Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-03-02 / nr. 9

4) . Redactor G. Asachi, No. ălo. Dlor vechi Alecu me, Soacanii, Cantacuzin colai Lunur cătenție, să și Costachi fraiai, fiii Lunipării sale Beizade Picolat Lupu, prin înecris cătră acest Divan, trudf ca moșia Scipești din Iâant., Bașău cu eiliștele ei, Mărgieni, Chi,reștii și părți din Ferțăși, ce au fost vempărată le vătră punul Aloreale răps. de la reps, Vist. Petrabi Sturza trecută drept veștic, cătră Slape, acum ca Dlorsale, pr cătră Clor cu aritul de moștenire, să se suoată în mezat spre beșșită vânzare, fiind întru aceasta și învoiria terșin le 40 zile. 1) No. 758. - Dei Ce Clivica Ghica născută Țigara, sau vândut de veci Dimcronului Nicolai, niște case ce atu avut aice în capitalie la mahalaul Bohogținului. 2) No. 867.- Pilonii Butuneiu, au vândut de deci Dsale Corp. Alecu Sturza, 18 st. pământ din hotarul moșiei multurenii de pe Berhunți, ținutul Tecușiului, în preț câte 890 lei sfârșș finul. No. 931. - Dlui ar. Costachi Pegrini, au vândut Dsale Slug. țigani a Dsale, și anume Toader Ferariul cu femeia sau o copilă a lor, în preț de 40 galbini. 4) No. 1038. - D. Medelnici. Costachi Rizu, veni Dsale Pomelnicinii la Besarabia Zalfira Bozivi, prin doă zvapise au vândut Dsale Por. Costani Cozoni, 20 țigani a Dsale Bozici, aflători arte în Moldova la ținut, Tecumiului, și apumi: Nicolai Stanciu cu femeia lui Catrini, i den fete a lor, Ștefana și Garfipa, gheorghi Crețu paugar, cu femeia lui Zanfira cinti fii alor, Pcolii, Creța, ILorn ILoana ști Inie noreclit iarăși Iolț. Ionipă sin Piconli Staniu scripcar, cu femeia lui Aliia, Grigori sin Scuonli Staniu ferar, cu femeia lui Miria i Dafiloli și țunitru Maria cin Șicolli Sgingu, cu fii ei Iopică și torțichi. Aremine și Dnne Pah. Maitrie Burduni, trei șigani, și anume Nicolai pin Nicolai Sganniu, ferar, cu temeia lui Ioana și un fiu a lor Costapdin, în preț câte 10 galbini unul. 5) No. 1501. - Jidovii Marcu zuațerșiiii și Hescal, vuroitori, au vândut de veci jidevunui Feviva Sabothici, doi st. și jumătate loc din logul araiător arte în capitalie la ulița cea mică numită Nemească de vumpărat de ei de la L. Vorn Teodorachi Ghișa. Zapisele arătatelor vânzări, s'au încredințat premelnic pe cetră amst Divan, dar spre înștiințarea legiuiților pretendatori, se publică în termin de 6 luni. N Judecătoria panatului Bucevii. No. 3653. Pricnina urztod” după pretenția lui Iliu Ezliuuriul sau Cibotarul, asumă casii răps. Ioniță Cibotarul, pentru 322 lei 20 purute ce - rămas să mai ee din 2 piei dubite aabe, e'au terminat stre uzutari de cătră acest Trivunia în vade de 73 zile, deci se publică spre „un B - D înșiințare tuturor iepelor figurari ltoare în acest proces, pa la împlinrea arătatului Ivanul, prin însur r unul din 1846 determin, socotit de la data biblicaniei, negreșit să se înfățoșize aa acest Tribunal, cu dovezile ce vor fi avâd, căci la din îmbpretivă se va cluta pricin nmai în părții stăruitoare Judecătorii ținutului Romanu. No. 3539. Răzănii curgător” Rusca și Irina, sorori aătrănului Lip cembre, și doi din urmatorul an luna Ianurie, au Ținut le veci a lor dreptăți de îmnărtășiri ce ar ave în hotarul Posiona Humii, i prenționa, cutră Dlui Aganaci Burci, spenkeuri de și numinii răzăși au cerut a se încredința, părătură din gherghi din evanu i ostandn însc în privire că aceată cum să cunoșște a fi armata pe noroc, Julevătorii a pil lea putut încredința, find oprită prin circularnica Logofeției, șîn urmirea cererii Doale cumpărătorului, se publică spre sbșteata știiaă acetă vânzare, ca nu după ce Daga ar câștiga aceste părți ca unile ce sunt întra e în proces, să se mai scoane cineva cu pretenții, subt propunere că ar tali la acel PĂMANFT. (iu Aare No. 16 și 7) gintelui Dlorsale, auiiuaria spre obștieaca știință, ca ritori muștereielu vor ave pre logof, în urmaria caria ceruri, se înfățoșeze la acest Divan acii și anuse publicast un fea de chi maipreînnăsa Buhale pice ver fi doVasili Picolau, trii fi neauri cu vânzătorii la podul Precii, sau gustăși carenar-3 -m.4 a'