Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-09-26 / nr. 39

stărp, ce le are la coasta Lupii în podgoria Nicoreștii înpreună cu toate cioveile după osăbit isvod, cu preț de 160 galbiți. 3. Postc. Iordachi Paladi, au văndut de veci Postlac. Botezatul 5 st. moșie Miron din hotarul Crăeștii din zare în sare, st.2 2 palme, 5 palmace în partel cămaului, și 2 st. 5 palm. 2 palmace la analogul coldrului, în preț căte 70 lei unul. 4. Tofan Palade, Ioan Palade, Smaranda Palade, Neculai Palade, și Eremia Palade, au văndut de veci Poste. Miron Botezatul 12 et. moșie din hoturul Crăeștii din zare în zare în preți căte 76 lei unul. 5. Ieni și Gheorghie sun Ștefan Stegarula, au văndut de veci . Miron Botezatul Ist. 4 palme moșie din hotarul Crăștii din zare în preț de 76 lei st. 6. Gheorghi Dăraban, au văndut Postac. Miîn zare, Ion Botezatul, 6 palme moșie din hotarul în preț cate 6 lei usul. 7. Maria Stegărici, au văndut de vieci Postac. Miron Botezatul 1 st. 4 palme moșie din hotarul Crăeștii în preț de 70 aei ot. gheoriie Patrașcu, au văndut de veni lui Toader săn răi. Ioan Crăste, 7 st.a palme, 6 palmace moșie din hotarul Crăegii din analogul codrilui, lei în preț căte 35 20 par. unul. 9. Dlui Medel. Dimitrie Zota, de veci Deoale Dimiitrie Morăși, casa cu locul ei și alte cheiuri ce le are în acest târg la mahalaua Braniște, de la Peagul Prechifor, cumparate în preț de 3835 lei. 10. Zmaranda și Anița cel întăi soție lui Ioan Popa, au văndut de veci Dsale Safta Botezătorea 12 st. 4 palme moșie, din hotarul Bineștii din hriza Părlogească, în preț căte 3 galbnini Unul. 11. Ioana fiica preotului Peculai Pazare, au văndut de veci D. Safttei botezătoaei 5 st. moșie din hotarul Bineștii, în vri căti 4 galului blanci Unul. 2. Peculii eăn Ioan Lovin, au văndut de veni D. Safta Botezătorea 1 st. 4 plame moșie din hotarul Bineștii, în preț căte 4 galrii st. 13. Vasile Veldiman, au văndut de ven D. Safta Botezătoaea 4 st. pământ din he. Alistar Mastacan, Neculai Lovin, Cosși Nastasia fu -tarul Bineștii din partea părlogească, în preț căte 120 lei unul Ia tandin Lovin, Ioan, Zimfira lui Voitandin Alovin, trăiei Safta Botezătorea, 25 st. moșie din bi. săliștea nouă , vechi a hotarului moșiei neștii, având în protiră sați arăta tot din t . ă4 acest hotar Fășinea răcea. 15. Asemine din partea Dsale Saftii Botezătorei cătră mumiții. 16. Maria, fiica lui Vasile Țene, find soțul ei, Dumitrachi și Gheorghi fiii lor, lu de veci D. Sapgtei Botezăto ea - palnme moșie din hotarul lui însă 4 palme din și un st. Lucanul, la locul de cămp. suliștei satului 17. Ioniță Miron, au văndut de veci DLsale Saftei - 1 st. moșie din sălșteni în preț de 3 galb. 18. Pehulai Samson, au văndut de pei Postan. Ioan Coprișan, 1 st. 2 palme 5 palmace moșie din hotarul Frunteștii. 19. Ioana fiica lui Iocip Bărgul, au păndut de veci Postan, Ioan Omrișan și Alecsandru săn Georgi Copri, rul Frunzeii. 20. Vasili Dobraniș, au văndut de veci 5st. 3 palme moșie din hotarul Frunsești. Postalii. Ioan Oprișan, Mihalachi Ciochi, Pastasia fiica lui Vasile Hăncul, Costandin săn Neculai Cioche, și deon Oprișan, în preț căte 70 leist. 21. Filia săn Iosăn Bărgul, au văndut de veci Postan. Ioan Oprișan și Alecsanaru Ciochi 7 otmenie din hotaru Fruntești, în preț căte 564 lei Unul. 22. Vasile săn Ioan coraiu, au văndut veci lui Leon Oprișan și Postan. Ioan Oprișan, 6 st. 6 nalme 4 psasmace moștie din hotarul Frunteștii, în preț câte 75 lei 20 porunul. lui va Bozga, Burlusacii în 2 însă l8 văndut satului Biner au trecut în seimp că 2 st. moșie din hota dn f dm „ 724 - 1 N -