Foaia românească, 2014 (Anul 64, nr. 1-52)

2014-11-14 / nr. 46

17 noiembrie, luni, Sf. Ier. Grigorie Taumaturgul, Ep. Neocezareei și Ghenadie, patriarhul Constantinopolului. 18 noiembrie, marți: Sf. M. Mc. Platon, Sf. Mc. Roman și Zaheu. 19 noiembrie, miercuri, Sf. Prooroc Ardie; Sf. Sfințit Mc. Varlaam. 20 noiembrie, joi, înainteprăznuirea intrării în Biserică a Maicii Domnului: t) Sf. Cuv. Grigorie Decapolitul; Sf. Mc. Dasie. 21 noiembrie, vineri, (t) Intrarea în Biserică a Maicii Domnului (Vovidenia). 22 noiembrie, sâmbătă, Sf. Ap. Filimon, Arhip și Onisim. 23 noiembrie, duminică: t) Sf. Cuv. Antonie de la Iezerul Vâlcea; Sf. Ier. Amfilohie, ep. Iconiei, și Grigorie, ep. Acragandelor. Duminica a XXVI-a după Rusalii (Pilda bogatului căruia i-a rodit țarina). gândurile săptămânii „Sunt echivalentul literar al unui Big Mac cu cartofi prăjiți." Stephen King „Nu poți trăi o zi perfectă fără să faci ceva pentru cineva care nu te va putea răsplăti niciodată." John Wooden „Mâncarea este o parte importantă a unei diete echilibrate." Fran Lebowitz „Viitorul. Perioada aceea în care afacerile noastre prosperă, prietenii ne sunt prieteni adevărați și fericirea ne este asigurată." Ambrose Bierce „Nu am nevoie să-mi amintești tu vârsta. Am o vezică pentru asta." Stephen Fry „întoarce-ți fața către soare și umbrele vor rămâne în urma ta." Proverb din Noua Zeelandă „N-am fost acceptat in echipa de șah din cauza înălțimii." Woody Allen „Pot rezuma în două cuvinte tot ce am învățat despre viață: merge înainte." Robert Frost „Viața este ceva ce faci când nu te poți duce la culcare." Fran Lebowitz „Dacă fericirea ta depinde de ceva ce face altcineva, atunci chiar ai o problemă." Richard Bach „Cei doi mari inamici ai bucuriei sunt durerea și plictiseala." Arthur Schopenhauer Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm. MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE DEPARTAMENTUL POLITICI PENTRU RELAȚIA CU ROMÂNII DE PRETUTINDENI Această revistă a fost tipărită cu sprijinul parțial al Ministerului Afacerilor Externe - Departamentul Politici pentru Relația cu Românii de Pretutindeni / Conținutul acestei reviste nu reprezintă poziția oficială a DPRRP IMPORTANT! Turul 2 al alegerilor prezidențiale din România: 16 noiembrie 2014 Turul 2 al alegerilor prezidențiale din România va avea loc duminică, 16 noiembrie 2014, între orele 7.00-21.00. Pot vota toți cetățenii români aflați în străinătate (inclusiv turiștii), pe baza unuia dintre actele de identitate, valabile în ziua votării, prevăzute de Decizia nr. 10/ 2014 a Biroului Electoral Central. Cele patru secții de votare din Ungaria sunt următoarele: Budapesta, - Ambasada României (1146 Budapest, Thököly út 72), - Institutul Cultural Român (1146 Budapest, Izsó utca 5), Jula, Consulatul General al României (5700 Gyula, Munkácsy utca 12), Seghedin, Consulatul General al României (6720 Szeged, Kelemen utca 5). ATENȚIE! Alegătorii care în ziua votării se află în străinătate votează după ce declară în scris pe propria răspundere că nu au mai votat și nu vor mai vota la acel tur de scrutin. Alegătorii români din străinătate pot descărca formularul declarației pe proprie răspundere de pe site-ul Ministerului Afacerilor Externe (http:// www.mae.ro/prezidentiale- 2014) sau de pe site-ul Biroului Electoral Central: (http://www.bec2014.ro). IMPORTANT! Formularul poate fi completat de titular înainte de a intra în secția de votare, dar semnarea și datarea sa se va face în fața membrilor secției de votare. Cei doi candidați ajunși în turul 2: Klaus Iohannis și Victor Ponta Tibi, dragă, lasă dracului Statutul ăla Cum e cu trădarea? Părerile autorilor nu coincid întotdeauna cu opinia Redacției. Responsabilitatea juridică pentru conținutul articolelor publicate în Foaia românească aparține autorilor. Foaia românească nu garantează publicarea textelor nesolicitate de redacție. Pe copertă: Episcopii greco-catolici, Virgil Bercea din Oradea și Kocsis Fülöp din Hajdúdorog, plantează copacul prieteniei româno-maghiare la Leta Mare (foto: Ana Cioca) Dragi tovarăși, io până aici v-am adus. Mai departe vă descurcați singuri!