Gazeta de Iassi, ianuarie-martie 1896 (nr. 1-38)

1896-02-14 / nr. 18

N 18. Pănil la 50 linii *1 lei; mai mari de 50 linii lei. Orîce alte acte introduse în ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile, după o mărime. Editor : Corneliu Th. Codrescu. Redacţia şi administraţia la Stabilimentul Grafic Miron Costin Iaşi, str. Golia. Inserţiuni şi reclame se plătesc: Intîia inserare, şase-zeci bani; a doua şi una departe 00 bani. Citaţiunile de hotărnicie şi publicaţiile societăţilor : 80 bani linia. Mercuri li Fevruarie 1895 lin numer 25 bani FOAEA PUHLICAŢIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CIJRTEI DE APEI DIN IAŞI ABONAMENTUL I.» I.işi şi «lisli ici«* pi* an .ni 1*2 li. n. [»Ins 2 *«*i 1) I. ni c ase. luni 6 lei noi j.luv porto 1 leu 20 bani. Publicaţiile judiciare se plătesc: PUBLICATIUNI ADMINISTRATIVE Primăria com. Iaşi AVIZ No. 2474. D-l Vasile Efimov cu domiciliul necunoscut, este înştiinţat că d-na Maria Efimov domiciliată în Iaşi a cerut de la Primăria de Iaşi un certificat de paupertate pentru ai servi în proces pentru divers. Vi se notifică ca dacă cunoaşteţi că persoana mai sus aratată posede vreo avere şi dispune de mijloace cu care ar pute să achite taxele judecătoreşti către guvern şi cătră portărei să vă grăbiţi ca până în o zi liberă de la primirea acestui aviz să ne daţi toate lămurirele ce veţi fi având despre averea persoanei care cere certificatul, ştiind că în caz contrar nu vă veţi putea plânge în contra certificatului ce se va elibera. R. 203 71 A JUi 1 J3L 1/ JU iMÆT" Apare de trei ori pe săptămână: Mercuri, Vineri și Duminecă. ANUNCIURILE COMERCIALE Lini i «le m-/i c litere treizeci bani. Inserar ■ & si *. dqhă și mai departe două veci bani. J Primăria comunei Copou Comisia Interimară jud. Iaşi No. 668. Se publică pentru cunoştinţa generală că în ziua de 3 Martie a. c. de la oarele 12 din zi la reşedinţa sub-Prefecturei respective din Târguşorul Ţiganaşi şi în presenţa d-nului sub-Prefect urmează a se vinde licitativ una capă la păr castanie coama coada neagră castanie țintată în frunte 2 pete albe pe greban și rosetură de pedică la ambile picioare dinainte rederată de pripas prin procesul verbal No. 2460 din 1895 pentru care în termen de 6 luni nu sau tresentat proprietarul ei. R. 154 Primăria Urbei Roman Serviciul Administrativ No. 472. La 9 a lunei Martie a. c. oarele 3 p. rm. urmând a se ţine licitaţiune orală în camera acestei Primării pentru darea în întreprindere a construcţiunei a 10 gherete în piaţa centrală a comunei pentru vânzarea zarzavatului, după planul, devizul, caetul de sarcine şi condiţiunele respective, lucrare în valoare de 11828 lei 7 bani după deviz Facem cunoscut aceasta şi rugăm pe d-nii amatori ca să se presinte în aratata zi însoţiţi de garanţii pe valora de 6 la sută din valora devizului. Condiţiunele planul devizul şi caetul de sarcine se pot vedea la Primărie în toate zilele şi oarele de cancelarie. Această licitaţiune se va efectua sub îndeplinirea disposiţiunelor art. 68-79 inclusiv din legea comptabilităţei generale. R. 155 No. 498. Veniturile acestei comune din taxele de acciză înfiinţate pe baza legei maximului taxelor şi contribuţiunelor comunale în vigoare, asupra articolelor aci indicate : a) băuturi şi lichide. b) . cărnuri proaspete de măcelărie, cărnuri sărate, murate sau uscate. c) . peşte proaspet, peşte sarat, peşte uscat şi afumate. d) . articole de coloniale diferite. e) . lemn de construcţie şi de lucru brut, tăet la ferestre sau fasonat. fr. ciment şi plăci de ciment. g) . uleiuri de tot feliu şi diferite alte obiecte. h) . taxele asupra trăgătorilor de la care, căruţa, vehicule ce vor intra pe barieră. Urmând a se da în arendă pe timp de 3 ani, cu începere de 1 Aprilie anul 1896 conform hotărârei lu- Iată de consiliul comunal în şedinţa sea de la 11 Octomvrie anul curent 1895, sa fixat licitaţia pe ziua de 1 Martie viitor anul 1896 oarele 2 p. m. Facem cuoscut aceasta şi rugăm pe d-nii amatori ca să se presinte , în sus aratata zi însoţiţi de garanţii , pe valora de lei 24.500 în bani ,sau bonuri recunoscute de Stat spre a licita. Tabloul de taxele a căror percepere să arendează şi condiţiunele de arendă se pot vedea la această Primărie în zilele şi oarele de serviciu. Această licitaţie se va efectua sub îndeplinirea disposiţiunelor legei de comptabiltate publică în vigoare. R. 183 No. 485. Veniturile acestei comune din taxele de accis, înfiinţate pe baza legei maximului, taxelor şi contribuţiunelor comunale în vigoare, asupra articolelor aci indicate. a) . apa gazoasă. b) . limonade gazoase. c) . făina de grâu (de lux şi ordinară). Urmând a se da în arendă pe timp de 3 ani cu începere de la 1 Aprilie anul 1896 conform hotărârei luată de consiliul comunal în şedinţa sea de la 11 Octomvrie anul curent 1895 s-a fixat licitaţia pe ziua de 1 Martie viitor anul 1896 oarele 2 p. m. Facem cunoscut aceasta şi rugăm pe d-nii amatori ca să se presinte în sus aratata zi însoţiţi de garanţii pe valora de lei 3000 în bani sau bonuri recunoscute de Stat spre a licita. Tabloul de taxele a căror percepere să arendează şi condiţiunele de arendă se pot vedea la această Primărie în zilele şi oarele de serviciu