Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-09-12 / nr. 37

zau mannică asupra curatorului moșiilor sănt noftiți toți creditorii a curgătoarei luni Sentem. întru luminarea Orașului pănă la 31 Dechemvrie Pentru 1744 o că nină curat ne arojdios rci la 30, Aevgust, când urmează aind că din potiivă toți acei care în acest termic nuș vor aresta vretențiile lor, dimineață la BC. Aghenție. Fforia orașului Fălticenii. No. 217, mai sus însămnatelor ocă doi, să se înfățoșeze în presusiția și cănd răspunși cridale, arde amanet, slimarisirel cu peritoceca de 24 ceasuri, a ave larepturi nu vor de la Spre alegerea precum ticătură de apă, 1819, ritorii mușterei oloi și fără D. c. n. la Agenție, de proprietate, averea mesii de consum, de sămânță fi ascultați, unui și administrator a comitetului trebuitoare aceștii ce vor boi a la pe lua vre anul a a veni a fisau chear vor rămâne asuprăle teaceștii Eroaverei creditorila 27 de că10 ceasuri de amestorii viitori să publică spre obilesca știință ca dela 10 și 20 Septemvrie să face strigările mezatului PARTĂ JUDECĂTORESCĂ. Divanul Domnesc. 1) No. 2159. - Pricina următoare între D. Vorn. Iordachi Veldiman, cu răzășii de moșia Păuleștii pentru pământ din zisa moșie sau terminat de shnoabă la 17 a următoarei luni Septemvrie. 2) No. 2168. Fiindcă apaforaul Domnesmiului Divan încheetă în pricina dintre răzășii neamurile Berzăscu și Bolesc, cu Dlui Medeac. Vasile Frunza pentru înpărțirea din lăuntru a moșiilor Buciureștii, Miceștii, Runcu, Masnicii, și Scuta, eau întors la Divan, și spune a să lua în de iznoavă tratație sau terminat spre căutare de cătră acest Divan la 4 a viitoarei luni Octomvrie. 3) No. 2172. - Pricina următoare între Dlor Costachi și Grigori Gălușcă, cu Ștefan Dăhnachi i a sale neami, pentru niștet. din moșia Corjova, sau terminat spre cautare de către acest Divan la 17 a curgătoarii luni Siptemvrii. 4) No. 2177, 2183 si 2186. Pricina următoare între Dlui Vern. Iordachi Beldina cu răzășii de moșia Arhieriștii pentru de răziși supt nume de hățaș sau terminat de iznoav spre căutare la 17 a curgătoarii luni Septemvrie. 2. Pricina următoare între A. Vorni Iordachi L.cu grigori și Alecsanaru Gălușcă s aluțiile lor pentru cărțile ce sa cuveni acestor din urmă din hotarele. dunca Banul, Păuleștii, Ciortova și Șcheia de sus, oau terminat de iznoavă spre căutare la 17 a curgatoarei luni Septemvrie. - Pricina următoare între D. M Corn. Iorldachi am, cu Vrisconia Hușii pentru o giumatate din moșia Vărâjții sau terminat de iznoavă spre căutare la 16 a curgătoarei luni Septemvrie. Deși se publică spre anghințare tuturor acelor ce facu parte în aratatele pricini, ca în însămnatele vile, negreșit să se înfățeșeze la Divan cu dovezile ce vor fi având, însuși sau prin legiuiți vechili, căci la din împroubă Dișuanul va cerceta originile numai în ființa părții stăruitoarei, după Art. 371 fără a rămâne cumva vreun cuvânt că nau fost încunoștiințați. Părțile din moșiile Iacobenii, Iziceștii, și Sălimșcanii, de la acest ținut a Dumilor sale fraților Costeni, după încheere de la l a trecutei luni Mai, urmând a să da în posesie prin licitație, pe vreme de 3 ani, începători de la 23 ppril anul viitor 1840, el publică în termin de 40 zile socotit de la data publicației, ca muștereii ce vor fi doritori de a înposișui părțile mai sus zienet se înfățoșeze la acest Tribunal pentru a să face strigările cuvenite, să închiriiază o dugenă ce încredințătoriul scu are în acest oraș sate din moșia Pojurănii stăpănită Judecătoria ținutului No. 2939, rușnicului Costandin Voparu, mușterei să se înfățoșeze din Reglement. Pe temeiul Costachi Mavroene vechil din parte la 15 și de în lărgul ulița tomvrie, Ianina, numită No. 4312, cererii făcută ani începători de la iar acei 26 de Dlui lui Hrisoverghi pe vreme ce vor aice o varSard. Botoșanii trăitori acum Asale Pop a viitorei luni Ocuroi a fi A.