Foae sătească, 1849 (Anul 11, nr. 1-38)

1849-01-16 / nr. 3

- 10 - Dlui sesor A april rece Piculai Privilegu, că Dlui spițeriul Fiind chigăș Luminarea sa Beizare Petrachi Mavrogeni, penă la 1 Octomrie viitoriu. 1) Părțile din Fărținești, Dlui Vorn. 23 April Iacovachi Paladi, chizăș Logi. Costachi Mavrocordat, pana la 23 April 1851. 5) Moșia Bărnoști, posesor Dlui Vorn. Vasilie Ghica, chizăș Dlui Vorn. Iorgu Vărnari, pănă la tub0. 6) Moșia Sinești ținut. Iașii, posesor Dlui Hotin. Alecu Aslan, chizăș Dlui Corn. Scarlat Reset, vănă iară din marfa neaflătoare cu banii în ceteala sa, dugheană a să îndestula să purlică spre cintească știință pentru închirierea dughenii cu trăinică față pe conta dhiigiului neurmătoriu pe 2 ni, întenători de la 23 paril anul curgătoriu, ce după contract ave a mai stăpăni numita dugheană, să aduce în cunoștința doritorilor ce ar fi ca să se adune aice la Mitropolie în zilele de 20, 24 și 28 a viitoarei luni Fevruarie, unde avea să face mezatul cu legiuita peritoccă de 24 ceaPe temeiul închierii sfatului urmată asupra docladului acestui Denart. supt No. 1676 din serica să se acopere cu fier albit sau repede. 5) Să se facă îm zansazii bisericii de acele a dughenilor și alte mai mari încăperi arătate în pariul făcut de arhitectul acestui Departament, să publică spre opirească știință, ca doritorii ce voesc să N -e ru iese asupră de facerea arătatelor lucruri pentru care să tragă venitul dugenilor pe un număr de ani căt sar pute alcătui la mezat, să se înfățișare la Mitropolie unde avea să face tărguirel cu legiuitele trei strigări la 25, 26 și 27 a viitoarei luni Fevruarie și obicinuita peritoceă de 24 ceasuri în care să va harecilui asupra aceluia din doritori ar lăsa pe mai puțini ani îndestulătoare pentru urmarea alcătuirei, și condițiile atingătoare de chipul cu care să cere facirea arătatelor lucruri și rperații, acii ce ar voi să fie antreprenori se vor pute cunoaște de la canfileria acestui Departament. No. 124. Partea din moșia Comăneștii ținut. Cocurluiu a Monast. Mavromolu carii mitocit a Mitropoliei, urmănd a să da în posesie prin mezat pe vreme de 5 ani, începători de la 23 April 1849 și înainte, să publică spre încunoștiințarelahotnicilor mușterei ce ar fi pentru înposesuirea numitei părți de moșie, ca să se înfațoșăze aice la Mitropolie în zilele de 25, 20 și 27 a viitoarei luni Fevruarie, unde avea să face mezatul cu legiunea perbfeccă de 74 ceasuri, și a să închee și contract cu muștereul asupra căruia vua răînce posesorul de mine de la mezat, dăndusă totodată 5 iriință că pentru pregătirile astăz va fi apucat a face adică arătura semănătura de toamnă urmează a să învoi cu acela pentru a i le plăti în bani. PARTĂ JUDECĂTORTIDSCD. Divanul Domnesc. (Pricinile terminate spre căutare de cătră acest Divan). 1) No. 3303, 3369 și 3685. La 24 Genurie curgătoriu, pricina următoare între D. doctorul Post. Iosif Vida proprietarul moșiei Bălenii și 71 din Broscoteni pentru înpresurarea ce ar platini despre moșia Feredienii a Dsale Vomn. Trigori Krupenschi. Al 2-le hii 1851. 72) Porțile din Cunapinut. Copanii căștiurilor din acaretul căștiurilor, antrepriză următoarelor dușumelile O lugeană de pe podul lung vurluiu, acelaș posesor și acelaș chizăș păCostandin Hampel, pe temeiul condițiiasemine în tămplavinde prin mezat pe spa să acoperi cu oale, nuă la 23 April No. mai prii pănă acum Sf. Mitropolii, sor contractului, facirea din nou din ulița cizmăriei au închiriet, 158350. 2147, după toate steruințile întrebuințate Sf. Dimitrie și amăndoul galv. chiriea anul trecut, peri din nou lucruri gospod. 1) Ca amăndoă a fi iar și pe din ori să se și avănd a plăti 18430, amăndoul pe pe anul dughenii cealtă cu No. 7 anul 1848, în somă Denart, care ar și să face fațada aluntru sacă a și al di- o casă din din ulița dau dreptate ar depărta să da în și reperația și acareturi, a bisericii Sf. 5 casă din ograda visericii, săli să facă ar mai trepui. 2) nou. 3) ApoVila 253 nauur1847, e 170” mare Nicolai să acea 15 dugheni din fața uliții Sf. Vineri 1) despărțitoriu oarecare și ar da chizășie și