Gazeta de Sud, ianuarie 2013 (Anul 19, nr. 5430-5453)

2013-01-08 / nr. 5433

ADMINISTRAȚIE. PAGINA 3 CINE PLĂTEȘTE PENTRU SCANDALUL RSR? SPORT Marți, 8 ianuarie 2013 • Gazeta de Sud Q3 George Biță, noul secund de la Severin Jerry Gane i-a cerut ajutorul lui George Biță pentru a redresa situația de la CS Turnu Severin, fostul tehnician de la ALRO Slatina urmând să semneze astăzi angajamentul cu gruparea de la Dunăre Numirea lui Jerry Gane în funcția de antrenor principal a condus la eliberarea postului de secund la CS Turnu Severin, Tibi Lung ocupându-se doar de pregătirea portarilor. Cum team managerul grupării oltene, grecul Stathis Smyi-a dat „mână liberă", Ionel „Jerry“ Gane a decis să apeleze la bunul său prieten George Biță pentru postul rămas vacant. Răspunsul primit din partea fostului antrenor al lui ALRO Slatina a fost pozitiv, astăzi urmând ca tehnicianul craiovean să semneze înțelegerea cu CS Turnu Severin: „îmi trebuia un antrenor secund, pentru că nu le pot face singur pe toate; în plus, trebuie să am lângă mine un om de încredere, cu care să mă consult. M-am gândit la George Biță, cu care am mai colaborat în trecut, este un antrenor cu experiență și un bun pedagog. Sunt convins că alegerea mea este una foarte bună. Am discutat cu el și a fost de acord să vină și să mă ajute, iar mâine (astăzi - n.r.) va veni la Severin să discute cu conducerea. Sunt convins că nu vor fi probleme și că se va semna contractul", a declarat Jerry Gane, pentru GPS. „Mai rămâne o problemă de rezolvat pentru zilele următoare, mai exact cooptarea unui preparator fizic. Am câteva persoane în vedere și sper să facem o alegere bună", a completat tehnicianul severinenilor. „SĂRBĂTORESC PRIN MUNCĂ" Ionel „Jerry“ Gane și-a serbat ieri de Sfântului Ion, onomastica, așa cum a făcut-o și în ultimii ani, mai exact prin muncă. „Vă mulțumesc mult pentru urări și vă întorc aceleași gânduri bune. Chiar dacă este o zi specială pentru mine, mă văd nevoit să sărbătoresc prin muncă, așa cum am făcut și în anii trecuți. Fotbalul ne menține în priză, mai ales că vrem să redresăm situația de la club, și e clar că nu vom avea o misiune ușoară. Sunt la club acum și discut cu conducerea mai multe probleme care trebuiesc rezolvate, pentru că sunt multe de pus la punct. Acum trebuie să fim foarte atenți la fiecare pas, dar noi suntem optimiști că vom face o treabă bună. Alte noutăți le veți afla probabil miercuri, când va avea loc și o conferință de presă cu ocazia reunirii lotului", a punctat Jerry Gane. MOUTINHO NU RĂMÂN ÎN ORICE CONDIȚII CS Turnu Severin se va reuni mâine în vederea reluării pregătirilor pentru returul campionatului, conducerea olteană urmând să prezinte programul de lucru și noutățile de la echipă. De asemenea, în aceste zile, oficialii de la Dunăre vor purta discuții și cu majoritatea jucătorilor din vechiul lot care și-au depus memorii pentru a deveni liberi de contract, încercând să-i „întoarcă" din drum. Doi dintre fotbaliștii cei mai curtați în această perioadă sunt Milan Mitic și Hugo Moutinho, ACS Poli Iași fiind interesată de serviciile acestora. „Iașiul se interesează de mult de mine, dar nu am discutat nimic concret cu ei până acum și, din câte știu, nici impresarul meu, Eugen Bojin. Miercuri am ultimul termen la LPF și devin liber, deci pot să mă duc la Iași dacă oferta va fi bună. Eu vin vineri în România și voi purta discuții și cu cei de la Severin, pentru că așa este normal. Ei au zis că se vor rezolva problemele, că va fi bine, dar nu vreau să rămân doar eu cu doi-trei jucători din vechiul lot, pentru că în felul acesta șansele de salvare sunt mici. La Severin nu rămân în orice condiții, asta e clar. Sunt de cinci ani acolo și mi se rupe sufletul să plec, dar asta e situația în acest moment. Am oferte din Portugalia și din alte țări, din România nimic concret", a declarat Moutinho, pentru GdS. CS Turnu Severin i-a pierdut deja în această iarnă pe portarii Mihai Ștețca și Andrei Marinescu, pe atacantul Cosmin Vancea, care a semnat deja cu Oțelul Galați, tot acolo fiind vândut și mijlocașul Alexandru Zaharia. Un caz special este cel al lui Nicolo Napoli, tehnicianul italian fiind nevoit să se prezinte la lucru zilele acestea, deoarece contractul său este în vigoare până pe 15 ianurie, oficialii severineni încheindu-i înțelegerea doar verbal. George Biță va deveni mâna dreaptă a lui Jerry Gane Pandurii, două stagii în Antalya Formația olteană Pandurii Târgu Jiu și-a trasat în linii mari programul de pregătire din această iarnă. Conform siteului oficial al gorjenilor, Alexandru Maxim și compania vor avea parte de două stagii de pregătire, ambele în Antalya. Primul cantonament pe tărâm turcesc va avea loc în intervalul 22 ianuarie - 1 februarie, iar cel de-al doilea în perioada 10 - 21 februarie, locul unde vor fi cazați oltenii, precum și adversarii din amicale urmând să se stabilească în zilele următoare. Până la definitivarea programului de pregătire, oficialii clubului Pandurii vor avea o discuție serioasă cu antrenorul Petre Grigoraș, căruia i se reproșează că a dus tratative cu alte echipe, iar tehnicianul, supărat, nu exclude varianta despărțirii. „E anormal din partea unui antrenor să discute cu alte cluburi atâta timp cât e sub contract ferm cu o formație", a spus Marin Condescu, conform gorj-domino. com. „Sunt simple speculații. Am foarte mulți prieteni în Galați, am vorbit cu jucători și cu oameni din conducerea Oțelului, dar fără să discutăm despre o mutare a mea. Doar ne-am urat cele bune la final de an. Nu s-a pus problema să negociez cu nimeni. Marți (astăzi - n.r.) voi merge la Târgu Jiu pentru a discuta cu domnul Pîrvulescu și cu domnul Condescu. Voi încerca să lămuresc situația transferurilor, dar și situația mea. Eu sper să ajungem la o înțelegere, dar dacă lucrurile nu vor decurge așa cum trebuie, e posibil să ne despărțim", a replicat Grigoraș. Președintele CA, Marin Condescu, s-a arătat însă optimist în privința colaborării cu Petre Grigoraș: „Niciodată, nimeni care are dorința de a face ceva nu va spune «ori eu ori el». Niciodată! Vom analiza împreună care sunt plusurile și minusurile și vom decide în comun. Negocierile nu se fac prin televizor. Se fac aici. Noi am discutat la un moment dat care sunt posibilitățile. Grigoraș nu va renunța pentru că a muncit mult la Târgu Jiu". Străinii, cu ochii pe jucătorii vâlceni Divizionara secundă CSM Vâlcea a avut evoluții oscilante în turul campionatului, fiind și „lanterna roșie" a seriei a doua la un moment dat, dar, paradoxal, jucătorii lui Laurențiu Tudor au fost foarte apreciați, mai ales peste hotare. Conform „Doctorului", mai mulți elevi ai săi s-ar putea transfera la echipe din străinătate, fiind în atenția acestora mai demult, dar și în Liga I. Laurențiu Tudor nu s-a „avântat" în detalii, din dorința „de a nu aduce mai mult rău echipei". „E adevărat că am primit câteva oferte din străinătate, dar nu vreau să dau numele cluburilor și nici pe cele ale jucătorilor vizați. Până nu se concretizează ceva, nu putem vorbi doar așa, de dragul de a o face. Este bine să fim discreți și să prezentăm presei informații concrete. Nu pot nega că avem jucători care sunt doriți și de cluburi de Liga I, în prezent, trebuie spus că minimum trei jucători de la CSM ar putea face față cu brio în Liga I. Dacă se vor dovedi serioși la antrenamente, majoritatea dintre ei ar putea ajunge acolo unde își doresc și vor putea câștiga bani frumoși", a declarat Laurențiu Tudor, pentru Arena Vâlceană. CSM Vâlcea ocupă locul 10 în Liga a II-a, seria a 2-a, având o „avere“ de doar 12 puncte, bilanțul trupei antrenate de Laurențiu Tudor fiind de trei victorii, trei egaluri și șase înfrângeri, golaveraj 10-19. SPORT LA TV Pagină realizată de Alexandru Vîrtosu