Gazeta de Sud, septembrie 2013 (Anul 19, nr. 5629-5653)

2013-09-12 / nr. 5638

GAZETA «le SUD Cotidianul oltenilor de pretutindeni Director: Adrian VOINEA Joi, 12 septembrie 2013 • Nr. 5638 • 28 pagini • 1,5 lei • www.gds.ro Afacerea „Autobuzul“, suspendată de primărie Primăria Craiova a prins teama contestațiilor depuse de firmele participante la controversata licitație pentru achiziția a 50 de autobuze noi FOTO: Arhiva GdS Copil mușcat de un câine fără stăpân Un copil de un an și patru luni a fost mușcat de un câine fără stăpân, marți seară, pe strada Gârlești din municipiul Craiova. Animalul agresiv nu a putut fi ridicat de hingheri, pentru că a fost adăpostit de cei care îl hrănesc în curtea unei case nelocuite. O ambulanță a fost solicitată marți seară, pe strada Gârlești, de craioveanul Liviu Ungureanu, al cărui copil de un an și patru luni fusese mușcat de un câine fără stăpân. Liviu Ungureanu a precizat pentru GdS că știa câinele ca fiind unul blând, însă s-a dovedit că nu este așa. „Sunt patru-cinci câini fără stăpân pe stradă, iar cel despre care vorbim este de talie mai mare și știu că nu a mai mușcat pe nimeni până acum. Ieri-seară (marți seară - n.r.), soția se plimba cu copilul pe stradă, iar la un moment dat câinele a venit și s-a așezat lângă ei. Copilul l-a atins din greșeală, iar câinele a sărit și l-a mușcat de o ureche și de scalp. Din fericire, soția era foarte aproape și l-a luat imediat în brațe pe cel mic. Cred că numai faptul că a fost soția atentă a făcut să nu se întâmple o tragedie, să nu desfigureze copilul", a povestit bărbatul. Medicii de pe ambulanța care a fost trimisă la locul incidentului au constatat că micuțul a suferit câteva zgârieturi la o ureche și pe cap și i-au acordat primele îngrijiri. Ulterior, Liviu Ungureanu a sunat la Telefonul Cetățeanului (0251/984) și a cerut ca hingherii să ridice câinele agresiv. Bărbatul spune că Serviciul de Ecarisaj al SC Salubritate a trimis o echipă de hingheri, care au fost însoțiți de un echipaj al Poliției Locale, însă angajații Salubrității nu au putut ridica animalul agresiv pentru că fusese deja adăpostit într-o gospodărie din zonă. „Vecinii mei l-au luat și l-au închis într-o curte, unde nu locuiește nimeni, iar hingherii nu l-au putut ridica pentru că se afla pe un domeniu privat“, a mai sus Liviu Ungureanu. Craioveanul a fost sfătuit de angajații Salubrității să îi anunțe atunci când animalul va ieși din nou pe stradă, ca să-l poată ridica și duce în adăpost. Aldezir Marin 16° C / 33° C 16° C / 32° C 16° C / 30° C 14°C / 30° C 14°C / 31° C ■ EUR4,4694▲ SI USD3,3693▼ O CHF 3,6064T Odovania praznicului Nașterii Maicii Domnului, Sf. Mc. Avtonom, Macedonie și Teodul Craiova Slatina Râmnicu Vâlcea rgu Jiu Ctsjr Severin TIRAJ: 13.300 ISSN : 1841 -1762 948491 610016