Gazeta de Sud, septembrie 2017 (Anul 23, nr. 6804-6824)

2017-09-14 / nr. 6813

Neacșu si Dinu au dus Filiașiul » » > în turul patru al Cupei Formația CSO Filiași s-a calificat în turul patru al Cupei României după ce s-a impus marți seară, scor 2-1, pe stadionul „Chimia" din Ișalnița, în fața echipei Sporting Roșiori. Doljenii au deschis scorul prin Nicușor Neacșu, cu o lovitură de cap (’59), apoi și-au majorat avantajul prin Cătălin Dinu, care a pus latul de la doi metri la o pasăta lui Neacșu (’69). Oaspeții au reușit să puncteze în minutul 85 prin Cercel, care l-a învins pe Nedeianu cu un șut la colțul din stânga al porții (’85, 2-1). CSO Filiași. Alex Nedeianu - Cosmin Calu, Cristiana, Dănuț Tereche, Fabian Crușoveanu - Cristian Tudor, Cătălin Borneci, Nicholas Chivu, Nicușor Neacșu (’71, Lucian Borhot) - Ionuț Badea (’76, Sorin Popa), Cătălin Dinu (’80, Radu Moraru). Antrenor: Victor Naicu. Sporting Roșiori: Răzvan Bușcă (’46, Adrian Angeru) - Marius David, Silviu Pîslaru, Iulian David, Florin Dicu, Dănuț Ivănică, Ionuț Bogdanovici, Alex Raț (’72, Andrei Voicu), Alex Cercel, Vergiliu Velica, Nicolae Fieraru. Antrenor: Cristi Negru. Cartonaș galben: Ivănică ’35. Au arbitrat: Marius Naiam - Lucian Tănase, Cristian Cosmescu, în turul patru al Cupei României, CSO Filiași ar putea întâlni pe Pandurii sau CS Mioveni. Meciul următor va avea loc în campionatul Ligii a III-a, seria 4. CSO Filiași va întâlni vineri, de la ora 17.00, tot pe „Chimia“, gruparea bănățeană Nuova Mama Mia Becicherecul Mic. NAICU ȘI-AR DORI CA FILIAȘIUL SĂ JOACE CU CS UNIVERSITATEA LA INAUGURAREA NOULUI STADION Antrenorul formației CSO Filiași, Victor Naicu, s-a declarat mulțumit de prestația elevilor săi, punctând că banii oferiți de FRF pentru trecerea în turul patru, 1.000 de euro, vor ajunge în buzunarele jucătorilor. „Am făcut un joc bun, cred că l-am controlat în totalitate, dar am ratat foarte mult. Am reușit să înscriem în repriza secundă două goluri, însă finalul l-am trăit periculos, pentru că dintr-o neatenție, după o minge lungă am primit un gol și i-am băgat în joc. Sunt mulțumit de atitudinea băieților, de jocul prestat, chiar dacă a bătut vântul puternic și ne-a mai încurcat în anumite momente. Consider că dacă eram puțin mai atenți la finalizare scorul putea să fie mult mai mare. Domnul președinte Florin Spînu le-a promis băieților că banii care vin din participarea în Cupa României se vor împărți între ei, în mod egal", a spus Naicu, sperând să treacă și de turul patru și să pice apoi cu CS Universitatea Craiova și astfel să inaugureze noul stadion din Bănie. „Ne dorim să depășim performanța de anul trecut, când am întâlnit o echipă din Liga a II-a. Mi-aș dori să trecem în faza următoare și să picăm cu CS Universitatea Craiova și să fim noi echipa care inaugurează noul stadion, pentru că am înțeles că noua arenă va fi inaugurată cu un meci de Cupă. Este un gând, dar niciodată nu se știe cum va fi la tragere". Căpitanul echipei de anul trecut, Nicușor Neacșu, autor al unui gol și al unui assist, nu are pretenții în privința viitoarei adversare: „Am dat gol și am câștigat. Ne bucurăm că mergem încă un tur în Cupă, iar acum trebuie să ne pregătim pentru meciul din campionat de vineri, cu Becicherecul Mic, pe care sper să-l câștigăm, încercăm să trecem și de următorul tur și să câștigăm fiecare meci. Nu avem pretenții în privința adversarei". De partea cealaltă a baricadei, tehnicianul grupării teleormănene Sporting Roșiori, Cristi Negru, a recunoscut superioritatea echipei doljene în jocul de marți seară: „întotdeauna meciurile de Cupă sunt spectaculoase și imprevizibile. Echipa gazdă a meritat victoria și a felicit. Pe noi ne-au prins într-un moment destul de dificil, cu trei titulari accidentați și a trebuit să improvizez, dar asta nu scuză cu nimic înfrângerea". linu a pus latul pentru 2-0 la pasa excelentă a lui Neacșu LIGA EUROPA Programul meciurilor de astăzi, din etapa întâi a fazei grupelor Grupa A, ora 20.00: Slavia Praga - Maccabi Tel Aviv, Villarreal ■ FC Astana. Grup. , ora 20.00: Young Boys Berna - Partizan Belgrad, Dynamo Kiev ■ Skenderbeu. Grup , ora 20.00: Hoffenheim - Braga, Basakşehir - Ludogorets , ora 20.00: Austria Viena - AC Milan, Rijeka - AEK Atena, Grupa E, ora 20.00: Apollon - Lyon, Atalanta - Everton , ora 20.00: FC Copenhaga - Lokomotiv Moscova, Zlin • Șerif Tiraspol. , ora 22.05: FCSB - Plzen, Hapoel Beer Sheva - Lugano. , ora 22.05: Arsenal - Köln, Steaua Roșie Belgrad - Bate Borisov. Grupa , ora 22.05: Guimaraes - Salzburg, Marseille - Konyaspor. , ora 22.05: Hertha - Athletic Bilbao, Zorya - Östersunds. , ora 22.05: Vitesse - Lazio, Waregem - Nice. , ora 22.05: Real Sociedad ■ Rosenborg, Vardar ■ Zenit Nicolae Tilihoi. Sper să le mai tăiem „câinilor" puțin din coadă! CS Universitatea Craiova se pregătește intens pentru derbiul cu Dinamo, programat sâmbătă, de la ora 20.30, pe stadionul „Municipal“ din Severin, iar în tot acest timp susținătorii alb-albaștrilor analizează șansele unui succes. Calcule își face și Nicolae Tilihoi. Fostul component al Craiovei Maxima are un „aer“ optimist și consideră că trupa lui Devis Mangia nu are voie să dezamăgească. „Competiția vieții noastre este cu Dinamo. Trebuie să demonstrăm că suntem o echipă valoroasă și că merităm un loc în primele trei echipe. Exclud orice sincopă cu Dinamo! Va fi un meci greu, asta e clar, dar trebuie să câștigăm sâmbătă, pentru că suntem valoroși și avem sânge de olteni. «Câinii» vor veni foarte motivați la Severin, pentru că vin după înfrângerea cu Timișoara, dar noi trebuie să fim și mai mobilizați, să știm ce avem de făcut și să ne impunem într-o atmosferă frumoasă la Severin. Repet, aștept cu mare interes acest joc și sper să le mai tăiem «câinilor» puțin din coadă“, a declarat „Limbă“, pentru GdS. Tilihoi a vorbit și despre înfrângerea suferită la Cluj și a dezvăluit care sunt jucătorii care îi plac în momentul de față: „înfrângerea cu CFR este copilărească, iar arbitrajul a fost sub orice critică. Nu poți să nu dai un arbitru FIFA la un derbi între locul întâi cu locul doi și asta o spune regulamentul. Nu trebuia să ni-l dea pe rătăcitul de Comănescu, care a făcut greșeli mari. Eliminarea lui Ferreira a fost aiurea, s-a luat după ce i-a spus tușierul... Nu meritam asta. Jocul echipei este în creștere. Băieții încearcă să practice un fotbal modern, dar, ca la oricare echipă, mai sunt și probleme. Cel mai mult îmi plac Mitriță și Băluță, iar de la restul aștept să ne arate mai mult fotbal de calitate, pentru că au venit jucători buni cred eu". SPORT Joi, 14 septembrie 2017 • Gazeta de Sud LIGA CAMPIONILOR Rezultatele meciurilor de marți seară, din prima etapă a fezei grupelor Grupa A: Benfica - ȚSKA Moscova 1-2 (Seferovic ’50 / V'rtinho '63 - penalti, Zhamaletdinov ’71), Manchester United - FC Basel 3-0 (Fellaini ’35, Lukaku ’53, Rashford ’84). î. Manchester United 3 puncte (golaveraj 30), 2. ȚSKA Moscova 3 (2-1), 3. Benfica o (1-2), 4. Basel o (0-3). ȚSKA Moscova - Manchester United, FC Basel - Benfica. Bayern - Anderlecht 3-0 (Lewandowski ’12 - penalti, Alcantara ’65, Kimmich ’90), Celtic - PSG 0-5 (Neymar ’19, Mbappe '34, Cavani ’40, ’85, Lusting '86 - autogol). Clasa, PSG 3 (5-0), 2. Bayern 3 (3-0), 3. Anderlecht o (0-3), 4. Celtic o (0-5)Etapa viitoare (27 jeptem u> Anderlect • Celtic, PSG - Bayern. Chelsea - Qarabag 60 (Pedro ‘5, Zappacosta ’30, Azpilicueta '55, Bakayoto ’71, Batshuayi ’76, Medvedev '82 - autogol), AS Roma - Atletico Madrid 0-0. Clasam, 1. Chelsea 3 (6-0), 2. AS Roma o (0-0), 3. Atletico o (0-0), 4. Qarabag o (0-6). Etapa viitoare (27 septembrie): Qarabag - AS Roma, Atletico Madrid - Chelsea. Grupa C Barcelona - juventus 3-0 (Messi ’45, ’69, Rakitic ’56), Olympiakos Pireu - Sporting 2-3 (Pardo ’89, ’90+3 / Doumbia ‘2, Martins ’23, B. Fernandes ’43). 1. Barcelona 3 (3-0), 2. Sporting 3 (3-2), 3. Olympiakos o (2-3), 4. Juventus o (0-3). Etapa viitoare (27 sepu juventus - Olympiakos, Sporting • Barcelona. Pagină realizată de Alexandru Vîrtosu Foto: Alexandru Vîrtosu