Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-03-28 / nr. 13

- 120 2) No. 1091. Dlui Cauc. Iordachi Pascal, prin șante zapise au cumpărat 13 fălci 52 prăjini moșie din hotarul Gălămăștii, și anume 2 fălci de la Margieala Ghiriseani soțul ei, în prea câte 115 lei lance, 72 prăjini de la Toader Părăocan, pi 1 falce de prăjini de la dascalul Costandin Radu și sora sa Sofronia, câte 100 lei falcea, 52 prăjini de la Toader Pănzarul și Anarii, în arel de 78 lei, 48 prăjini de la Vasili Colreanu și Ioan Vocăle, cu 72 lei, 5 fălci de la Iordacii Pleșu, câte 142 lei falcea și 3 fălci au luat în schimb de la Vasili sin Vicol Tătaru, împotriva cărora iau dat un loc de spliște, Care pămănt sau și ales potrivit Sobornicescului hrisov. 3) No. 1101.- Ioan Paninopolu, au vândut Dsale Dr. Manolachi Galeriu, părțile sale de moșie din hotarăle Ilieștii și Hălienii, în preț 300 galvini. 4) No. 1145. - Alecsandru gheorghiță, la vândut moșului său Moisia Comi, un loc din vust tări, în mărime de 5 st. capătul despre ameazăzi, și 4 st. 6 palme despre măză-noapte, iar lungul 18 st. 4 palme, în preț de 500 lei. 5) No. 1441. Dmitrachi Popa și soția sa, au vândut de veci D sale Stoln Gheorghi Soinescu, 6 st. loc din târgul Mocnii, în preț le A00 lei stânjinul. Zapisele de vânzare sau încredințat vremelnic, dar spre înștiințarea legiuiților prezentatori, se publică în termin de 6 luni. No. 1167. De cătră Cluj- Prezidentul acestui Tribunal era regularisit termin ca la sfârșitul lunii viitoare April, să pășască la hotarul moșiei Odobeștii acest ținut și în înțelegire cu Judecătoria de Roman să cerceteză căt pământ are Ursu Crastaveti, în acel hotar, din care apoi să se deie o atria parte Diaconului Moisă vânzătoriul cătră Post. Toader Cristiean, ce cu hrisov are căștigat și care pământ acum este trecut prin vănzare cătră Dlui Camn. Costachi Sion, de cătră câștigătorii Hrisodului, se publică spre știință ca atunce pe greșit toți figuralisitorii întru așa pricină să se afle la fața locului când atunce are a fi atăt Dlui Prezidentul acelii Judecatorii cât și rănțuitul din partea Judecatoriei ținut. Romanului spre a săvârși lucrarea: "1 Ne. 1210. Fiindcă la 16 vviitoarei luni Maiu urmează a păși la hotarul moșiei Măzănzeștii Asesorul acistei Judecatorii Dlui Coms. Petrachi Brăescu, spre alegirea în lăuntru a părților fieștecăruie sin partaș din acea hotar, în privire că fostul Asesor și Prizedent Dlui Spat, Sandu Sturza, în vremea când au fost comendameți nau apucate a desevârși pănă i sau prilojit eșirea din slujbă, să publică spre știință ca în arătatul termin toți răzașii partași în acel hotar atâta cii din lăuntru căt și acei pe denafară care sar și că fac parte în hotar să se afle la starea locului cu toate documenturile însuș în persoană cuu prii legiuiți vicili spre înlinzirea lucrării, căci la din protivă lucrarea să va face numai în ființa stăruitorilor. No. 1110. Prin lucrarea făcută de cătră comunniști situl leseor D. Cornis. Petrachi Brăescu, eau alee și eau stăruit cu petre hotară, părțile de pământ ce Dlui Voms. Costachi Lupamc fe în hotarul Gălășaștii, cumpăvuturi șiievimi de pe la unii din măzășii numitei moșii, și dar se publică spre epșteoica știință, ca anii ce vor ave vreun fel de pretenție asupra acei alegeri, să se înfățoșeză la acest Tribunal în termin de 6 luni, unde prelarg să vor lămuri și de la cine anume câte cât au luat. No. 1279. Fiind ca la sfărșitul lui April viitor sau rigularisit de cătră această Judecătorie, a păși însuși Prezidentul ei Dlui Post. Vnadhi Crupenschi, la hotarul Odoveștii din acest ținut spre alegirea și deosevirea pământ ce Dlui Spat. Antohi Sion, are în acel hotar despre a răzășilor, să publică spre giința tuturor înpricinaților adecă: 4. Spat. Sion și totimel răzășilor de Odobești, numai puțin și a altor ce sar socoti îndreptate a figura întru aceasta, ca la aratatul termin, în persoană sau prin legiuiți vechili, negreșit să se afle la starea locului cu toate dovezile ce vor fi având spre a să face zisa lucrare, căci dacă nu vor fi urmăpărților de A