Gazeta de Sud, ianuarie 2013 (Anul 19, nr. 5430-5453)

2013-01-23 / nr. 5446

ACTUALITATE, PAGINA 2 CE FACEȚI CU STRĂZILE CRAIOVEI?SPORT Miercuri, 23 ianuarie 2013' Gazeta de Sud Q CS Apa, încurajată din Anglia Adrian Laurențiu Gheorghiță își amintește cu plăcere de perioada petrecută la gruparea craioveană, dar nu vrea să revină la echipă deoarece câștigă mai bine din șofat în Anglia Titular indiscutabil în turul campionatului. Adrian Laurențiu Gheorghiță a părăsit CS Apa Craiova imediat după ultima rundă, preferând să li se alăture unor prieteni și să muncească în Anglia. Lucrează ca șofer în Boston, un oraș din comitatul Lincolnshire, regiunea East Midlands, și îi merge bine. Din când în când mai joacă și fotbal, dar îi lipsește atmosfera de la formația din Bănie. „Ce mai e pe la echipă?“, a fost prima întrebare adresată de fundașul de 24 de ani. Discuția de pe Facebook a continuat în aceeași notă, el mărturisind că a citit în GPS despre schimbări fie la fosta sa formație. „Am ce v că au reluat pregătirile și că sunt multe schimbări în lot, au fost aduși mulți jucători tineri. Nu știu, dar cred că va fi un retur greu, pentru că tinerii nu cred în ei în totalitate. Eu zic că era nevoie de mai mulți jucători cu experiență, noi de asta am pierdut atât de multe jocuri în tur. Cum ne-am acomodat puțin, au început să apară și rezultatele bune. Sper însă să fie bine, am încredere că domnul Ionel Luță va gestiona bine situația, îmi doresc foarte mult să reușească ceea ce noi nu prea am putut în prima parte a campionatului, doar că eu cred că e nevoie de mai multă experiență", a spus Gheorghiță. „MI-E DOR DE ECHIPĂ" Fostul fundaș al CS Apa a mărturisit că îi este foarte dor de atmosfera de la echipă și de colegi, dar că nu intenționează să revină în țară, pentru că îi este mult mai bine în Anglia, din punct de vedere financiar. „îmi este dor de băieți, am multe amintiri frumoase și îmi lipsește atmosfera de la echipă. Nu a trecut foarte mult timp de când am plecat, dar mă gândesc des la ce e acasă, la echipă, însă asta e situația acum. Mi-e bine aici din punct de vedere financiar și nu pot să revin. Câștig destul de bine și în momentul de față cred că este o alegere bună să rămân aici, în Boston. M-am gândit să joc fotbal și aici și chiar am discutat cu cineva de la o echipă de amatori. Mi-a zis că m-a văzut jucând fotbal și i-a plăcut, dar rămâne de văzut ce va fi. De întors în țară e foarte greu, nu se mai plătește bine în fotbal, sunt probleme la toate echipele, mai ales la cele de Liga a III-a. Am purtat niște discuții cu cei de la Vișina Nouă și cu Gigi Borugă, cu care am lucrat la Jiul Petroșani, pentru Vladimirescu. Nu era cu nimic mai bine decât la Apa, așa că sunt slabe șanse. Nu vreau să mă mint singur, de dragul de a juca fotbal, pentru că e greu să te motivezi când... Oricum, eu voi urmări campionatul și le voi ține pumnii celor de la CS Apa, sper să termine în prima parte a clasamentului“, a încheiat Adrian Laurențiu Gheorghiță. Gheorghiță (la minge) speră ca Apa să termine campionatul pe un loc cât mai bun CRAIOVENII, LA VIZITA MEDICALĂ CS Apa Craiova va efectua astăzi, începând cu ora 12.30, vizita medicală la Policlinica pentru Sportivi, urmând ca mâine dimineață să se antreneze pe terenul sintetic din incinta Școlii de Fotbal „Cică Popescu". în programul echipei craiovene mai figurează un antrenament vineri, de la ora 11.00, care se va desfășura pe aleile din Parcul „Romanescu" și va fi destinat pregătirii fizice. Prima săptămână de efort se va încheia sâmbătă, cu un joc amical în compania divizionarei D Energia Craiova, confruntarea urmând să aibă loc la „Termo“, de la ora 12.00. G0HB DF TABLES Dacă ești un pasionat al jocului de table, C.S. Fair Play Craiova te așteaptă Sâmbătă, 26 Ianuarie, ora 10.45 la Electroputere Parc Mall din Craiova la Cupa "Craiova.ro" Ediția a III-a - concurs cu premii de peste 2.600 lei Informații la tel: VDF • 0744 804 382 sau OR. 0745 312 350 și pe www.craiova.ro si www.TableCraiova.ro Parteneri Piti a ales stranierii . Antrenorul naționalei României, Victor Pițurcă, a anunțat ieri după-amiază numele stranierilor pe care se va baza în amicalul cu Australia, programat în cadrul cantonamentului pe care tricolorii îl vor susține în Spania, în intervalul 27 ianuarie - 7 februarie. Iată jucătorii care au primit convocări de „principiu": Bogdan Lobonț (AS Roma), Costel Pantilimon (Manchester City), Gabriel Tamaș (West Bromwich Albion), Dorin Goian (Spezia Calcio), Ștefan Radu (SS Lazio), Răzvan Raț (Șahtior Donețk), Costin Lazăr (PAOK Salonic), Gabriel Törje (Granada), Adrian Stoian (Chievo), Adrian Mutu (Ajaccio), Bogdan Stancu (Orduspor) și Ciprian Marica (Schalke). „Vineri, 1 februarie, cei 12 fotbaliști vor primi alte faxuri, de confirmare sau de revocare a convocării, acestea urmând să țină cont de starea de sănătate, de forma fizică și de statutul fiecăruia dintre ei la echipele lor de club. Delegația noastră va decola spre stagiul de pregătire de la Estepona de pe Aeroportul «Henri Coandă», duminică, 27 ianuarie, la ora 14.05“, se arată într-un comunicat postat pe frf.ro. Partida amicală România - Australia va avea loc pe 6 februarie, de la ora 21.00, la Marbella. Până la amicalul cu formația de la Antipozi, România va mai susține un joc de verificare în compania Poloniei, pe 2 februarie, de la ora 21.45, partidă în care Victor Pițurcă va utiliza numai jucători din campionatul intern. Cei 12 fotbaliști români care evoluează în campionatele din străinătate vor sosi la Estepona pe 4 februarie. în cadrul aceluiași comunicat, FRF a anunțat că federația maghiară a stabilit ca jocul Ungaria - România, programat pe 22 martie, din cadrul preliminariilor CM 2014, să se desfășoare pe stadionul „Puskás Ferenc" din Budapesta, de la ora 21.30. Dandea, la Dinamo Fundașul Alex Dandea a ajuns ieri la un acord cu Dinamo și a semnat un contract pe doi ani și jumătate cu gruparea din șoseaua „Ștefan cel Mare". Fotbalistul vâlcean de 25 de ani a ajuns la Dinamo din postura de jucător liber de contract, după ce și-a reziliat înțelegerea cu CS Turnu Severin din cauza restanțelor financiare. Dandea, care a efectuat deja vizita medicală în Capitală, se va prezenta de astăzi la Poiana Brașov, începând antrenamentele sub comanda lui Țălnar. Fostul apărător al Severinului a evoluat 16 meciuri în Liga I, marcând de două ori, iar cota sa de piață este de 550.000 de euro, conform site-ului de specialitate transfermarkt.de. FC Caracal. Divizionara C FC Caracal a debutat în forță în amicale. Vinerea trecută a zdrobit-o pe Recolta Stoicănești (locul 3 în Liga a IV-a Olt), câștigând cu 7-0 (5-0), și se pregătește de un nou test. Trupa antrenată de Iordan Eftimie va întâlni astăzi, de la ora 12.00, la Deveselu, tot o divizionară D din județul Olt, fiind vorba un nou test despre ocupanta locului șapte în clasament, Oltul Drăgănești. Formația caracaleană a efectuat ieri-dimineață vizita medicală, la Spitalul Județean de Urgență Slatina prezentându-se întreg lotul cu care s-au început pregătirile. Pagină realizată de Alexandru Vîrtosu