Gazeta de Sud, ianuarie 2013 (Anul 19, nr. 5430-5453)

2013-01-16 / nr. 5440

SOCIETATE, PAGINA 2 BRETEAUA CEZ, ÎNCHISĂ DIN NOU Petre Grigoraș și-a rezilat contractul cu Pandurii Antrenorul Petre Grigoraș a preferat să plece de la Pandurii decât să lucreze cu Stojan Vranje. A fost o iarnă zbuciumată la Pandurii Târgu Jiu, deși formația olteană a reușit o clasare nesperată la finele turului de campionat, cea mai bună din istoria clubului. Ieri însă, cu o zi înainte de reunirea lotului, site-ul oficial al grupării gorjene a anunțat că Petre Grigoraș nu va mai continua la Târgu Jiu. „Conducerea clubului anunță că antrenorul Petre Grigoraș a reziliat pe cale amiabilă contractul "Pandurii Târgu Jiu", se arata in comunicatul oltenilor. Deși nu a recunoscut, motivul despărțirii este că tehnicianul de 48 de ani nu a fost dispus să-l antreneze pe bosniacul Stojan Vranjel, revenit la echipă după împrumutul la CFR Cluj, jucător cu care a fost în conflict înainte de plecarea acestuia în Gruia. „Sunt mândru de ce am realizat aici. Sper ca echipa să își îndeplinească obiectivul, să joace într-o cupă europeană, iar eu să fiu invitat la festivitatea de premiere. O să mai rămân câteva zile la Târgu Jiu, mâine (astăzi - n.r.) mă întâlnesc cu băieții, să ne n «la revedere». Un lucru e cert: Pandurii nu va rămâne fără antrenor, sunt convins că domnul președinte va alege bine și vor fi în continuare rezultate. Am considerat că pentru binele echipei soluția cea bună e să ne despărțim. Din punct de vedere profesional, nu m-am gândit la altăchipă. O să vedem ce va fi, voi antrena din nou peste o săptămână, o lună sau cinci luni", a spus tehnicianul, conform Prosport. „Nu mi-a fost frică de obiectiv, eu am adus echipa aici. Am încredere în băieți și nu acesta a fost motivul pentru care am decis să plec de la Târgu Jiu“, a completat Petre Grigoraș. „Abia am aflat de această plecare. Vă dați seama, cu toții ne doream să rămână, am plecat la un drum împreună. Mâine (astăzi - n.r.) era reunirea, nici nu ne-am gândit că s-ar putea întâmpla așa ceva, abia așteptam să ne vedem. Nu pot să comentez mai multe pentru că nu știu ce s-a întâmplat cu exactitate. Oricum, nici unul dintre jucători nu poate să fie fericit că s-a ajuns aici. Dumnealui știa să ne motiveze la fiecare meci, știa cum să ne vorbească", a spus mijlocașul Alexandru Maxim, la GSP TV. CONDESCU: NU AM CE SĂ-I REPROȘEZ Președintele Consiliului de Administrație al echipei Pandurii Târgu Jiu, Marin Condescu, a afirmat că nu are ce să-i reproșeze antrenorului Petre Grigoraș și că nu știe momentan cu cine îl va înlocui. „Am avut un obiectiv clar, dar nu obiectivul l-a speriat pe Grigoraș. Și noul antrenor va avea același obiectiv, locurile 1-3. Eu n-am nimic să-i reproșez lui Grigoraș, dacă aveam ceva să-i spun, îi ziceam la această întâlnire. Și n-am ce să-i reproșez când colaborarea noastră a fost foarte bună. S-a hotărât înainte de meciul cu Brașov sau după meciul cu Brașov - așa a zis că cel mai bine e să facă o schimbare. A așteptat să se încheie și cele două etape din returul de campionat. Am stat, am analizat ce avem de făcut, iar acum a luat această hotărâre. N-ai ce să faci, dacă vrea să plece. Dacă îl sechestram, ajungeam la altceva“, a declarat Marin Condescu, la Digi Sport. Cele mai vehiculate nume pentru înlocuirea lui Grigoraș pe banca tehnică a Pandurilor sunt cele ale lui Gigi Mulțescu și Ioan Andone. Petre Grigoraș a fost antrenor la Pandurii doi ani și patru luni, 83 fiind numărul de meciuri jucate de gorjeni cu „Grig" pe bancă, în vârstă de 48 de ani, Petre Grigoraș a pregătit de-a lungul timpului echipele Farul Constanța, FC Onești, Petrolul Moinești, Oțelul Galați, Poli Iași și Pandurii Târgu Jiu. Astfel, Alin Buleică (21 de ani), fostul fundaș al CS Turnu Severin, a semnat un contract pe patru ani și jumătate cu Pandurii, el ajungând la Târgu Jiu din postura de jucător liber de contract. Petre Grigoraș a lăsat-o pe Pandurii pe locul patru în clasament, asta după ce gorjenii au condus Liga I în primele etape FOTO. Alexandru Vîrtosu Gică Popescu s-ar implica la Universitatea Craiova Fostul căpitan al echipei naționale, dar și al spaniolilor de la FC Barcelona, Gică Popescu, a explicat, la Digi Sport, în ce condiții s-ar implica la Universitatea Craiova. „Baciul" ar fi interesat de afacere doar dacă lângă el vor mai veni și alți oameni potenți financiar și a spus că un club se poate conduce și de către mai multe persoane. „Ca acționar nu este nici un fel de problemă dacă lucrurile sunt puse la punct de la început, dacă se stabilesc niște principii... La noi nu se stabilește de la început care sunt preocupările fiecăruia și de aici tot haosul; în plus, atunci când trebuie să facem declarații, trebuie să știm când să le facem și în funcție de ceea ce ne ocupăm. Nu să vorbim non-stop când ni se pune un microfon în față", a spus Gică Popescu, care în prezent s-a dedicat în totalitate afacerilor. „Baciul“ crede că fotbalul românesc duce lipsă de profesioniști, aspect ce dăunează echipelor noastre. „Majoritatea oamenilor nu știu cum să facă astfel de lucruri. N-au trăit așa ceva și nici n-am văzut pe nimeni să-și aducă lângă el personaje care au trăit într-o astfel de lume și știu cum se întâmplă lucrurile într-un club normal. Ei se comportă la conducerea cluburilor ca-n propriile afaceri. Cred că pot vorbi la orice oră despre orice, ceea ce nu este normal", a punctat Gică Popescu. SPORT Miercuri, 16 ianuarie 2013* Gazeta de Sud Oficialii CS Apa au tăiat în carne vie ieri, la prânz, conducătorii divizionarei C CS Apa Craiova au susținut care s-a discutat și cu o parte dintre jucătorii care au evoluat în turul campionatului, lămurind situația acestora. „Am discutat cu mai mulți jucători și am decis să oprim doar 12 fotbaliști care au evoluat în tur, fiind vorba despre Adrian Surdu, Nicușor Grejcu, Frank Orban, Mihăiță Chiriță, Marian Duicu, Alex Dreșcă, Alex Duca, Dănuț Stancu, Cătălin Niță, Octavian Trăistaru, Costinel Răduț și Robert Căle. Am decis să-i punem pe lista de transferuri pe Andi Firulescu, Ionuț Gălan, Adrian Gheorghiță, Mihai Flori, Alin Stancu, Andrei Băla, Constantin Cojocaru, Cristi Stăncuța, Andrei Duca, Dragoș Duca, Tibi Trăistaru și Mădălin Boerică. Renunțăm la ei din mai multe motive, principalul ar fi că unii sunt angajați, lucrează și nu pot veni la antrenamente, ceea ce ne deranjează foarte tare, în timp ce unii nu au avut randamentul pe care-l așteptam. Acestora li se mai adaugă jucătorii mai vechi care au părăsit deja echipa, cum ar fi Ionele, Belu și Rareș Tătaru, în timp ce Alin Bălă și-a terminat perioada de împrumut și se va întoarce la Prometeu Craiova. La capitolul sosiri veți avea parte de surprize, o să vedeți mâine (astăzi - n.r.), la ora 14.00, la «Extensiv», când va avea loc primul antrenament din 2013“, a declarat președintele executiv, Dorel Grigorie, pentru GPS. Pagină realizată de Alexandru Vîrtosu