Gazeta de Sud, noiembrie 2012 (Anul 18, nr. 5383-5408)

2012-11-26 / nr. 5404

SPORT Luni, 26 noiembrie 2012 • Gazeta de Sud ^ Baschetbalistele craiovene s-au impus la scor Echipa feminină de baschet SCM U Craiova a câștigat la o diferență de 47 de puncte meciul cu „U" Cluj. Victorioși au fost și voleibaliștii din Bănie, în timp ce echipele de baschet masculin și volei feminin ale clubului muncipalității au suferit înfrângeri. Singura echipă de la SCM U Craiova care a jucat sâmbătă, acasă, în Sala Sporturilor „Ion Constantinescu", cea de baschet feminin, a oferit spectatorilor prezenți o victorie frumoasă. După ce în acest tur de campionat au suferit două eșecuri usturătoare, la diferențe mari (cu Târgoviș- Arad), baschetbalistele oltene s-au „răzbunat“ sâmbătă pe Universitatea Cluj, formație pe care au învins-o la o diferență de 47 de puncte, scor 79-32 ( 23-4, 23-11, 16-9,17-8). A fost o prestație a craiovencelor apreciată de public, dar și de antrenorul Milan Nisic. „A fost un joc foarte bun. O prestație exactă a fetelor. Sunt mulțumit, pentru că le-am văzut jucând ca o echipă. Au avut atitudine, seriozitate și prezență în joc pe toată durata partidei. Sunt mulțumit și de prestația tinerelor jucătoare care au profitat de această ocazie și și-au înnp ut treaba în teren“, a decla Nisic după meci. Pentru SCM U Craiova au evoluat următoarele jucătoare: Larisa Toma (9 puncte), Marija Prija (11), Kaila Guidry (10), Zorica Mitov (16), Janina Nina (2). Au mai intrat: Elena Ceaușu (7), Irina Borș (6), Alina Funieru (6), Irina Gavrilă (3), Bianca Barbu (9) și Daria Niță. După 12 etape disputate din Liga Națională, oltencele se află pe locul 8, cu 17 puncte acumulate, fiind despărțite de doar două puncte de locul patru, ocupat de Sepsi Sfântu Gheorghe. Etapa viitoare, programată sâmbătă, jucătoarele din Bănie vor evolua la Oradea. AU RESIMȚIT ABSENȚA LUI MISKOVIC Baschetbaliștii de la SCM U Craiova nu au reușit să obțină prima victorie din istorie în fața formației CSM București, echipă pe care au întâlnit-o sâmbătă, în deplasare. Oltenii au fost învinși cu scorul de 87-78 ( 29-27, 17-18, 15-16, 26-17 ), jocul contând pentru etapa a 9-a din Liga Națională. CSM s-a desprins pe final de meci, iar tehnicianul sârb al Craiovei, Andelko Mandic, nu este supărat pe elevii săi. „Am practicat un joc din primele trei sferturi și jumătate din al patrulea. Pe final am comis unele greșeli care ne-au costat. CSM a speculat greșelile noastre, așa cum este normal, și a câștigat. Am avut oportunitatea de a reveni în joc, dar nu am reușit. Poate că, dacă dădeam dovadă de mai multă concentrare pe final, altul era deznodământul. Nu pot spune că sunt nemulțumit, deoarece CSM București este o echipă puternică și o felicit pentru victorie. Felicit și jucătorii mei pentru că au fost foarte aproape de victorie“, a spus Mandic pentru Totalbaschet.ro. Managerul Marius Toma a punctat că a contat mult absența lui Ivan Miskovic, jucător care aproape meci de meci reușea „double-double", fiind util echipei, dar care la București nu a putut fi folosit, deoarece efectuează investigații medicale pentru a afla de ce a leșinat sâmbăta trecută, după meciul cu Miercurea Ciuc. Și voleibaliștii de la SCM U Craiova au jucat în București, dar, spre deosebire de colegii de la echipa de baschet, s-au întors acasă învingători. Jucătorii lui Dan Pascu au învins Steaua cu scorul de 3-1 (25-23, 25-16, 20-25, 25- 15). „A fost un meci greu, de luptă. O partidă foarte disputată în primele trei seturi. Leam câștigat pe primele două, iar pe al treilea l-am pierdut și pe fondul accidentării lui Teodor Milutin, care are entorsă. Consider că acela a fost un moment psihologic. Apoi, am dominat autoritar setul patru și ne-am impus“, a concluzionat Dan Pascu. Acesta i-a trimis în teren pe Bogdan Bratosin, Mihai Dumitrache, Ștefan Romanescu, Laurențiu Vânătoru, Filip Todor, Teodor Milotin, Vladimir Jovic - libero. Au mai intrat: Nicolae Ghionea, Ionuț Telelea și Adrian Briscan. Voleibalistele craiovene au avut meci greu la Constanța, cu Tomis. Oltencele au pierdut fără să fi câștigat vreun set, puternica echipă de la malul mării impunându-se cu 25-17,25-7 și 25-15. Antrenorul oaspetelor, Mircea Dudaș, a trimis în teren următoarele fete: Aline Galan, Adriana Vâlcu, Mihaela Ilina, Adriana Bobi, Andreea Smultea, Sorina Buz - Ioana Pristavu - libero. Au mai jucat: Alexandra Badea, Aylin Pereyra, Ramona Postea, Ana Maria Ghionea. Zorica Mitov (la minge) a fost principala marcatoare a echipei craiovene, cu 16 puncte înscrise FOTO: Claudiu Tudor Cristina Neagu, căpitan la Euro Cristina Neagu este noul căpitan al naționalei de handbal feminin a României. Tricolorele au decis ca interul stânga de 24 de ani să poarte la Campionatul European din Serbia (4-16 decembrie) banderola pe care au mai avut-o pe braț în ultimii ani Steluța Luca, Cristina Vărzaru și Valentina Ardean Elisei. Căpitanul numărul doi va fi Oana Manea. Reprezentativa României, condusă de Gheorghe Tadici, a susținut în weekend două meciuri amicale, cu Germania, la Dortmund, iar astăzi va reveni la Arad, acolo unde va fi cartierul general Până la primul joc de la CE, România va mai avea vineri un meci de pregătire cu Serbia, la Pancevo. La Campionatul European, România este în grupă cu Rusia (4 decembrie), Islanda (5 decembrie) și Muntenegru (7 decembrie), iar toate meciurile vor începe la ora 21:15 și vor fi transmise de TVR. Pagină realizată de Daniela Mitroi-Ochea