Gazdaság és Társadalom, 2014 (6. évfolyam, 1-4. szám)

2014 / 4. szám

What can Tourism Destination Management do in Health Tourism Destinations? - An Empirical Analysis 67 Panyor Á., Gy őriné Kiss E., Herbály K. (szerk, 2011). Bevezetés a desztináció-menedzs­­mentbe. Egyetemi tankönyv. Keszthely: Pannon Egyetem. Papp Zs. (2012). A turisztikai desztinációk versenyképessége - hogy an mérjük? Modellek és módszerek áttekintése. In: Bajmócy Z. - Lengyel I. - Málovics Gy. (szerk.). Regionális innovációs képesség, versenyképesség és fenntarthatóság, (pp 225-238). Szeged: JATEPress. Pike, S (2008). Destination Marketing - An Integrated Marketing Communication Approach. Amsterdam-Heidelberg-New York: Elsevier - Butterworth-Heinemann. Porter, M.E.(1990). The competitive advantage of nations, New York:The Free Press. Ritchie, J. R. B. & Crouch, G. (2003). The Competitive Destination - A Sustainable Tourism Perspective. Oxford: CABI Publishing. UNWTO (2007). A Practical Guide to Tourism Destination Management. Madrid: WTO.

Next