Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-10-10 / nr. 41

. .. între gherii ere Costandin a i cu jilov. Iancu săn Solomon, pentru amanetarisită le părintele său, regucel mai le pe urmă terui la 25 curgătoarei uni Osteomvrie. 2) No. 3uu3. Sare a să da legiuit curs 4. între Dlui Aga Manoici M șiși delanii stăpănitori de moșia zanl iii. cu Clui Veri. Peculai Milu, îngresurarea zeei moșii de că gră v.. a deale sau regulariste cel mai estos termin la 30 Octomvrie. 3) No. 3637. - Almeria antru înplinire hoterzrii dată în prizina ce au avut Geogrgie Zeserlezc, Vasile Cărlan și Vase Bine din satul Poenile de gios cu Cotandin Otrat și blaui prntru moșii din ael hotar, termin la 20 Oconsrie. - f. 35653. - - -r. vărților lde -c varint și c j- rături ce Dlui Agarai Burchi are în hotuirul vătretețin și Fund vistarica, Eriâsch a pări 415 Sara us. z8 îndevlici”” . sesor analocul Dulce Sard. „sal regularicit ter cin al Suteveri. Det ei cuelică evpre îngrijit are fiților o. guraricetelle în aceete pricini, ca în înecivitatele zile, negreșităci înfățoșite la acest 2755 căci la din împrotiră se zor crete pricinile cuiai în fiieța staruitorilor. No. 3870. Pentru a să cercete și preprălui veșitul unei perți moșii din Pualureii, pretinse Dlui Aga Iorlachi Georghiade de la casa răps, Aga Georgi comenațntie indusa pe D. asesorua Sard. Stefan Bandesius ca la 22 Ostomvrie se pășască la fați suțuirea lucrării, pe le înriciacest terțărei de gos din 19 Octom, 1836 încset în pretina dintre Dlui Paruliuu Ioan Prghiropoa, cu răzășii de moșia Sucevenii neanul Juverde pesc pentru pământ din ace moșie la care figurează și D. vecrriul marele dorf. Costachi Vonachi. No. 1738. De cutră asesorul aceștii judect. L. Stoan. Alecu Tuluri, rigularisindusă termin la 28 a curgătoarei luni Octom. pentru alegirea și stălpirea cu pietre părți Cedeacu O- le de pământ cuvenite D. Vard. Crișan, din hotarul moșiei Chilenișu Păcu„ Arăreștii de pe apa Pereschivului de mijloc. 3) No. 1739. De cutră asesorul acegrii judec. D. Stoln. Alecui titluri, regularieindusă termin la 28 Octomvrie, pentru alegirea părținor le pământ, cusemte orfaniece rups. Clucer Costin Pangrati, din hotarățe moșiilor Cilienii și Păcurăregii de la acest ținut. Deci să publică spre înștiințarea tuturor.. feților figurarisitoare ce face întru ceste priviri ca la aratatele termine negreșit că sua vozusucz la fața locului cu dovezile ce vor fi avănd, căci la din înprotivă distăruitoare, Judecătoria ținutului Vacăzu. No. 3581. Aceasta judecătă în căteva termine căzând pe medulurile ce înceagă sfatul famia cerceta sama dată de ce ocărmuește averea orfanului rămas de'la răposata, aici a mărun răpă s'au adunat, și mici rospisce sau putut căpăta”'de la toate mădularile, pentru aceia încuviinținduse alt termin la 24 Octomvrie, se îmblină sacregiința, ca mădulările sfatului Familiei acei casă la terminul regularisit, oriunde ar fi să se înfățoșeze numai de căt la acest Tribunal, ceci la din protivă lucrarea ev va nainti din slujbă. Jjudecătoria ținutului Fălciiu. No. 1979. După neîndemănările celor voerii familia Cernatească , preotul Gavril Lepușneanul, la mai multe termine însămnate di la derisire , auturirea să la aliei va spvărși az în Divnța părcașii răpit. Comisole Zamfira Roset spre