Gazeta de Moldavia, 1854 (Anul 26, nr. 1-102)

1854-04-15 / nr. 29

- 116 - a lor au publicat un ordin de zi, prin care mai deeră declarațiea rezbelului cătră Rossica. NOOVITALELE ZILEI  serpiei din Sira, n'au fost față la serbarea șiiersalei independenției Greciei. marșalul anunvernul Franței de au trimis în de față, susține avans de 10 milioane franci, 100,000 oameni, însă, anunță parte din drepturile rezbelului ce crizua țincelor. Æcre cu neputință M. Sale N selor dușmane, mine lăngă aceste pasă, mane, pentru timpul Turciea care M. Ca este in operațiile sale la puterile !„Dl. Tor de la Konenxara ce scrie se vor țerei, (effec (politic că, guvernul să lese și le dăirează lizează că, Mare-Britaniea O acuma au incățoșat ieri Corpusului Legislativ, un Margie anunță Kb, proiect de lege, carile sporește cu 60,000 p aruncat ancora în insula Moen, cu flota meni,fentru clasa anului 1853. „e purcesese de la Chietre, pănă cănd regulate nu are intenție să înapoi după voința acestei din urmă, ori patente vaselor corsare.” din înprumutul ce se va încheie la London, vestminster 28 Martie 1854 u Àile la Misolonghi trecu pe încetat stoluri sau prin mijlocirea aprovizionărei trupe PP JuURNALUL CSN arată că, departamen bine înarmate de volontiri din bune familii, lor agutătoare franțeze, tur de rezbel au rezolat, CR trimată ca oasemene și de la Insulile Ionice, spre ajutorul MONITORUL UNIVERSAL în No. din Gleriea în Orient prin Franțiea și Mar Greciei. Consulii Angliei, a Franției și Aprilie, desmințește vitetul respăndit în „bea, eu întăi escadron ce va ambarca public, că, guvernul are să rădice din nou la Duor sau forchestonu la 1 Apriiie să pun, De la Corzoer, arată PELERINUL NOAnța că, ei au priimit acum Coottăți de trebuințeze dreptul seu de a apuca articupu LUI, o foae Scandinavă germană o depeșă de e primăvară, doar cele din urmă modelele contrabandei de rezbel, și dritul ceuie, la overan, după telegrada Parie care din Capele de atri să calce o blocare tive care s'ar pute statornici prin o putere îndestulătoare (adequate) în contra Danemarca, uliței Rezonei, tăriilor, mărginilor și a porturilor deș După o depeșă de la Konenxara din 2 AM1 Isidore Duronsoy à l'honneur d'a noncer, qu'il vient de recevoir sespoptonp prilie, flota Engleză ce se găsea în baza ap. M. Care leapădă de dritul să de fiere, au rădicat ancorile în acea neînbarcate ne noapte și au puriles spre Sund. , es de printemps, dernières modes de Ra iee mărfurile dușmane, P ps; Pa € - cănd însă ele nu vor fi con- O altă depeșă din 5 Aprilie a Gazetei 4 . - CG pour da vas neutru, trăbandă de rezbel. „M. Ca ny arescop să confusceze proalotei de la Chiege spre Lund, credea asigura că, flota se va duce mai întăi la e S, reii de Prusien, care au anunțat purcederea mes, bonne de ghies, mantii les, Ombrelles, Saneropiu, fă, prietatea neutrilor, care nefiind contra- Spécialités HIN sotop dessins et toile sigee. bandă de rezbel, s'ar găsi necoverta va- Born Holm. . degeșă telegrafică de Corzoer din 31 .. L. 222- Corzoer 2 Aprilie de dimineață. O altă mică de 794,000 livre sterling (59,550,000 magazina sa se află acum de curănd sosire de a Bienali de la Paris, materii fidepeșă telegrafică arată că, Admiralul Nane de primăvară, de postavuri și filete, cu flota Engleză lăngă fără a o lăuda, astă marfă ce recomăndă de sine, nu numai prin a ei frumusețe, gustul modern uici prin trăinicie, ca una ce este eșită din cele mai bune fabrici. Înalta Noblesă, și publicul respectabil. Ea putea tot odată punea ce iskpa tot feliul de îmmbrăcăminte, după Mantile de escadra admiralului Cori, omobrele Canezute. && Adminea felur pănzuri pe marginea orientală a Iutlandei) ceruite. spre sud de Anhold (insulă din Karevar,) Adpeca, Ulița mare, No. 257 în colțul admiralul Napierau aBa agiunge de diviziea ca- cal GAZETA de LONDON publică următoarea Declarație, din partea guvernului: pier se află „M. Ca Regina a Regatului întrunita dege, Marei Britaniei și a Irlandei, luănd armiile pentru apărarea unui alieat, dorește din partea admiralității, se arată că somn să facă rezbelul către Ba pute mai pe cheltuită cu feluritele espediții trimise spre tnpovărător pentru puterile, cu care eară căutarea lui Sir Gon Franklin, nu este mai mine în pace. lei. „Spre a se scuti comerțul neutrilor de Corespondențiile escadrei din Baltica, abiap Kb, voind să micșoreze ne către prilie Capa, că flota Engleză s'au pe inspa puterilele rezbelului și să restrăngă nat în paea de Kiere. Admiralul Napier 23335.  £ orice pedică zădarnică, dușmanului, și ăși veligerant, care este: de a înpedeca ne neutri să ducă depeșire fică dreptul ere serioasă ea disde- din de se ținu a înpedeca ne ne- fu trezut După un document de curănd eșit la lumini CA Ea rămăne cece 2 Aprilie, că în 1 Aprilie în baza de două vase pe lăngă Grenas, de din Chio D. Isidor Diuronson, “pe onora de rez- dame, jurnalul . E-A- Subscrisul cu onor înștiințează că, Adresa Ateliei sale în Ulița Rosiană. arotti Negoțianu-Straiu-Făgător. TC cel mai mou, ce romain Bonete, Pănftării, cusuturi, desenuri, ide 6 AGrai 257 rue Rezui ue 0or bumbacari, încunoști- coi au coin de (Urmează Suplement îndoit.) „ lai IAȘII, Motifugtul tipoptografiei ALBINEI rOMĂNE. 7. -„Poniitoriu,