Gazeta de Sud, ianuarie 2013 (Anul 19, nr. 5430-5453)

2013-01-25 / nr. 5448

LIFE & STYLE Vineri, 25 ianuarie 2013 • Gazeta de Sud Y w SĂRBĂTORIȚII ZILEI Nicolae Botgros (artist de muzică populară) - 60 de ani Eusebio (fotbalist) - 71 de ani Gwyneth Paltrow, alături de prieteni Delia Pătrudelia,patru.gds.ro Actrița Gwyneth Paltrow știe să fie alături de prieteni atunci când aceștia au nevoie. Potrivit contacmusic.com, vedeta a devenit antrenorul de dezvoltare personală pentru buna sa prietenă, actrița Cameron Diaz, pe care a sfătuit-o ca, anul acesta, să nu se lase distrasă de bărbați și să se concentreze asupra ei. Paltrow o ajută pe prietena ei să ia câteva decizii majore și a sfătuit-o să renunțe pentru o perioadă să se mai implice într-o relație cu un bărbat, deoarece se pare că, în ultima perioadă, legăturile amoroase ale acesteia nu au fost deloc constructive, ba, mai mult, au împiedicat-o să se concentreze asupra ei și a carierei sale. „Gwyneth i-a ordonat totul, de la finanțe până la relații. Mai mult, a forțat-o să renunțe la sex timp de un an, motivând că bărbații îi distrag atenția", a declarat o sursă apropiată celor două actrițe. „Gwyneth este foarte sfătoasă. Cameron este tristă și bulversată că este singură, așa ca Gwyneth a luat-o pe ea ca prim proiect în cariera de antrenor de dezvoltare personală. încearcă să îi facă ordine în relația cu bărbații", a precizat aceeași sursă. SUDOKU TABLA JOCULUI ■ are dimensiunea 9x9 ■ este formată din 9 table de dimensiuni 3x3, numite regiuni ■ conține deja anumite cifre fixate de la începutul jocului SCOPUL UNUI PUZZLE ESTE: ■ de a introduce un număr de la 1 la 9 în fiecare celulă a tablei ■ fiecare rând, coloană și regiune trebuie să conțină maximum o instanță a fiecărei cifre Soluția din nr. anterior Scurte știri ■ BRADLEY COOPER SE VISEAZĂ CICLIST Actorul Bradley Cooper a mărturisit că și-ar dori să joace rolul lui Lance Armstrong într-un film despre viața ciclistului, informează contacmusic.com. „Cred că este fascinant. Este un personaj interesant", a spus Bradley Cooper despre Lance Armstrong, gătește un film bazat pe viața ciclistului de șapte ori Turul Franței și căruia i s-au_________ după ce s-a dovedit că s-a dopat în timpul competițiilor. Studiourile Paramount nu au anunțat încă distribuția filmului, iar Copper a spus că nu a primit o ofertă oficială în acest sens. Alte nume vehiculate pentru acest rol mai sunt Matt Damon, Jake Gyllenhaal, Michael Fassbender și Christian Bale. A BEN AFFLECK. INTERESAT DE POLITICĂ Actorul și regizorul Ben Affleck se gândește tot mai serios să intre în politică, informează contactmusic. com, în ciuda faptului că se bucură de succes în carieră, cel mai recent film al său, „Argo", fiind marele favorit la Oscar, Affleck crede că ar face față cu brio și în politică. Chiar dacă este foarte tentat de ideea de a deveni senator, Affleck a mărturisit că nu vrea să facă vreo speculație pe această temă în prezent. Dincolo de toate însă, Ben a mărturisit că are tot respectul și admirația pentru procesul politic al țării sale. Grupaj realizat de Delia Pătru HOROSCOP BERBEC Astăzi vor exista unele tensiuni în ceea ce privește relația cu ființa iubită. Nu este un moment prielnic pentru a discuta despre nemulțumirile pe care le aveți, deoarece în orice clipă poate izbucni o ceartă obositoare. Nu este momentul de a face schimbări de anvergură în această direcție, pentru că în scurt timp veți constata că ați făcut o greșeală. Cineva din anturajul de la serviciu vă va face o propunere de petrecere a timpului liber. TAUR Vă așteaptă o zi bună în plan sentimental. Farmecul personal este la limita superioară și oriunde vă veți duce vi se vor face complimente. Inițiativele în acest domeniu se vor bucura de succes, dar nu este cazul să faceți schimbări de mai mare anvergură. Dacă aveți de gând să plecați într-o călătorie de divertisment, prietenii vă vor susține această inițiativă. IRwwH) Vă veți agita cu tot felul de treburi, care mai de care mai importante, și nu vă va mai rămâne timp pentru divertisment, în schimb veți avea posibilitatea de a finaliza o situație ce ar putea aduce ceva mai multă stabilitate în viața afectivă. Dacă aveți de gând să vă implicați într-o nouă activitate, nu vă așteptați ca rezultatele să se vadă imediat. Colaborările inițiate v-ar putea aduce o îmbunătățire a situației financiare într-un interval scurt. RAC £. Starea v.V.lSf/ generală va fi (( 1) în ansamblu bună, în ciuda stării de agitație ce vă caracterizează de ceva vreme, în cazul în care până acum v-ați confruntat cu ceva probleme de sănătate, astăzi ele s-ar putea rezolva. Ar fi bine totuși să nu vă implicați în activități care să vă suprasolicite. Cheltuielile făcute în scopul îmbunătățirii sănătății vor fi eficiente. LEU Cineva din familie ar putea interveni în relația cu partenerul de suflet, ceea ce ar putea genera unele discuții. Dacă nu veți vorbi mai mult decât este cazul, nu se va întâmpla nimic neplăcut. Este posibil să primiți o veste care vă va binedispune. Drumurile nu vor lipsi din agenda zilei, dar vă vor da ocazia să rezolvați o problemă importantă. Arătați mai multă afecțiune partenerului! Ar fi bine dacă ați asculta sfaturile celor apropiați, mai ales în ceea ce privește stabilirea priorităților. A r FECIOARĂ (BSJJ jJ Propunerile pe care le veți primi vor fi tentante, dar nu este cazul să vă implicați decât în acțiuni pe termen scurt. Unele schimbări pe care le aveați în minte de mai multă vreme nu vor mai putea fi evitate. Activitățile intelectuale vă vor favoriza căci vă vor permite să vă puneți în evidență spiritul practic și capacitatea de sinteză. BALANȚĂ Este posibil să apară unele neînțelegeri cu colaboratorii. Cel mai bine ar fi să faceți totul de unul singur, în cazul în care vi se vor repartiza noi sarcini de serviciu, înarmați-vă cu răbdare, căci soluțiile vor veni cu întârziere. Nu vă încredeți în orice zâmbet amabil, căci sunt persoane care pândesc orice slăbiciune. Spre dupăamiază veți primi o informație interesantă. Prudența se cere a fi pusă pe primul plan. ( SCORPION Veți avea un "" sentiment de o frustrare, căci eforturile dumneavoastră nu se vor concretiza atât de repede pe cât v-ați aștepta. Cineva din familie vă va susține cu condiția să faceți tot ce vi se spune. La serviciu, veți primi o aprobare la o cerere mai veche. Fiți însă atent, deoarece este posibil să fiți victima unor persoane care vă invidiază. Vă înțelegeți bine cu colegii, iar atmosfera la slujbă este cât se poate de plăcută. SĂGETĂTOR Vor fi multe de făcut și nu prea veți avea timp pentru dumneavoastră; pe ordinea de zi vor apărea tot felul de urgențe. N-ar fi exclus ca o activitate pe care o practicați în timpul liber să vă dea ocazia să vă îmbunătățiți situația materială. O bună parte din timpul liber vi-l veți petrece în compania prietenilor. Colaborările nu sunt indicate, așa că ar fi mai bine să faceți totul singur. Este posibil să demarați o lucrare care v-a fost repartizată de mai mult timp. CAPRICORN fML Ziua se anunță deosebit de favorabilă tuturor inițiativelor în plan sentimental. Relația cu ființa iubită evoluează cum nu se poate mai bine și acest lucru vă ajută să vă simțiți mai relaxat. In schimb, dacă sunteți căsătorit puteți avea parte de discuții obositoare. Partenerul de afaceri va încerca să-și impună punctul de vedere și ar fi bine să acceptați lucrurile așa cum sunt. VĂRSĂTOR Sunteți cam irascibil, ceea ce vă poate determina să luați decizii pripite. Fiți cât se poate de atent, deoarece este posibil să faceți greșeli cu repercusiuni majore! Evitați discuțiile în contradictoriu cu cei apropiați, deoarece este posibil să aveți parte de o surpriză mai puțin plăcută, în cazul în care aveți o problemă de sănătate, ea și-ar putea găsi o rezolvare. Impulsivitatea v-ar putea conduce pe căi greșite, așa încât gândiți-vă înainte de a face ceva. PEȘTI De energie, nu duceți lipsă, dar ar trebui să v-o canalizați spre un singur scop, altfel nu veți reuși decât să vă disipați în chestiuni minore. Cineva din anturajul apropiat ar putea da semne că vă simpatizează. Dacă veți reuși să vă stăpâniți impulsivitatea, mai mult ca sigur dialogul se va demonstra constructiv. Propunerile pe care le veți face se vor bucura de apreciere. 'fi jifth gemeni