cuveni Dsale Bard. Petrachi Cozmița și a numitului Vasili sin gheorgi Juverdeanu, precum și în procesul reclamat l de el pui pomenita soră, asupra învoelii săvărșită de oaștia ruzășilor de moșiia Cotineștii pentru împrejururarea stânjinilor cuveniți fieșcăruia bătrăi însămnănd alt termin și anume la 13 ianurie, se publică spre înștiințarea tuturor fțelor figuralisitoare întru aceasta, ca atu cea să se înfățoșeze la acest Tribunal, că la din împroură să ca hotără pricina nu în ființa părții stăruitoare. Tribunalul de Comerț, No. 1150. Prin aceasta se publică spre înștiințarea dorului Solomon Banvalt, că pricina urmoare asuprăi la acest Tribunal, din aur neguțitorului Nicolai Harizepul, pentru chile ponușei, bună legiuire Art. 305 din lemeni, au luat sfârșit la 17 Noemvrie, închiere și prin urmare numidor să se înfăpoșeze lice în termin zile, spre ași primi conia jurnalului, și de jumna de iscăli vroința, căci la din împroură înainti legiuita lucrare. tru --