Gazeta de Sud, ianuarie 2013 (Anul 19, nr. 5430-5453)

2013-01-28 / nr. 5450

SPORT Luni, 28 ianuarie 2013 • Gazeta de Sud 0 CS Apa s-a impus în fața școlarilor de la Han Răduț și compania au câștigat amicalul cu grupa lui Paul Răducan de la „GP" Craiova, scor 3-0, dar au transpirat bine pentru victorie CS Apa Craiova a început sâmbătă seria partidelor amicale din această iarnă, adversara divizionarei C fiind grupa de copii și juniori născuți în 1996 a Școlii de Fotbal „Gică Popescu“, antrenată de Paul Răducan. Scorul întâlnirii de pe terenul de la „Aripile" Craiova a fost 3-0 (1-0) în favoarea elevilor lui Nicolae „Țâcă" Zamfir, Ionel Luță și Florin Dumitru, jocul în sine fiind unul de angajament, zăpada așternută având rol destul de important în desfășurarea confruntării. CS Apa a deschis scorul în urma unui penalti, Sătmăreanu l-a faultat în suprafața de pedeapsă pe Costi Răduț, iar Robert Cale a transformat cu siguranță lovitura de la 11 metri (’30). „Școlarii" s-au ținut bine până la pauză, punând și ei probleme la câteva faze, dar în partea secundă au cedat, oboseala și terenul greu spunându-și cuvântul spre finalul disputei. Apa a făcut 2-0 în minutul 80, Ștefan Stancu marcând cu latul din câțiva metri, pentru ca Mădălin Poenaru să stabilească rezultatul final cu un șut plasat pe lângă portarul Laurențiu Popescu (’85). CS Apa a folosit în acest . ..bal două formații distincte: în prima repriză, „unsprezecele" Ici Ionel Luță a arătat astfel: Grecu - Orban, Chiriță, Dreșcă, D. Duca - D. Stancu, C. Niță, Trăistaru, Răduț - Ghiță, Căle, în partea secundă au intrat următorii: Surdu - Firoiu, Dina, Simion, Pârvoiu - Duță, Bușică, Smarandache, M. Poenaru - Șt. Stancu, Bălan. De partea cealaltă, managerul de la „GP“ Craiova, Paul Răducan, i-a trimis pe teren pe: L. Popescu - Sătmăreanu, Lică, Sandu, Troacă - Ionescu, Enache, Cioablă, Preda - Simion, Marin. Pe parcurs au mai intrat: Miuț, Preoteasa, Georgescu. Au arbitrat: Fănel Văduva - Daniel Zamăneagră și Sever Zamăneagră. „A FOST UN ANTRENAMENT FIZIC BUN" La finalul disputei de la „Aripile" Craiova, directorul tehnic al CS Apa, Nicolae „Țâcă" Zamfir, a afirmat că jocul a fost un bun antrenament fizic pentru ambele combatante și că nu pot fi trase prea multe concluzii. „A fost un antrenament fizic bun, atât pot spune după acest joc. Nu poți trage multe concluzii după o astfel de partidă, poți vorbi doar de atitudinea jucătorilor, iar ambele echipe s-au luptat mult pentru balon", a declarat „Țâcă" Zamfir, pentru GdS: în urma acestui joc, Ionel Luță a anunțat și cei 22 de jucători cu care va continua pregătirea, CS Apa urmând să intre de astăzi în regim de cantonament, până pe 9 februarie, stagiul desfășurându-se pe plan local: „în acest joc m-a interesat adaptarea la efort. De luni intrăm în cantonament, îl vom efectua pe plan local, pentru că avem tot ce ne trebuie. Am stabilit să mergem mai departe cu un lot de 22 de jucători, format din: Grecu, Surdu, Orban, Chiriță, Dreșcă, Daniel Duca, Niță, Daniel Stancu, Trăistaru, Căle, Răduț, Marian Ghiță, Firoiu, Dina, Cătălin Duicu, Pârvoiu, Simion, Smarandache, Bușică, Ștefan Stancu, Adrian Duca și Poenaru. Pot apărea modificări pe parcurs dacă e vreunul de nu ține pasul, în acest stagiu vom efectua câte două antrenamente pe zi, unul dimineața, la 10.00, care va fi fizic, și îl vom susține în Parcul «Nicolae Romanescu», celălalt la ora 15.30, la baza sportivă «Popeci»“, a explicat antrenorul principal, Ionel Luță. CS Apa și-a trasat în linii mari și amicalele din programul de pregătire, după cum urmează: 31 ianuarie - joc școală pe terenul de la Chimia, 3 februarie - amical (Chimia) cu grupa de juniori născuți în 1995 de la „Gică Popescu“, 9 februarie - amical cu Damila Măciuca (în deplasare), 13 februarie - amical cu Rova Roșiori (în deplasare), 16 februarie - amical cu Rova Roșiori (acasă, la Chimia), 19 februarie - amical cu SCM Pitești (în deplasare). Se dorește un meci de verificare și pentru data de 23 februarie, însă nu s-a stabilit deocamdată adversarul. Mădălin Poenaru (în tricou roz) a marcat un gol frumos în poarta lui Laurențiu Popescu Damila s-a chinuit Severinul, ținut în șah de Mătăsari si cu Horezu Formația olteană Damila Măciuca s-a impus sâmbătă, scor 2-1, pe terenul sintetic din Zăvoi, în fața echipei de Liga a IV-a Flacăra Horezu, informează Liga2.ro. Golurile alb-verzilor au fost marcate de Bălan (’20), după o lovitură liberă de la aproximativ 30 de metri, și de Octavian Marinescu (’67). Horezenii au punctat în minutul 65, prin Andrei Stănică. De remarcat că tehnicianul Claudiu Niculescu a folosit în acest test doar jucătorii care au evoluat foarte puțin sau deloc în tur, dar și fotbaliștii veniți recent în probe, ceilalți antrenându-se separat, la baza Oltchim. Unsprezecele Damilei a arătat astfel: D. Geantă - Bănuță, Pârvulescu, M. Popa, Florea - G. Roșca, Militaru - D. Iancu, Marinescu, Smedescu - Bălan. Au mai jucat: Popescu, D. Popa, Mihaiu. CS Turnu Severin a remizat, scor 1-1, în primul joc de verificare din perioada precompetițională, disputat ieri la Motru, în compania Minerului Mătăsari. Divizionara C a deschis scorul prin Daniel Sandu (’55), care a executat impecabil o lovitură de la aproximativ 30 de metri lateral stânga, iar Sergiu Arnăutu a restabilit egalitatea în minutul 85. Jerry Gane a început cu următoarea formulă: Panagopoulos - Moustakos, Tătaru, Biriș, Velcovici - Hasanovic, Olah, Poiană, Avrămescu - Arnăutu, O. Tole. Pe parcursul jocului au mai intrat Mecca - Asanovic, Tripsas, Papagheridis, Negotei, Villas, Pavel Sorin, Ivan Bubalo. De asemenea, în tabăra de la Dunăre a mai intrat și Ciprian Brata (Pandurii), dar acesta a fost „omis" de oficialii olteni. „A fost primul joc de verificare, care vine după o perioadă de acumulări fizice, în momentul în care ne aflăm cu pregătirea, sunt mulțumit de băieți. Am încredere că jucătorii care vor rămâne, alături de cei care vor mai veni, vor forma o echipă bună. Sunt optimist și încrezător în privința echipei!", a declarat Jerry Gane, pentru site-ul oficial al clubului. Pentru Minerul Mătăsari au evoluat următorii jucători: repriza 1: Barbu - Geoagă, Sava, Ularu, Pârvu - M. Dinu, Grecea, I. Stoian, Turcin - Stoia, G. Luca; repriza a 2-a: Pârjol - M. Dinu, C. Roman, Ularu, Ciocioană - Săvulescu, L. Vlăduț, D. Sandu, Diarrassouda - Ad. Clipici, C. Mohora. „A fost un joc de angajament, pe un teren acoperit cu zăpadă. Au fost destule ocazii la ambele porți, iar rezultatul este unul echitabil", a spus antrenorul Minerului Mătăsari, Ion Alecu, pentru GPS. Pagină realizată de Alexandru Vîrtosu