Gazeta de Sud, ianuarie 2013 (Anul 19, nr. 5430-5453)

2013-01-14 / nr. 5438

Iordan Eftimie sună adunarea FC Caracal își reia astăzi pregătirile pentru returul Ligii a Ill-a, la sfârșitul căruia speră să sărbătorească promovarea. Divizionara C FC Caracal își reia astăzi pregătirile pentru retur, antrenorul Iordan Eftimie urmând să strige „catalogul“ la ora 13.00, la baza sportivă de la Deveselu. Tehnicianul oltenilor a admis că vor fi noutăți la echipă, dar că este foarte posibil ca jucătorii cu care s-a discutat în această iarnă să-și facă apariția pe parcurs, în privința plecărilor nefiind stabilit nimic momentan. „De luni (astăzi - n.r.) o luăm și noi din loc, ne așteaptă un retur foarte tis și trebuie să ne pregătim cum trebuie dacă vrem să terminăm acolo sus. Reunirea va avea loc la ora 13.00, la Deveselu, urmând ca în cursul săptămânii să efectuăm și vizita medicală, fie la Slatina, fie la Craiova. Nu pot să spun în momentul acesta câți fotbaliști vor fi prezenți. Vor veni toți cei aflați sub contract, dar nu știu câți vor veni în probe. S-au purtat discuții în special cu jucători sub 21 de ani, pentru că aici am suferit mult în turul campionatului, nu a fost concurență pe post și asta s-a văzut. X. jure să rezolvăm problema aceasta neapărat și am găsit câteva soluții, dar acum rămâne de văzut. Oricum, mulți dintre cei pe care vrem să-i vedem la lucru vor veni pe parcurs. La capitolul plecări iarăși nu este nimic sigur. Trebuie să discut din nou cu conducerea, să analizăm situația așa cum trebuie, să ținem cont și de dorința jucătorilor și să vedem ce jucători mai putem aduce, în principiu, eu îmi doresc doar jucători sub 21 de ani", a declarat tehnicianul caracalenilor, pentru GdS. CANTONAMENTUL VA AVEA LOC LA PREDEAL în privința programului de pregătire, Iordan Eftimie a spus că a stabilit în mare planul de „bătaie“ și că amănuntele se vor stabili în cursul acestei săptămâni. „Eu mi-am făcut un program de lucru și pot spune că în primele două sau trei săptămâni ne vom antrena pe plan local. După această acomodare la efort va urma și cantonamentul montan. Vom merge la Predeal, la fel ca anul trecut, și vom sta în jur de 12 zile, stagiul urmând să fie undeva la începutul lunii februarie, în funcție de cum vom găsi liber acolo. Abia după acest cantonament vom susține și partide amicale. Propuneri pentru jocurile de verificare avem destule și cred că vom juca vreo cinci, dar nu am stabilit deocamdată nimic în acest sens“, a spus tehnicianul oltenilor, afișând un ton optimist în privința returului. „Eu mă aștept la un retur greu, de «foc». Nu suntem favoriți pentru prima poziție, dar vom lupta, asta e clar“, a încheiat Iordan Eftimie. RIOȘANU: PUTEM SPERA LA PRIMUL LOC Deși îi despart zece puncte de ocupanta primului loc, ACS Berceni, mijlocașul Eugen Rioșanu este optimist în privința promovării, considerând că FC Caracal are un lot competitiv. „Cu o pregătire bună acum, în iarnă și cu mai multă seriozitate putem spera la primul loc. In fotbal s-au văzut multe răsturnări de situație, deci noi trebuie să ne vedem de treabă și să câștigăm cât mai multe puncte. Eu zic că, dacă nu pierdeam acele două meciuri de acasă, cu CS Afumați și Inter Clinceni, aveam toate șansele la primul loc. Așa e mai greu un pic, dar nu imposibil. Eu, unul, abia aștept să începem pregătirile și sper să facem un retur foarte bun“, a spus mijlocașul craiovean, pentru GPL. FC Caracal ocupă locul trei în Liga a III-a, seria a 3-a, având 22 de puncte (golaveraj 12-5), primele două poziții fiind ocupate de ACS Berceni (32 de puncte, golaveraj 26-4) și CS Ștefănești (23 de puncte, golaveraj 18-14). Antrenorul Iordan Eftimie speră să o pună la punct pe FC Caracal pentru un retur în forță SPORT Luni, 14 ianuarie 2013 • Gazeta de Sud m FOTO: Alexandru Vîrtosu Arbitrii și observatorii, prezenți la ședința noii conduceri a AJF Dolj Lucrurile încep să „miște“ la Asociația Județeană de Fotbal Dolj, în ciuda faptului că disputele dintre fosta conducere, compusă din Nicu Neagoe și Sorin Pătrașcu, și actuala, care îi are în frunte pe Silviu Bogdan (președinte) și Ion Oprescu (vicepreședinte), sunt departe de a fi încheiate. Deși sunt încă bulversați, arbitrii și observatorii doljeni au ținut cont de comunicatul ultimilor doi și s-au prezentat întrun număr foarte mare vineri seară în aula Facultății de Mecanică din Craiova, la prima ședință a Comisiei Județene de Arbitri pe 2013, condusă de Marian Bzaru. Reamintim că ambele „tabere“ au postat pe internet, fiecare pe site-ul propriu, comunicate în care convocau arbitrii și observatorii la date diferite, fosta conducere anunțând întrevederea pe 24 ianuarie, la ora 13.00, tot la Facultatea de Mecanică. De asemenea, în fiecare comunicat se puncta că orice altă convocare a altor persoane „este nestatutară și neregulamentară". „Sala a fost plină, au venit peste 200 de arbitri și observatori, mulți au stat în picioare. Ținând cont de campania murdară pe care o face fostul președinte, dezinformând membrii afiliați, arbitrii și observatorii, nu mă așteptam să vină atât de mulți. Prezența lor ne dă speranța că putem face o treabă bună împreună și să propulsăm arbitrajul doljean în elita arbitrajului românesc. Nu știu cu exactitate câți ar fi trebuit să fie prezenți în total, pentru că nu ne putem lua după datele fostei conduceri. Din informațiile pe care le avem, ar fi vorba despre 300 de arbitri și observatori, dar unii e posibil să se fi lăsat între timp, deci e greu de spus. Vreau să anunț persoanele care în 2012 au fost declarate arbitri de către fosta conducere că trebuie să-și reia cursurile cu ocazia deschiderii noii școli de arbitri, care va avea loc în maximum 30 de zile. Următoarea ședință pe care o vom susține va avea loc joi, la ora 18.00, tot la Facultatea de Mecanică și îi așteptăm și pe cei care au lipsit la prima întrevedere“, a spus Silviu Bogdan, pentru GdS. Pagină realizată de Alexandru Vîrtosu