Gazeta de Sud, decembrie 2012 (Anul 18, nr. 5409-5429)

2012-12-13 / nr. 5418

SOCIETATE, PAGINA 4 OLIMPICĂ, DEȘI NU VEDE Eftimie. Nu renunțăm la luptă Antrenorul lui FC Caracal a admis că echipa sa a avut un tur bun de campionat și nu renunță la ideea de a ocupa prima poziție, deși favorita seriei a 3-a din Liga a Ill-a la promovare este ACS Berceni Chiar dacă a fost repartizată într-o serie cu multe echipe din jurul Bucureștiului, FC Caracal a încheiat prima parte a sezonului 2012/2013 mai mult decât onorabil, ocupând poziția a treia în clasament. Oltenii au avut de luptat nu numai pe terenul de joc pentru victorie, ci și în afara acestuia, primind destule șicane de la principalele contracandidate la promovare, centre puternice de care au reușit, în mare parte, să treacă. Și în vacanță, antrenorul divizionarei C, Iordan Eftimie, a avut timp să reflecteze asupra evoluției și s-a declarat mulțumit, însă are regretul că putea încheia turul pe locul secund. „A fost bine, dar se putea și mai bine. Sunt puțin dezamăgit că n-am reușit să ținem trena până la sfârșit cu Berceniul, liderul campionatului, și asta pentru că am pierdut acasă două meciuri, cu Afumați și Clinceni. Ca un paradox, în deplasare suntem neînvinși... Avem o linie de clasament bună (22 de puncte, șase victorii, patru egaluri, două înfrângeri, golaveraj 12-5 - n.r.), dar puteam fi pe locul doi, nu pe trei. Ținând cont că am făcut tară frumoasă și în Cupa României, am eliminat-o pe Dinamo II și am pierdut greu, cu 2-1, cu Gaz Metan Mediaș, la ei, pot să spun că sunt mulțumit", a spus Iordan Eftimie, pentru GPS. „NE AȘTEAPTĂ UN RETUR ȘI MAI GREU" nicianul celor de la FC Caracal a vorbit și despre viitor, considerând că în partea a doua a campionatului lupta va fi și mai aprigă în privința promovării, afișând totodată un ton optimist. „Va fi destul de greu, dar noi sperăm în continuare la promovare, chiar dacă ne despart zece puncte de liderul ACS Berceni, care are o echipă bună, are șaseșapte jucători de la Snagov, a oferit salarii de 1.000 de euro, deci are bani. Și pe lângă asta o ajută și celelalte echipe de pe lângă București, au influență și la FRF... Așa, pe teren, în meciul direct am făcut 0-0 la ei, deși trebuie să recunosc că am avut și puțin noroc. Ne așteaptă un retur greu, ce să mai, dar avem șansa noastră și trebuie să luptăm. Avem un lot bun, avem liniște, deci trebuie să fim optimiști. Repet, dacă nu pierdeam cele două meciuri acasă stăteam foarte bine, eram egali cu șanse, așa noi avem de recuperat acea diferență și va fi mai greu", a punctat Iordan Eftimie, care a stabilit în mare parte și planul de bătaie pentru retur. „Reunirea echipei va avea loc pe 14 ianuarie și în acea săptămână vom efectua și vizita medicală. Undeva spre sfârșitul lunii ianuarie, începutul lunii februarie, vom susține și un cantonament montan, cel mai probabil la Predeal. Zilele viitoare vom stabili aceste date, în acest stagiu de pregătire vom susține și două sau trei jocuri amicale, însă mai multe partide de verificare le vom lua după, când vom reveni acasă. La nivel de lot, nu pot spune nimic în momentul ăsta, împreună cu conducerea vom analiza ce a fost bine, ce a fost rău și vedem dacă mai aducem pe cineva sau nu, în principiu, eu îmi doresc vreo doi jucători sub 21 de ani, pentru că nu stăm prea bine la capitolul ăsta, însă vom vedea ce va fi“, a încheiat Iordan Eftimie. După scurtul bilanț, teh- Iordan Eftimie (geacă albastră) este mulțumit de cum a evoluat echipa sa în tur Grigoraș, bucuros de amânare LPF a anunțat marți că etapa a 20-a se amână, iar asta a fost cea mai bună veste pentru antrenorul echipei Pandurii Târgu Jiu, Petre Grigoraș, care încă de acum două săptămâni milita pentru întreruperea campionatului. „Nu mi s-a îndeplinit nici o dorință. Eu doar am constatat ceva și am considerat că era spre binele jucătorilor, al spectatorilor, al tuturor, să nu se mai joace în condițiile astea. E mai bine să jucăm în primăvară. Păi doar ați văzut ce a fost la Iași, cum să te antrenezi, cum să joci în asemenea condiții? Să vii cu buldozerul să iei zăpada? Ăla nu mai era fotbal! Deci, cred că era normală măsura care s-a luat de a nu se mai juca etapa 20. E bine că le-a venit unora mintea la cap! Nu-i nici o problemă dacă se decalează, începem sezonul viitor mai devreme, vara, jucăm pe nocturnă și cu asta, basta“, a spus tehnicianul Pandurilor, pentru golj-domino.com. „Grig" nu s-a arătat prea mulțumit de ultima parte a turului de campionat și consideră că întreruperea o avantajează pe Pandurii. „Sincer, nu sunt atât de bucuros pe cât aș vrea eu să fiu. Sunt bucuros doar pentru rezultatele echipei, pentru joc, chiar dacă au fost acele sincope, măcar am avut o clasare mai mult decât onorabilă. Bine, nici conducerii nu aș avea ceva direct de reproșat, pentru că salariile au fost plătite la zi, nu au fost probleme cu banii, doar cu câteva prime și atât. Din păcate, nu am reușit să încununăm sfârșitul de an cu o victorie, iar ăsta ar fi marele meu regret. Speranțele rămân totuși pentru iarna asta. Sperăm ca lucrurile să se îndrepte, dacă se vrea ceva serios până la finalul sezonului. Pe la televizor, peste tot se vorbește încă frumos despre Pandurii, însă puțini știu în ce condiții s-au realizat unele lucruri“, a punctat Petre Grigoraș. -------------------------------------------------------------------------------------------Pagină realizată de Alexandru Vîrtosu SPORT Joi, 13 decembrie 2012* Gazeta de Sud ES FC Olt și-a stabilit partenerii de joacă Divizionara secundă FC Olt Slatina și-a stabilit programul de iarnă și o parte dintre adversarii din partidele de verificare pe care le va susține în perioada precompetițională. Antrenorul Corneliu Papură va striga catalogul pe 21 ianuarie, la trei zile de la reunire fiind programată vizita medicală la Policlinica pentru Sportivi din Craiova, în planul oltenilor figurând și un cantonament montan, în perioada 11-22 februarie, probabil la Poiana Brașov. Conform Gazeta Nouă, primul amical al alb-vișiniilor va avea loc pe 9 februarie, însă adversarul nu a fost stabilit. Pe 2 martie, FC Olt Slatina va întâlni colega de serie CS Mioveni, apoi pe 9 martie va juca împotriva celor de la CSM Vâlcea, Damila Măciuca acceptând să-și măsoare forțele pe 16 martie. Pe 6 martie, fotbaliștii grupării de pe malul Oltului mai au programat un meci de verificare, dar partenerul de joacă va fi stabilit ulterior. Arsenal s-a făcut de râs Bradford City (Liga a 4-a) a furnizat cea mai mare surpriză a sferturilor de finală ale Cupei Ligii Angliei, eliminând Arsenal Londra la penaltiuri, informează Digi Sport. După 1-1 la capătul primelor 90 de minute, echipa din al patrulea eșalon englez a câștigat cu 4-3 după loviturile de departajare. Bradford, echipă la care a jucat și Dan Petrescu, a deschis scorul în minutul 16, prin Gary Thompson, „tunarii" reușind egalarea abia în minutul 88, căpitanul Vermaelen ducând astfel meciul în prelungiri. La loviturile de departajare, Cazorla, Chamakh și Vermaelen de la Arsenal au ratat, iar Bradford, cu un Matt Duke senzațional în poartă, a câștigat cu 3-2 loviturile de departajare (scor final 4-3) și s-a calificat pentru prima dată în istorie în semifinalele Cupei Ligii. De la Bradford au marcat Doyle, G. Jones și Connell și au ratat S. Darby și A. Connell. De la Arsenal au ratat vedetele Cazorla, Chamakh și Vermaelena, mai inspirați fiind Wilshere și Oxlade-Chamberlain. Cei de la Bradford sunt invincibili la loviturile de departajare, ei câștigând pentru a noua oară consecutiv un meci decis la penaltiuri, mai mult decât oricare altă echipă din Anglia. Bradford: Duke - Darby, McArdle, McHugh, Meredith - Thompson (72, Jones), Doyle, Jones, Atkinson (‘92, Turgot) - Wells (74, Connell), Hanson. Antrenor: Phil Parkinson. Arsenal: Szczesny - Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs - Ramsey (‘69, Rosicky), Wilshere, Coquelin ('61, Chartiakh), Podolski (‘69 Oxlade-Chamberlain) - Cazorla - Gervinho. Antrenor: Arsene Wenger. în celălalt meci disputat marți seară în sferturile Cupei Ligii, Norwich a cedat pe teren propriu în fața celor de la Aston Villa, scor 1-4 (S. Morison ‘19 / Holman ‘21, Weimann 79, ‘85, Benteke '90+1). Ieri-seară, după închiderea ediției, urma să se dispute întâlnirea Swansea - Middlesbrough. Capitolinii n-au avut emoții cu Atalanta AS Roma a surclasat marți seară, pe „Olimpico“, formația Atalanta, scor 3-0, în Cupa Italiei și s-a calificat fără emoții în sferturile de finală ale competiției, grație reușitelor lui Pjanic ('21), Osvaldo (‘31) și Cestro (‘51). De menționat că romanii au jucat ultimele 35 de minute în zece oameni, după ce Osvaldo a primit direct cartonașul roșu, pentru lovirea lui Carlos Matheu. AS Roma: Stekelenburg - Piris, Romagnolli, Balzaretti (76, Dodo), Burdisso - Bradley, De Rossi, Pjanic, Lopez - Osvaldo, Destro (‘62, Marquinho). Antrenor: Zdenek Zeman. Atalanta: Consigli - Raimondi, Lucchini, Matheu, Brivio - Cigarini (‘45, De Luca), Cazzola, Schelotto, Moralez (73, Troisi) - Carmona, Denis ('54, Parra). Antrenor: Stefano Colantuono. AS Roma va întâlni în semifinale câștigătoarea meciului dintre Udinese Fiorentina, care se va disputa pe 19 decembrie.