Gazeta de Sud, ianuarie 2013 (Anul 19, nr. 5430-5453)

2013-01-18 / nr. 5442

ACTUALITATE, PAGINA 3 BAZINUL DE ÎNOT AL CRAIOVEI, ÎN PARAGINĂ SPORT Vineri, 18 ianuarie 2013* Gazeta de Sud ^ Pandurii, apți pentru podium 26 de fotbaliști s-au prezentat ieri la vizita medicală efectuată la Craiova, buna dispoziție de altădată fiind „stricată“ de plecarea antrenorului Petre Grigoraș. Debusolați după plecarea antrenorului Petre Grigoraș, jucătorii formației Pandurii Târgu Jiu s-au prezentat ieri la Craiova, pentru efectuarea vizitei medicale. Condus de medicul Șerban Ion, lotul gorjenilor a cuprins 26 de fotbaliști, fiind vorba despre următorii portari: Joao Pedro Mingote, David Lazar, Pavel Adrian Horvat; jucători de câmp: Alexandru Maxim, Mihai Răduț, Dan Nistor, Adrian Rusu, Valentin Lemnaru, Claudiu Voiculeț, Cosmin Băcilă, Bogdan Ungurușan, Cătălin Cristea, Marian Pleașcă, Paul Anton, Aexandru Predescu, Alexandru Grigoraș, Ionuț Rada, Karim Bouzadjine, John Ibeh, Vlad Nicolae, Ionuț Tătaru, Alexandru Avramescu, Alin Buleică, Georgi Alaverdashvili, Deivydas Matulovicius și Viorel Nicoară. în urma testelor efectuate, medicii craioveni de la Policlinica pentru Sportivi au concluzionat că jucătorii gorjenilor sunt apți din punct de vedere fizic și nu le rămâne decât să muncească pentru atingerea obiectivului, mai exact clasarea pe unul din locurile 2-4. ALEX GRIGORAȘ NU A DAT DIN „CASĂ" Atacantul Alexandru Grigoraș, fiul antrenorului demisionar, a afirmat că nu știe care este viitoarea echipă pe care o va antrena Petre Grigoraș, punctând că el va încerca să se detașeze de această problemă și să-și facă meseria cât mai bine. „Da, într-adevăr, m-a afectat plecarea lui, dar așa este în viață. La orice echipă se întâmplă schimbări de genul acesta, însă noi trebuie să mergem mai departe și să ne urmărim scopul. Nu pot să comentez prea multe. Nu știu unde va ajunge și nu contează pe cine va antrena. Treaba noastră este să terminăm cât mai sus. Știu că nu a primit nimic concret și n-am ce să vă spun în plus față de ce știu. Poate vom fi adversari, dar eu îmi voi apăra culorile echipei mele și el pe ale lui. Ar fi un vis frumos participarea în competițiile europene. Avem un obiectiv măreț și sperăm să-l realizăm“, a spus atacantul Alex Grigoraș, punctând că se bucură pentru convocarea lui Mihai Răduț, Dan Nistor, Alexandru Maxim pentru cantonamentul naționalei României programat în Spania în intervalul 27 ianuarie - 7 februarie: „Este o performanță pentru Pandurii convocarea celor trei, dar și pentru ei, ca jucători. Le doresc multă baftă și, dacă o să avem evoluții bune în retur, sper să fie convocați cât mai mulți la națională". JUCĂTORII SPERĂ SĂ-L ÎNTOARCĂ PE „GRIG“ DIN DRUM Deși Petre Grigoraș este decis să înceapă un nou capitol în viața sa, nefiind dispus să se întoarcă la Pandurii, jucătorii gorjeni speră să-l facă să se răzgândească. „Suntem puțin supărați după ce a plecat domnul profesor Grigoraș. Deocamdată e devreme și nu știm ce se va întâmpla. Ne este teamă că viitorul antrenor near putea schimba sistemul de joc. Se poate întâmpla orice. Putem termina și pe locul doi, dar și pe zece. Noi sperăm să se întoarcă. Atâta timp cât mai este o șansă trebuie să credem în ea. Cheia succesului pentru rezultatele din tur? Un grup unit, cuminte, nea Petre etc.“, a spus Dan Nistor, mărturisind că bucuria convocării la națională nu a mai fost atât de mare ca prima dată. „Știu că este o premieră pentru club să aibă trei jucători la echipa națională și sper să termin cât mai sus cu Pandurii și cât mai multe convocări la echipa națională. Da, această convocare este umbrită de plecarea lui Petre Grigoraș, este un vis urât". Nici Mihai Răduț nu a trecut încă peste despărțirea de Petre Grigoraș, dar spune că Pandurii are forța să termine pe un loc de cupă europeană: „Nu renunțăm la gândul să jucăm în Europa. O să ne pregătim cât putem de bine și să facem jocuri la fel de bune, cum au fost în tur. După aspectul jocului, eu zic că merităm să fim acolo, în față. Ne batem cu toate echipele pentru atingerea obiectivului, nu numai cu Astra. Plecarea lui Petre Grigoraș nu a fost o veste prea bună pentru jucătorii de la Pandurii, dar sperăm să se găsească o soluție și echipa să rămână pe aceeași pantă ascendentă. Sperăm să-l facem să se răzgândească, dar nu depinde numai de noi. Cine va veni trebuie să se ocupe ca atmosfera să fie bună la echipă, nu să schimbe sistemul sau mai știu cu ce. Important este să continuăm pe același drum", a afirmat Mihai Răduț. Moutinho, Mitic și Dina, tot mai departe de Severin Misiunea de salvare pentru CS Turnu Severin devine tot mai grea după ce lotul lui Jerry Gane, George Biță și Tibi Lung este pe cale să mai piardă trei „piese“ grele. Portughezul Hugo Moutinho este gata să ofere semnătura moldovenilor de la CSMS Iași, tot la contracandidata oltenilor în lupta pentru evitarea retrogradării fiind posibil să ajungă și sârbul Milan Mitic. Trecerea sub comanda lui Liviu Ciobotariu este, de fapt, o chestiune de timp, ambii fotbaliști așteptând nerăbdători să fie declarați liberi de contract de către comisiile LPF (CNSL), nefiind plătiți de mult timp, decizia rămânând în pronunțare. „Abia aștept să mă declare liber, ca să știu ce am de făcut în continuare. Așa că, deocamdată, mă antrenez cu Severinul, care însă duminică pleacă intr-un stagiu de pregătire peste hotare. Cert este că, dacă pot semna cu o altă echipă, în proporție de 90 la sută aceea va fi CSMS Iași, după ce am declinat deja ofertele Timișoarei, Bihorului și Mureșului. Mă încântă faptul că aș putea colabora cu antrenorul Liviu Ciobotariu“, a declarat Hugo Moutinho, pentru Evenimentul Regional al Moldovei. „Nu știu dacă vin la Iași, mai ales că momentan nu pot semna cu nimeni. Aștept un răspuns clar de la comisie, iar după aceea putem discuta concret pe marginea acestui subiect. Că aș avea varianta să joc la CSMS Iași este o cu totul altă problemă, cum la fel de adevărat este că de mine s-a interesat și un club din Kazahstan“, a spus Milan Mitic, la rândul său. Tot la capitolul „pierderi" ar putea fi trecut și Mihai Dina, care s-a pregătit de la începutul anului sub comanda lui Jerry Gane. Fostul atacant al Universității Craiova a părăsit ieri cantonamentul severinenilor și s-a îndreptat spre Banat, unde urma să negocieze posibila „înrolare" la ACS Poli Timișoara. „Sunt în drum spre Timișoara și sunt șanse foarte mari să semnez. Nu vreau să mă pronunț de acum, voi discuta cu cei de acolo în această seară (ieri - n.r.) sau mâine (astăzi - n.r.) și sper să ajungem la un numitor comun. Dacă oferta lor e mai bună, nu mă mai întorc la Severin“, a afirmat Mihai Dina, pentru GPS. Pentru CS Turnu Severin urmează un nou pas important în vederea returului, în această dimineață urmând să se prezinte la Craiova, pentru efectuarea vizitei medicale. Pagină realizată de Alexandru Vîrtosu FOTO: Alexandru Vîrtosu Caracalul, la primul test Reuniți la începutul săptămânii, jucătorii formației FC Caracal s-au „dezmorțit" la baza sportivă de la Deveselu, iar astăzi vor susține primul joc de verificare din această perioadă precompetițională. Pentru a-și face o idee asupra potențialului elevilor săi, antrenorul Iordan Eftimie a stabilit un amical contra echipei Recolta Stoicănești, concurentă în Liga a IV-a Olt, jocul urmând să se desfășoare la Deveselu, începând cu ora 12.00. Un alt test va avea loc pe 26 ianuarie, contra liderului fotbalului județean din Olt, FC Balș, existând totodată intenția de a mai susține o confruntare la mijlocul săptămânii viitoare, posibil în compania Oltului Drăgănești. în programul divizionarei C FC Caracal figurează pentru viitorul apropiat și vizita medicală, aceasta urmând să fie efectuată marți, începând cu ora 11.00, la Spitalul Județean de Urgență Slatina.