Gazeta de Sud, septembrie 2013 (Anul 19, nr. 5629-5653)

2013-09-17 / nr. 5642

ACTUALITATE Q Marți, 17 septembrie 2013 • Gazeta de Sud Posturile libere din administrație, fi publicate pe gov.ro , au fostuvernul a lansat, luni, portalul posturi.gov.ro, unde centralizate și pot fi găsite în prezent peste 250 de anunțuri privind posturile vacante din administrația publică locală și centrală din țară. Anunțurile de pe posturi.gov.ro prezintă în detaliu posturile vacante, modalitatea în care solicitanții pot aplica pentru acestea și informații despre dosarul de concurs. Persoanele interesate pot efectua căutări în funcție de localitatea dorită, cât și în funcție de cuvinte-cheie, nivel de pregătire necesar pentru ocuparea poziției, angajator sau data la care au fost publicate posturile. Inițiativa reprezintă continuarea proiectului PublicJob.ro, lansat în 2012. Mediafax FOCURI DE ARMĂ LA O BAZĂ NAVALĂ AMERICANĂ Cel puțin patru persoane au fost ucise, iar numeroase altele au fost rănite într-un atac armat comisieri la o bază navală din Washington, afirmă surse citate de postul ABC. Nudurile din centrul Craiovei, mutate în parc România a obținut șapte medalii la Olimpiada Internațională de Astronomie . Primăria Craiova a devenit brusc pudică. După ce a îmbrăcat în cearșafuri, împotriva oricări logici estetice, grupul statuar „Dansul", realizat de artistul plastic Peter Jacobi și amplasat pe pasajul subteran, municipalitatea a decis să mute statuile und, în consecință, le-a amplasat undeva în Parcul „Romanescu", în locul lor a adus statuia „Alegorie“, turnată în bronz și realizată de Boris Caragea. Aceasta a fost instalată în 1962 în Parcul Lunca Jiului din Craiova. O dată cu inaugurarea pasajului subteran, primăria a amplasat pe scuarul dintre bretelele pasajului o statuie care înfățișează un bărbat și o femeie nud. Noaptea, suporterii echipelor de fotbal au transformat statuile în spațiu de pictură și au scris pe ele inițialele FC U și CSU reprezentând echipele de fotbal Fotbal Club U Craiova, patronată de Adrian Mititelu, și Club Sportiv U Craiova, înființat de Primăria Craiova. A doua zi dimineață, angajații Regiei de Administrare a Domeniului Public au spălat statuile, iar primarul Craiovei a decis să le îmbrace ca să facă reclamă unui obscur festival antic „Pelendava“. Cârpele aruncate în batjocură pe acestea au făcut deliciul celor care au trecut prin centrul orașului, iar imaginea cu cele două statui îmbrăcate a făcut înconjurul țării, craiovenii și primarul devenind ținta glumelor. Ieri, primăria a decis să mute statuile într-un loc unde să nu stârnească atâtea discuții. Click News Lotul olimpic al României a obținut cele mai bune rezultate din istoria participărilor la Olimpiada Internațională de Astronomie, anunță Ministerul Educației într-un comunicat remis HotNews. ro. Elevii români au obținut în total șapte medalii, dintre care două de aur, două de argint și trei de bronz. în clasamentul neoficial pe națiuni, România a ocupat locul trei. Olimpiada Internațională de Astronomie s-a desfășurat în perioada 6-14 septembrie, în Vilnius (Lituania). Aceasta a fost a XVIII-a ediție a olimpiadei, care a reunit peste 160 de concurenți din 20 de țări. Hotnews Radio Sud și Craiova.ro te scot în oraș! Participă la concursurile săptămânale organizate de Radio Sud și craiova.ro și câștigă invitații la: craiova.ro/concursuri orașul incepe din WWAf«13010SUö.ro # & CONCERTE FILM TEATRU FILARMONICĂ» EVENIMENTE SPORTIVE CNADNR jocă alba-neagra cu Transalpina Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) va rezilia contractul cu firma Romstrade, care nu a încheiat anul acesta lucrările la șoseaua Transalpina. Directorul general al CNADNR, Narcis Neaga, a declarat că instituția pe care o conduce va rezilia contractul încheiat cu firma lui Nelu Iordache, aflat după gratii. Interesant este că autoritățile din CNADNR anunțaseră că la contract s-a renunțat încă din primăvară, însă acum se revine cu declarații contrare. „Sunt două motive pentru care vom trece la rezilierea contractului cu cei de la Romstrade. Primul ar fi acela că nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale pe care le aveau, iar cel de-al doilea este faptul că firma a intrat în faliment. Șoseaua și zona prin care trece Transalpina sunt de o frumusețe rară și e păcat să nu ducem lucrurile la bun sfârșit. Vom face o evaluare a lucrărilor care mai sunt de efectuat și vom încerca să găsim o sursă de finanțare pentru acestea, astfel încât la primăvară, când va fi din nou vreme frumoasă, să avem și constructor nou, și banii pentru a finaliza acest proiect“, a declarat Narcis Neaga. Șoseaua Transalpina ar fi trebuit finalizată la sfârșitul lunii viitoare, conform contractului. Lucrările sunt gata în procent de peste 80%. Eugen Măruță