Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-05-30 / nr. 22

pricisatului șoldaviui- șaș, dușșiră an nptu sa la 23. la., foarae emițval. eou lae” pe săptămână la fiecare Duminică, ve mlnocurile * 3„ Prevemerația se face în Iașii le Redacție „la ținuteri pe la D Sameși, pemtru partiu culari oate ca valași pe an. G „L.. uz - II 7777277 -2--a132-33 75227 Secretariatul de Stat. No. 974. ADP vinlic elice spre obșteasca știință deosile de Obșteasca Ovicinuită Alunare , sesia ei pe anul 1847, și întărită de Prudăncițatu. Domn, prin Crisurile cu No. 4, 26, 24 și 4, cătră Sfatul cu arumuiteriu și anume: 1-u pentru orisurmaria prețectrilor de munresurari dintre moșiile Manastirei, Chinovici, și dintre moșiile Zarrhiilor a Meneetireor pămintești, a 2-a pentru desființaria emeaticurilor de fierastie, cnluri, pracile pentru precurmarea procesurilor de întrecuri l dintre moșiile estici vinovii și dintre moșiile Vaarhiilor și a Monastirelor pămintești, prin atasta să legurge ca în aplicația groecei din anul 1845, intru purtarea giuvanților de înpricurare dintre moșiile Zahor și a moșiilor pămintești, se între și vul. Vorona, și Adam schiturile de ele tărnate, atât pentru pricinice arabele de înprejurări Monastirele pămintești administrate de către cu Enagrhiile și departamentul averilor Chrosului, cât și pentru acele ce ar urma între dănsile, statornicindusă despărțirea hotarălor între moșiile pomenitilor case, așa precum astăzi arstrămuta. (Secăliți) Au Mitretelii Moldovii. BeaComisii. Această Pravila cernetănduse și găsinduse întocmai încuviințat de cutru Obșteasca Oacinuita Adunari și întărit de Preaînălțatul Domn, se încredințase. April 28. S Ceculiui. Vorn. Scarlat Căuneni. D. Bran Post. Chestachi Carn Post. Voina uneasta posle duindusă cu originitlua să încredințaza pentru (iscălit) Meletie Mitronelit. .. cum eui se uni Pe oțul .§ 3 . diman Vel, Post. vogranicteana Mihuță Post. cu Sergania,mează stăpănirea Varatelul fără ca tecstul a să pute în veci Ilie Vorn. sau sărui de ce ar fi pe moșiile N acămintești, a a 3-a pentru reorganizație magaziilor de rezervă și a 1-a nenprefantrea fermei în ucru.