Foae sătească, 1849 (Anul 11, nr. 1-38)

1849-09-18 / nr. 38

4 -%3.47 - Divan, Urmănd în ce întăi Vinere dupe înpelinirea terminului a să și hareciui asupra muștereului ce ar da cel mai folositoriu preț Ne. 3401. Dlui vorbul Vornic Nicolai Milu prin înscri, cătră acest Divan au cerut a să vinde de veci prin mezat moșia Diale Simionești de la pinut, G Romanului, cu condiție, ca să rănite lescisă pricinile cu vasa Ghicăi și a Hermeziului iar cumpărătoriul să între în stăpănire le lor. Gheorghie viitoriu rămzind flosul venitului anului acestuel în a Dale socoteala, Avanul încuviințind vănzarea pomenitei moșii în termin de 40 zile, ca anii ce ar ave vreo pretenție în țitotul termin să se avem, cu reclamație la giudec, pinutilă în cu neștiințid tot odată și pe beancă au reclamamieit în termin. No. 1920. Non Prințesa Catinca Conachi Vogorili, prin ulurie cătră acest Divan au cerut a să adeveri două anluri unul pentru un loc stera aflători piste drum de poarta de din dos a palatului Ocărmuirei, și altul pentru o părechi casa cu locul lor veciniu de a fugă medeanul Sf. Spiridon, rămasă de la parintele Dsale răpos. Dragof. Costachi Conachi, prin care au lărgit locul acnea steru copilului Costachi Colrianu fiiul Dsale Spefanachi Coarelvu arcarile cu lobul lor Dsale Pah Diitrie Burlușa, afară de 3 st. din locul lor dați de însumi răpos. dogode de mai înainte Dsale doctorului Cihac ca săși facă sșirea de la vasile Dsale la medeln, diță numai slujindui drept dupe cătă vreme va fi despărțită în două locul casălor D. Cihac, iar cănd să va întruna iarăși acel loc săși căștire tot eșirea pe poarta veni, ar acii 3 stat vin în uni cu lămuririle prescrisă capătul din sus să rămăie slovozi despre această îndatorire, să publică în termin de mai sus, și că acii ce cor ave vreo pretenție să se arăte cu reclanație la giudec. ținut. Iașii secția I ia în prătatul termin încunoți ințina tot odată și pe Divan că au replamarisit la zi ca pul. judecătoria ținutului Putnii. No. 3910. D.reguțitoriul Iuniu Ioan prin julvz cătră această țiudec, au cerut a să vinde de veci prin cezit o dugeană din Focșani blița mare cazdite pe loc de veci în marime de 3 st. 6 palme pol palmac fața, 22 st. 3a plami lungul din mijlocul uliții mari și pănă înmijlocul uliții din dos, 2 st 3 palmace desul în gurmeziș, care lughernă este dănuită fiicelor sale de o mătușă a lor, se publică în termin de 20 zile spre știința muștereilor ce vor fi adotnici de a cumpăra această dugheană ca la înplinirea terminului sp se înfățeșeze la acastă giudic. spre lutarisiri. No. 3395. Amănd asă da în posesie prin mezat șapte pămănturi moșie din hotarul Pădurenii înpreună cu un han la darumul mari a casii răpos. Pah. Dumitrachi Turculeț pe vreme de 3 ani începători de la 23 April 1850, spre despăgubirea lipsurilor zastrii soției repos. De Vienco Chespi, să publică în termin de 60 zile spre încuneștiințarea muștereilor ce vor fi abotnici, ca la înplinirea terminului arătat să se întăroșeăzțe la acastă giudec, spre a fi de fapă la hariciuirea mezatului lui Tecuniu. Judecătoria ținutu No. 1781. În averia neguțitorilor din acest tărg grigorie Apostul. șrănos. Gheorghie David, urmănd a să face concurs de faliment, se publică în termin de 20 zile spre înștiințarea creditorilor ce vor fi asupra acei averi, i a etelor ce r avi ur o pretenție asupra zăstrii ce pretind sopiile istoriiii aer, care păne la înplinirea terminului zis să facă cuvenitele inculaații la giudec, însoțite de dovezi, căci în urmă nu vor mai ave lntle cutru asesorul acestui Tribunal D. Sarid. Dimitrie Leon regularisindus- a să căuta tertărteștii, Teteleștii, Batorăștii și Dragomanul cuvenite fiăruia în arătatele hotară, celor frații Negrupețti ar avea în hotarăle Toteleștii, Batoreștii și Pertești. a) No. 227. - La 18 Octomvrii, urmend a să statornici stăpăniria Nonast. Rechitoasea pe lăl șt. pămănt din hotarul Vicolenii din 4 minile mari aligii mănt Goharu. 4) No. 2228. - La Ostomerii, gios însămnate și 1) No. 2224. - eau regularisit 2) Co. 2225. - a sa a pămăntului sun păriați a să începe lucrarea anumie: dar Octonerie din hotarule a Ostomvrie, însene la etitorii, S urmănd figula- lucrarea oșșeșrii alegerii părților di pă-