Gazeta de Sud, decembrie 2009 (Anul 15, nr. 4503-4525)

2009-12-03 / nr. 4505

A \ Director: Adrian VOINEA Nr. 4505 | 10+12 pagini | www.gds.ro | Joi, 3 decembrie 2009 | Preț: 1,2 lei 1 Titlurile zilei ACTUALITATE / PAGINA 3 „Vino, Doamne, să vezi ce-a mai rămas...“ Câteva sute de bucureșteni au participat marți seară la un protest inedit. Strânși la Universitate, la kilometrul 0, în locul unde în 1989 mii de oameni protestau împotriva lui Nicolae Ceaușescu, aceștia s-au solidarizat cu manifestanții de la Timișoara. Printre lozinci anti-PSD și anti-Mircea Geoană, tinerii și bătrânii de la Universitate au fredonat din nou, după 20 de ani, cântecele Revoluției anticomuniste din ‘89 Să-ți fie rușine, Dinu Patriciu! Președintele Traian Băsescu a declarat ieri că, potrivit Institutului Național de Expertize Criminalistice (INEC), înregistrarea de la Ploiești conține elemente de editare computerizată, în sensul alterării integrității, nu e autentică și nici nu reprezintă o copie realizată cu acuratețe a unei înregistrări autentice. Băsescu a spus că a primit avizul cu numărul 181 de la ÎNEC, în urma solicitării sale transmise pe 30 noiembrie 2009, privind întocmirea unui aviz de specialitate despre o înregistrare de pe un CD, dacă aceasta conține „urme de intervenție tehnică, în sensul modificării integrității“. El a precizat că CD-ul a reprezentat fidel înregistrarea din ziarul Gardianul. Potrivit șefului statului, concluziile transmise de CNEC vor fi utilizate în procesul intentat lui Dinu Patriciu. El a menționat că avizul are 18 pagini, iar, în capitolul al șaselea, ÎNEC arată că „înregistrarea contestată conține elemente de editare computerizată, în sensul alterării integrității, nu este autentică și nu reprezintă o copie cu acuratețe a unei înregistrări autentice“. „Se pare că unii încearcă să câștige alegerile prin realizarea unor falsuri și prin minciună. Dincolo de concluziile avizului am și eu, cu permisiunea dumneavoastră, o concluzie: să-ți fie rușine, Dinu Patriciu!“, a spus președintele Băsescu. Newson Traian Băsescu a acuzat încercarea de câștigare a alegerilor prin falsuri și minciună Comentariu Poate că nu v-a spus nimeni până acum, deși ați ajuns băiat mare, că Ion Iliescu este fiul nelegitim al comunismului românesc și, fiindcă Dumnezeu e sus, i-a dat să ajungă și fiul nelegitim al capitalismului românesc de tristă tranziție. De două ori bastard, de aici și ura care îi curge în vine, de aici și veșnica nevoie a lui Ion Iliescu de legitimitate. Ion Iliescu n-a reușit niciodată să fie un real disident al regimului Ceaușescu, deși a umblat după această legitimație. Un laș, un fricos notoriu, îi scria lui Ceaușescu la perete, știind că nu va trimite niciodată nici o scrisoare. A refuzat semnarea scrisorii celor 6 și a abandonat rapid „disidența“ fiindcă 1989 îi aducea mult mai multă carne... și sânge. (Ion Iliescu spune astăzi că nu știe cine a tras în noi după 22) Ca să se legitimizeze în uciderea lui Ceaușescu și în erou al neamului, domnule Mircea Geoană, Ion Iliescu a băgat la televizor teroriști, a împachetat sute de morți într-o „revoluție“ și l-a scos pe sticlă pe occidentalul Petre Roman să-i fraierească pe credulii europeni. Nouă, românilor, ni se bagă otrava TVR pe gât, în vene, în fiecare celulă din creier. Ion Iliescu era legitimat. (Petre Roman a zburat pe fereastră) Când a simțit că e slab și că i se duce naibii „coregrafia", Ion Iliescu a chemat minerii ca să facă dracului liniște. De două ori au venit, să fie cât mai legitim, mai dragă! Atunci a căzut cortina Europei peste România, atunci a început, ssist, în mare liniște, Marele Jaf Național. Știi cu ce s-a legitimat comunistul vostru bătrân? Era singurul „sărac și cinstit“, iar noi, românii, ultimul popor credul al acelui deceniu de mari reforme europene.Miron Cozma a băgat zece ani de pușcărie, minerii vor rămâne mulți ani „barbarii“ Europei. Avid de putere, dar niciodată mulțumit de recunoștința subțire a poporului, Ion Iliescu inventează mandatul prezidențial din umbră, cu el la butoanele patriei, cu el călare pe toate dosarele oamenilor promovați la șefia tuturor structurilor României. Cu cine se legitima? Cu Emil Constantinescu, „omul lui Coposu“, cu alternanța la putere - una dintre cele mai mari frecții prin care s-a simulat democrația românească. (Emil naufragiază Constantinescu din istoria României în anonimatul funcției de tratzăr aplaudat al noii viziuni iliesciene: toți împotriva unui om Domnule Mircea Geoană, stați să vedeți. Stând patru ani în umbră (până în 2000), bătrânul comunist a devenit mai înțelept. Oare cum să ne-o plătească el cu vârf și îndesat fiindcă în sondajele din 1996 orășenii arătau că fac revoluție dacă „bunicuța lgb-istă“ își mai trage un mandat, al 3-lea. Ne-a plătit-o! L-a urcat pe Vadim în al 9-lea cer al sondajelor măsluite prin manipularea televiziunilor obediente, a mai chemat o dată minerii prin gura altora și a determinat-o până și pe Doina Cornea să-l voteze pe Ion Cel Roșu ca Sângele, cu două mânutre. Se simțea răzbunat, dar și legitimat. Avea marile orașe îngenuncheate, bine speriate de utopica descălecare a lui Vadim. (Astăzi, Vadim a ajuns un biet comic al serialului „Unde sunt milioanele mele de voturi?“) ILEGITIMUL, însă veșnic căutătorul de cât mai perverse forme de legitimare, rămânea neobosit în lupta sa cu propriul popor. Crescuse la sân și i-a dat chiar să fugă din învățăturile sale staliniste, un personaj aproape perfect, dar foarte ciudat, Adrian - copilul minune al politicii, din cea mai dezmățată perioadă din istoria șpăgii și a privatizărilor românești. Iliescu s-a legitimat cu el până în ultima clipă, dar lăcomia lui Adrian și aroganța de a-l considera pe tătu ca un „terminat“ l-au determinat pe Iliescu să-l arunce ca pe o măsea stricată, încuviințând venirea la putere a „unui marinar simplu, după vorbă, după port“, dar glumeț și degrabă iubitor de popor. (Adrian Năstase s-a prăbușit în groapa celor mai mari umilințe politico-economice și încă nu s-a cățărat înapoi, nici măcar la buzele gropii). A fost primul mare eșec al bătrânului stalinist, domnule Mircea Geoană. De aceea, la cel de-al doilea eșec, atunci când nu-și putea crede ochilor că „piratul“ îi taie degetele labelor pe care le pusese pe întreg sistemul românesc, Iliescu a înnebunit, aproape că a luat-o razna și am avut cu toții impresia că, în sfârșit, după 15 ani, se va dezintegra politic. Atunci, domnule Mircea Geoană, am crezut cu toții că ați pus mâna pe partid și că veți construi „cea mai modernă stângă“ din istoria României. (continuare în pag. 6) Domnule Mircea Geoană, nimic personal. De ce v-ați dus la Timișoara? A AJ .......... SOCIETATE / PAGINA 5 A început vaccinarea Campania de vaccinare împotriva gripei noi, AH1N1, a început ieri la Craiova cu vaccinarea categoriilor celor mai expuse la îmbolnăvire, cadrele medicale și funcționarii din administrația publică. 45.000 de doze de vaccin sunt disponibile în județul Dolj pentru vaccinarea categoriilor menționate SPORT / PAGINA 10 Ionuț Luțu, învingem Steaua și Otelul! » » Fost jucător la Universitatea și Steaua, „Hagi-Luțu“ va fi luat un suporter de lux al oltenilor, el opinând că echipafanion este în stare să obțină șase puncte din ultimele două meciuri din turul campionatului Bugetul pe 2010, la parlament Președintele Traian Băsescu a promulgat ieri actul normativ care completează articolul 26 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, modificare care permite executivului demis să trimită parlamentului proiectul de buget. Pe 11 noiembrie, actul normativ a trecut de plenul Senatului, care a fost Camera decizională. Proiectul de lege modifică articolul 26 al Legii de organizare a guvernului și stipulează că, în situații extraordinare a căror reglementare nu poate fi amânată, guvernul poate iniția proiecte de lege pentru ratificarea unor tratate internaționale și proiectele de buget de stat și al bugetului asigurărilor sociale de stat. Președintele Traian Băsescu a declarat de câteva ori că se gândește dacă să promulge această lege, deoarece, în opinia sa, un astfel de act dă putere unui guvern care nu mai are încrederea parlamentului. Newsln ă.! Duel Băsescu - Geoană, la televizor Traian Băsescu și Mircea Geoană vor sta astăzi față în față la dezbaterea organizată de Institutul pentru Politici Publice (IPP), singurul duel din turul doi al campaniei electorale. Dezbaterea va avea loc la Parlament, va începe la ora 19.00 și va dura aproximativ două ore și jumătate. Președintele IPP, Violeta Alexandru, a anunțat că ambii candidați vor putea să-și exprime punctul de vedere asupra a nouă teme care țin de mandatul președintelui și vor primi întrebări de la jurnaliști și de la ONG-uri. întrebările adresate de presă sunt introduse într-o urnă din care vor fi extrase, la întâmplare, pentru cei doi candidați. Sebastian Lăzăroiu, membru în staff-ul de campanie al lui Traian Băsescu, s-a declarat nemulțumit că va avea loc doar o singură dezbatere. Purtătorul de cuvânt al lui Mircea Geoană, Victor Ponta, l-a scuzat pe acesta, spunând că programul este deja făcut și că nu poate fi modificat. Newsln EURO 4,2496 USD 2,8157 1 gr. AUR 109,5898 1 Sf. Cuv. Gheorghe de la Cernica;Sf. Prooroc Sofronie; Sf. Mc. Teodor, Arhiep. Alexandriei (Dezlegare la pește) ABONEAZA-TE CU NUMAI 16 LEI* REDUCERE ECONOMISEȘTI 15,2». BRAT 49% Cotidian al oltenilor de pretutindeni Abonare și reclamații: 0251/412.146 Tiraj: 22.210 ISSN: 1841-1762 - 948407 0291 16 Trimite imagini sau filme pe tema "Construcții ilegale" și poți câștiga un telefon Nokia 6303 și două abonamente la Gazeta de Sud! Cum să trimiți mesajele tale: Web: www.gds.ro/reporter E-mail: reporter@gds.ro SMS/MMS: 0732.800.000 Craiova Slatina Târgu Jiu Dr. Tr. Severin ReporterGDS Tu faci știrile. 8 ° C/14•C 8°C/15°C 7°C/14°C 9°C/13°C > (Autopromovare)